Konkurence ve frontě na borce

2. října 2008 v 10:07 | ER

Kamarádka mi vyprávěla, jak se málem porpala na záchodech v jednom klubu. Potkala se tam s partou opilých děvčat, které jsou známy též jako "matrace" pro všechny pražské punks a skins, co za něco stojí. Lovení a ulovení borců, kteří v partě něco znamenají, totiž zase dodává (asi) prestiž těmto dívkám. Dá se tomu říkat sexuální svoboda, anebo taky ubohost. Ale asi je to spíš ubohost, protože svobodné sexuální chování by to bylo, kdyby nebylo tolik vynucené potřebou být drsná punkerka či rennee.



A proč si myslím, že to tak je? Tahle parta holek totiž nenávistně sleduje a komentuje každou holku, která se přiblíží k "jejich" objektům loveckého zájmu. Představuje pro ně nevítanou konkurenci. Má kamarádka si na onom hajzlíku vyslechla pár jedovatých poznámek a nenávistných keců. Fyzická konfrontace by ale asi skončila v její prospěch, protože "ženské zbraně" jako minisukně a boty na podpatku by z jejich nositelek udělaly snadnou kořist.
A tak tady na závěr mám několik mentorských vět: Děvčata, vyserte se na to. Budete-li totiž pokračovat v tomhle chování,
získáte:
nějakou tu sexuální zkušenost
nějakou tu pohlavně přenosnou nemoc
ztratíte:
kamarádky
respekt
Myslím, že ošukat nejdrsnějšího skinheada v partě můžete i za pár let, až ho budete chtít, protože je neodolatelný, a ne proto, že tak z vás bude "ta, co spí s tím nejdrsnějším skinheadem".
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 K K | 3. října 2008 v 10:01 | Reagovat

Já osobně sem se s něčím podobnym nesetkala, tim teď myslim, že podle mě se ani tak nesnažej o to se s někym vyspat jako spíš o to bejt ty "nejvíc hustý, nejvíc sexy, nejúžasnější", "koukněte se na mě jak sem k oš....ání", možná je to jenom moje naivita, ale podle mě je to "jenom" o tom, o zvyšování sebevědomí a pokud dochází k těm nenávistnejm pohledům a komentářům- já to třeba taky někdy dělam, ale směrem k nim, protože to nechápu, o co se snažej? Du na koncert s přítelem a nemůžu se pořádněbavit, protože se všude procháněj tyhle krávy v minisukýmkách a síťovanejch punčocháčích a vystavujou se a já sem tim obklopená, všema těma slintajícíma ubohejma "punkáčema", kterejm se to náramně líbí a kolikrát si řikam, že je to hlavní důvod, proč sou vůbec "pankáči", přece sou v tý scéně pěkný baby..kdyby tam všichni chodili v teplákách tak to sotva bude tak populární.. Prostě to nevytváří zrovna příjemnou atmosféru, že bych to musela vyhledávat... takže vzhůru na hardcore!:) Dřív sem to tak nevnímala a těhle holek si nevšímala, chodila sem hlavně na hudbu,s kamarádkama a kvůli těm myšlenkám a odreagovat se, od tý doby, co to vnímam takhle objektivně (teď se na mě všichni sesipete za ty kecy, ale klidně do toho, já vám odepíšu další:),tak už mi to skoro nic neřiká... Je to na hovno, kam se to dostalo..pokud to vůbec někdy bylo jinak..

2 K K | 3. října 2008 v 10:06 | Reagovat

a ještě něco: myslim si, že tyhle holky,co se dělaj důležitý a lepěj se na kohokoliv ve skutečnosti věděj hovno, nic si neprožili, byly na pár koncertech a vipily x-piv a myslej si, že věděj všechno o všem, ale prostě to tak neni, jenže to nevěděj a dál hrajou to svoje divadlo, prostě nemam slov, je to o ničem..

3 Kaktus Kaktus | E-mail | Web | 3. října 2008 v 11:55 | Reagovat

Nějak mi uniká smysl. Ať si každý dělá co chce.

Osobně bych ale nikdy nechodil s nějakou "matrací". Připadal bych si jako další na dlouhém seznamu. Některým klukům je to ale jedno. Nezajímá je, jestli ve vztahu jeden pro druhého něco znamenají, hlavně když si zapíchají.

4 Dlouhatánská potvora Dlouhatánská potvora | 3. října 2008 v 14:10 | Reagovat

ach jo, snad se nam tady nevyviji dalsi anti-emo league?

nechapu, k cemu tolik zasti. proc si nechat zkazit akci jenom proto, ze tam nejaky kinderpunkerky hazou zly pohledy na "ostrileny" punkerky(a jiste je tomu i naopak)? proc je nemozny uzit si akci, kdyz kolem vas chodi matrace v minisuknich? i ony casem dospeji k tomu, ze to, co delaji, je asi trochu picovina. ale do te doby - nechte je sakra byt! deti si musi hrat! a kdyz se do vas zacnou navazet, tak se jim vysmejte a smitec.

a pro K: prestat navstevovat nejakou scenu proto, ze tam zacnou chodit i lidi, o kterych nemas nejlepsi mineni mi trochu zavani elitarstvim. ty sama prece "punkujes" z vlastnich duvodu, tak ti muze byt jedno ze tam nekdo jiny pozuje, ne?

5 K K | 3. října 2008 v 17:19 | Reagovat

"může", ale taky nemusí a mě to prostě sere a vadí mi to, a hlavně: dyt já jim v tom přece nebránim, samo - at si dělaj co chtěj, je to jejich věc, já sem jenom vyjádřila svůj názor, kterej nikomu nikde na koncertě nevecpávam, a ten je prostě takovej, sem tim znechucená, tak už to tolik nevyhledávam, proč, to mi příde zbytečný tady rozpitvávat, je to jenom můj názor a moje zkušenost a myslim, že to nikoho nezajímá a taky nemusí, takže na to nebudu reagovat, toť vše. Jenom myslim, že v tom článku hodně chybí, že to neni tak černobílý, tak sem to chtěla doplnit a dát průchod té svojí zášti.. Jde o to, že ta "scéna" neni taková, jaká by měla bejt, jaká se prezentuje, je plná blbečků a omezenců jako kdekoliv jinde..

6 Houdy Houdy | 3. října 2008 v 21:32 | Reagovat

Uuuuufffffff.... To je nejaky neo-punku-konzervativni vylev? Sic... A ja si skoro myslel, ze zeny maji pravo nosit si co chteji a spat s kym chteji, aniz by jim o tom jakakoliv "riot-girl" moralizovala a z pozice ucitelky je varovala pred pohlavnimi nemocemi (slysela jsi nekdy o bezpecnem sexu a veci, ktere se rika "kondom"?).

Tohle jsem byl zvyknuty slychavat tak od ucitelek na zakladce, vzpamatuj se...

7 Owen Owen | 4. října 2008 v 13:01 | Reagovat

Myslím že je každého věc kdo s kým spí a kolikrát a nikdo do toho nemá co mluvit. Jsou to jejich těla. Když je to baví tak ať.  Nebuďme jako náboženští fanatici kteří chtějí určovat  s jakým pohlavím smíš nebo nesmíš souložit.

8 L+ L+ | 4. října 2008 v 19:14 | Reagovat

Naprosto souhlasím s tím, že je každého věc, s kým, čím a kolika spí. Nicméně si myslím, že článek spíš měl upozornit na tu "ubohost" (a já souhlasím s tím, že to ubohost je) těch dívek-matrací, které se baví převážně tím, že soutěží, která z jejich klubu v určitém měsíci nebo týdnu ulovila více drsných skinheadů či pankáčů či jiných hodnotných trofejí. A zdaleka nejde jen o nějaké kinderpunkerky, ale o slečny, které se cítí být na výši jen proto, že jejich matracovitá kariéra už nějaký ten pátek trvá. Jistě, je to jejich volba, jejich pověst. Mně osobně ale pořád přijde tak trochu divný cpát se do té či oné subcultury jen kvůli sexuálním "úspěchům"! K čemu ta přetvářka? Například - přijdu na koncert a je tam 20 holek a 50 kluků a 10 z těch 20 holek jsou tam jen kvůli snaze rozepnout poklopce borců z kapely (když se poštěstí) a když se nepoštěstí, ulovit si jinýho "hustýho" týpka. Nemůžu si pomoct - něco je prostě špatně.....

9 Kathleen Kathleen | 5. října 2008 v 1:24 | Reagovat

Když mají ty slečny potřebu dokazovat si takovým způsobem, jak jsou skvělé a žádoucí, tak ať si to užijou. Bohužel, takových je snad v každé subkultuře nemalý počet. Na druhou stranu je dost těch, kteří jejich "služeb" rádi využíjí (dala všem okolo, dá i mně). Holt kde je poptávka, často bývá nabídka.

10 K K | 6. října 2008 v 11:07 | Reagovat

Je to tak, jak řikam: těm chlapům/klukům, se to líbí a nemaj důvod proti tomu něco namítat, ale mě to vadí.. Navíc tyhle holky nejsou žádný "kinderpunk", protože z nich ani "opravdový" punkerky, jestli to můžu takhle napsat, nikdy NEBUDOU, kde se začne takhle a nejde to z hlavy a ze srdce (:)), tak tam je to o ničem, jenom o tom předvádění se a zvyšování seběvědomí na úkor zkurvení celý scény..

11 K K | 6. října 2008 v 11:16 | Reagovat

ať si každej dělá co chce,mě je to jedno - ale v soukromí.. mě to fakt obtěžuje se na ty p*čky koukat,jak se vystavujou v tom svym "sexy" oblečku, jak sou trapný a o každýho se otíraj - jak se všema kamaráděj ..a poslouchat je a nedá se utýct, protože sou všude kolem(:D), je to krutý, ale je to tak.. Každej se snaží urvat si ten svůj kousek... Podle mě to neni ani tak o hudbě, ale u většiny těch kluků je nejdůležitější se přijít podívat na to "úžasný" osazenstvo a připadat si drsně.. o tom by to nemělo bejt, ale možná sem jenom jenom naivní a nikdy to jiný nebylo ani nebude, je to celý jeden velkej shit..

12 H H | 6. října 2008 v 21:26 | Reagovat

Me bys zase treba obtezoval(a) ty svym bigotnim, krestansky omezenym pohledem na svet... Minisukni ti nikdo neublizuje, tak se uklidni ;-)

13 Kathleen Kathleen | 6. října 2008 v 22:02 | Reagovat

Pro H:

Nevšimla jsem si, že by účastníci diskuze měli bigotní, křesťansky omezený pohled, akorát se některým nelíbí "matrace", což je dle mého správné. Ty dámy mi svoji minisukýnkou neubližijou, ony jsou vlastně tak hodné, že se dobrovolně nabízejí všem, kteří mají zájem a ještě jsou na to hrdé.

14 K K | 7. října 2008 v 9:23 | Reagovat

Teď sem si to po sobě přečetla s odstupem a trochu sem se asi měla mírnit ve výrazech, ale to je jedno...

Pro H: ty víš prd o tom, kdo mi jak a čim ubližuje, tak mi nepiš ty svoje plky prosim, díky. a když už máš potřebu se k tomu vyjadřovat, tak aspoň napiš proč si myslíš, že je to v pořádku..? Může to znít vtipně, jak to popisuju, co ty holky dělaj a asi to i vypadá trapně, jak si na to stěžuju, ale podle mě tohle všechno akorát dál přispívá k tomu, jak se dokážou některý lidi chovat sexisticky a vnímat ženu/holku jenom jako něco na pobavení, co se přece musí ukazovat a vystavovat..

15 K K | 7. října 2008 v 9:41 | Reagovat

Prostě si myslim, že se postupem času (pokud to někdy bylo jinak) z punku (a mluvim teď konkrétně o český scéně, kde to takhle chodí - nemůžu srovnávat s jinejma místama) stalo něco, čim by bejt neměl.. a samozřejme, ta slavná punková svoboda, která říká "dělej si co chceš s kym chceš co bude zejtra to je fuk", by tohle "ospravedlňovala", ale co potom znamenaj všechny ty snahy právě ze strany riot grrls? Je to snad "míň"? Je to snad jenom nějakej výstřelek pár zamindrákovanejch holek? Můj názor je, že pokud chce bejt holka v punku,tak může bejt jedině riot grrl, protože si to přece nenechá líbit...(co konkrétně to nemam sílu popisovat) Než někdo začnete kritizovat riotky, tak si o tom nejdřív něco zjistěte, ať ta diskuse má aspoň nějakej smysl..

16 K K | 7. října 2008 v 9:46 | Reagovat

H: a nedovedu si představit, jak by někoho moje názory mohly "obtěžovat" na koncertě.. ??? hau, domluvila sem:)

17 K K | 7. října 2008 v 9:53 | Reagovat

Ty holky tam choděj z důvodů, z jakejch by tam neměly bejt (dle mých naivních ideálů), to je to jediny, jinak souhlasim s tim , ať si každej dělá co chce,je to jejich věc a jejich život... a už na to seru:)

18 K K | 7. října 2008 v 10:00 | Reagovat

"křesťansky omezený pohled na svět" :D:D:D

19 Václav Václav | 7. října 2008 v 11:23 | Reagovat

Popravdě, máme tu na jedné straně právě požadavek na striktní monogamii žen, který je původně židovský (ale napsat "židovsky omezený pohled, si tu asi nikdo netroufne, protože podle mnoha lidí kritika židů=antisemitismus=neonacismus), a přešel do křesťanství (kde se rozšířil i na muže) a islámu (kde je vynucován nejtvrději), a na druhé straně životní styl "matrací", které mají pocit, že musí dělat přesný opak toho, než je v tradičním myšlení považováno za správné, a navíc si tímto dokazují své vlastní schopnosti. Logicky lze říci, že tam, kde odvrhneme původní starozákonní (tedy židovské) hodnoty, se nutně musí objevit lidé, kteří budou dělat pravý opak. Jakkoli samozřejmě nikde nikdo soudný neřekl, že je třeba dělat pravý opak toho, co považují za správné lidé zachovávající křesťansko-židovské tradice, někteří lidé soudní prostě nejsou.

Já osobně považuji současný havlovský humanismus a klausovský konzervativismus za větší nebezpečí pro hledání skutečných hodnot, než např. satanismus, ačkoli se Havel i Klaus říkají většinou pravdu a drží se z velké části křesťansko-židovského pohledu. Avšak právě ta zrníčka lži v projevech těchto dvou mužů mohou škodit mnohem více, protože je tam lidé nerozpoznají tak jasně, jako otevřený satanismus.

20 Dorotka Dorotka | 7. října 2008 v 17:14 | Reagovat

Václave...o čem to melete? Vždyť se proboha nevyjadřujete k tématu tak nějak vůbec... Jinak já osobně se v punku příliš neorientuji, ale myslím, že matračky se objevují všude... Ale myslím, že tyhle slečny nelze brát ani jako plnohodnotné ženy, ježto jimi všichni pohrdají (myslím že i ti, co s nimi spí), ženy i muži. A nechápu jak si někdo může zvolit tak degradující a ponižující cestu k úspěchu (větší plat, drsnější punkerka...) a dělá se mi špatně z toho, že to některým vychází (ale punkerkám většinou ne...:D). Jinak si myslím, že i za starého izraele byla spousta žen, co sex používaly jako prostředek, drahý Václave... Říká vám něco jméno Batšeba?:D(a to tu bibli nečtu před spaním...myslím, že jich tam bude víc...)

21 Václav Václav | 7. října 2008 v 22:02 | Reagovat

Dorotka: Ona sex nepoužívala jako prostředek ničeho, ona si prostě nedovolila odporovat králi. Navíc král David si tento úlet těžce odskákal. Ale Ty jsi četla asi především ty texty o Bibli, kde se zpochybňuje učení současných církví a naopak tvrdí, že původní křesťanství (a židovství) hlásalo volnou lásku, a monogamii si vymysleli až ve středověku.

Jinak "matračky" se skutečně vyskytují všude. Ale ty popisované v tomto článku jsou asi obzvláště těžké případy.

22 Dorotka Dorotka | 8. října 2008 v 19:12 | Reagovat

Hlouposti... copak by vystavovala sama sebe na střeše naproti královskému páláci kdyby o něco nestála... Sex je odjakživa prostředek, jak dosáhnout úspěchu...

Ovšem hnusný... Od prapočátků lidských dějin...

23 Václav Václav | 8. října 2008 v 23:18 | Reagovat

Dorotka: Opět nevím, kde to berete, že souložit s někým pro vlastní/oboustranné uspokojení je morálně v pořádku, a činit tak pro peníze nebo funkce je morálně závadné.

24 Dorotka Dorotka | 9. října 2008 v 14:28 | Reagovat

Já netvrdím, že souložit všude a s každým je morálně v pořádku a ať se do toho každý pustí, jen to neodsuzuji.... Já jsem například pro sex z lásky, ovšem věnuje-li se někdo sexu pro potěšení, jeho věc, neodsuzuji to. Zato mi ovšem vadí sex jako prostředek... A vy odsuzujete konkrétně co?

25 Václav Václav | 9. října 2008 v 23:18 | Reagovat

Já se snažím neodsuzovat nikoho. Každopádně se domnívám, že by lidé měli být vedeni k monogamii. Král David toto porušil, a byl za to náležitě potrestán (on a nikoli jeho nová žena). Asi se na mně podepsala drsná životní realita a studium filosofie, ale o lásce raději moc nepíšu. Lidé, i když se mají rádi, tak spolu nespí jen proto. Nebo alespoň já to tak vnímám. Vždy mají ještě další důvod (tělesnou potřebu, touhu užít si ...).

Dnes si lidé myslí, že jim nic nehrozí. Jenže hormonální antikoncepce ničí zdraví žen, a následně i jejich dětí, dále kalí vodu, a tím narušuje ekosystém. (Několik známých vzdělaných v oboru chemie nebo ekologie, rozhodně ne katoliček, se na tom nezávisle na sobě shoduje.) Kondomy nejsou stoprocentní a navíc, lidé je moc nepoužívají. Takže nechtěná těhotenství, nákazy apod. hrozí stále, i když třeba ne tak akutně. A právě domněnka, že "nic nehrozí" vede k rozšíření mentality "matrace".

26 Václav Václav | 9. října 2008 v 23:50 | Reagovat

Ještě by mne zajímalo, kdy se tu dočkám článku o Sarah Palin? O C. Rice už tu článek byl, hezky jste tam předjímaly, že se dala k republikánům kvůli penězům ... Jako by nikdo nemohl být konzervativec z přesvědčení. A taky, co říkáte na názory Sandry Bernhard: http://en.wikipedia.org/wiki/Sandra_Bernhard

http://www.youtube.com/watch?v=US8UUC0lEzI

Není to poněkud rasistické a xenofobní? Nebo je gójofobie (a třeba i gádžofobie) v pořádku?

27 Dorotka Dorotka | 10. října 2008 v 16:13 | Reagovat

Sarah Palinová je hloupá a krátkozraká. Myslím, že tohle jako článěk stačí...

28 Andrea Andrea | 11. října 2008 v 22:23 | Reagovat

No, chtěla jsem jen říct, že taky chodim na akce, taky se občas oblíknu hodně vyzívavě a taky si někdy s někym vrznu. A taky mi kvůli tomu všichni řikaj, že jsem děvka... Jen na mou obhajobu: na koncerty chodim kvuli hudbě, atmoséře a kamarádům, to že si něco s někym začnu je jen dejme tomu takovej vedlejší efekt... Potěší mě když se za mnou chlapy ohlížej a na něco mě třeba pozvou, ale nedělám to schválně a rozhodně kvůli všem těm nadávkám se nehodlám jinak chovat nebo oblíkat...

29 H H | 12. října 2008 v 12:41 | Reagovat

Andrea: presne tak! A je jenom dodam, ze nechapu, jak si nekdo muze dovolvat te odsuzovat a jeste si u otoho rikat riot grrrrl. Je pomerne priznacne, ze o chlapech "klaticich" se tady podobny clanek neobjevi, zato o holkach "devkach" ano.. Tenhle blog klesl fakt hluboko...

30 AgentOrange AgentOrange | 12. října 2008 v 14:40 | Reagovat

2Dorotka,č. 22: to je jako říct o znásilněné ženě, že si o to sama říkala, když měla namalovanou pusu, opravdu hloupý názor! Mně je jedno, co se sebou kdo dělá, problém ale nastává v tom momentě, kdy všechny ženy v určité subkultuře začínají být kvůli několika "matračkám" vnímány stejně. Připadá mi, že za punk už není vnímána ta žena/dívka, co holduje punkové muzice a zastává určíté "punkové" názory, ale právě ta, co spí s co největším počtem punk chlapů. Proto jsem taky punk opustila, nemohla jsem snést tu povrchnost.

31 Václav Václav | 13. října 2008 v 14:27 | Reagovat

H: Jak hluboko. Je to blog pro ženy a o ženách. Psát o tom, jak jsou muži hloupí, by bylo poněkud směšné, podobně jako by si muži založili blog, kde by psali o ženské hlouposti. Pokud už se člověk zaměří na genderovou problematiku, měl by být kritický hlavně k lidem svého pohlaví, jinak je za "krávu/vola".

AgentOrange: Máš pravdu, hodně kluků řekne, že punkerky nechce, protože ty spí s každým. Podobně je to u technařek. Tihle lidi si potom těžko hledají partnerské  vztahy mimo vlastní komunitu ... A co se týče toho, jak slečna chápe Bibli, pokud někdo zná křesťansko-židovské tradice hlavně z prací různých amatérských "sexuologů", kteří vymýšlí hovadiny typu, že monogamii vymysleli až ve středověku apod., potom je to těžké. Nechápu, jak to může někdo vůbec číst, nebo o tom ještě navíc psát. Podle mého názoru je člověk buď věřící (křesťan či žid) a potom tomu nemá důvod věřit (lze lehce ověřit, že např. Šifra mistra Leonarda staví na nesmyslných předpokladech), nebo není, ale potom ho to nemusí zajímat, a když už ho náboženství zajímá, měl by si přečíst náboženskou literaturu, případně kvalitní filosofické a sociologické práce, a ne takovéto nesmysly. Zbývá mi tedy jediná skupina lidí, která daným nesmyslům věří, nebo se o ně alespoň zajímá, a jsou to lidé, kteří v Boha věří, mají výčitky svědomí, z toho, jak žijí, a chtějí si to tímto omluvit.

32 Václav Václav | 13. října 2008 v 14:30 | Reagovat

Dorotka: A ani na Miss až tak moc neuspěla, tak to zkouší v politice :-) Napadlo mě ji přirovnat k Elišce Bučkové, ale to to dotáhla dál v soutěžích krásy, takže zbývá jen lehká vzhledová podobnost, to že jsou obě z více dětí a taky hodně dětí chtějí/mají. A obě jsou proti potratům, eutanazii a pravděpodobně i proti trestu smrti, nepodporují manželství homosexuálů, ale na druhé straně jsou vůči této skupině lidí tolerantní.

33 K K | 15. října 2008 v 16:46 | Reagovat

Andrea: samozřejmě, že tam chodíš, kvůli "hudbě" a "kamarádům" a to že si kráva je jenom takovej vedlejší produkt..:)

34 Helena Helena | Web | 16. října 2008 v 21:37 | Reagovat

Nu což, je to jistá rovnoprávnost - dříve existovala takováhle pseudohodnota jako "ošukat hodně kurev" jen pro muže, teď už máme pseudohodnotu pro obě pohlaví.

"Dá se tomu říkat sexuální svoboda, anebo taky ubohost. "

Sexuální svoboda je, pokud se vyspím se spoustou borců, protože mi ta spousta borců přijde přitažlivá a sex s nimi mi činí potěšení. Takové jednání je naprosto OK.

Tohle je ubohost. Tohle je napodobování podobného jednání ne proto, aby mi přineslo radost jako takovou, ale aby mi přineslo radost z cizí závisti.

Andrea:

Samozřejmě, proč ne, tohle je naprosto OK jednání - užíváš si života, a tomu se nedá nic vytknout (pokud těm klukům nenamlouváš, že s nimi myslíš vážně či co... protože lhát se nemá). Blbé by začalo být, kdybys to začala dělat "z povinnosti", aby tě za to někdo jiný respektoval / obdivoval.

35 Helena Helena | Web | 16. října 2008 v 22:37 | Reagovat

Jinak, skvělý článek na téma Sarah Palin je zde:

http://encyclopediadramatica.com/Sarah_palin

Myslím, že je úplný a výstižný, takže není třeba snažit se napsat nějaký další, který se mu dokonalostí nemůže rovnat.

36 MalPraz MalPraz | Web | 18. října 2008 v 11:05 | Reagovat

vcelku s tim článkem souhlasim,jenom chci podotknout-co když to některé z těch slečen nedělají kvůli sexu?já osobně taky chodím na koncerty občas v minisukni,ale rozhodně to nedělám proto že bych se tam chtěla s někým vyspat-prostě mě baví provokovat(ted nemluvim o lidech na koncertě,ty samozřejmě ničím neprovokuju),ale spíš v autobuse,šalině,na ulici atd....z tohoto pohledu mi to přijde podobný jak kdybyste tady kritizovali to,že punx provokují třeba čírama a připadaj si u toho "fakt drsně"...ale jinak z článkem souhlasím a se zmíněnými matračkami opravdu nesympatizuji.osobně znám pár takových slečen a když přidají nějakej svůj kec typu "já ted nevim esli mam byt hip hop nebo punk"(to prohlásila jedna nejmenovaná po koncertě,na kterým byla se svým klukem punkačem....ale to stím nesouvisí... -:o)

37 Andrea Andrea | 23. října 2008 v 20:34 | Reagovat

Jen jsem chtěla říct, že ne vždycky jsou holky obviňovány právem... Proto jsem uvedla ten příklad na sobě...

Helena: Jistě, že jim nic nanamlouvám!  A nechápu jak bych to mohla dělat z povinosti...

38 K K | 24. října 2008 v 11:59 | Reagovat

MalPraz:

Proč myslíš, že si z tebe na ulici, kde sou "normální" lidi, každej sedne na zadek, kdežto na koncertě tim nikoho neprovokuješ? Oni sou tam na to asi zvyklí viď, že tam každá druhá holka chodí jako šlapka... Provokuješ, a sice všechny ty nadržený a strašně "drsný" a free punk (i nepunk) špinavce... ale jestli tě to baví a připadáš si pak sexy a spokojená sama se sebou..... Osobně tak nějak nechápu, proč to vůbec má nějaká holka zapotřebí, jako kdyby bylo o co stát... Mě se dělá kolikrát z toho trapnýho mužskýho osazenstva co na ty koncerty chodí akorát šoufl, když je vidim, jak očumujou a maj u toho trapný kecy, jaký sou to borci a co kde komu jak... no ale maj asi koukat na co a když se poštěstí, tak si na nějakou tu přítulnější roštěnku možná i šáhnou...(:)) Tak se jim ani nedivim, koneckonců, od toho tu přece ty holky sou...nebo ne? Jenom mi příde, že prostě neni o co stát...Toť vše.

39 Václav Václav | 31. října 2008 v 23:38 | Reagovat

Helena: Co takhle ho hodit do češtiny? Jiné věci se taky překládají, takže argumentovat, že tomu stejně všichni porozumí, je ujeté. A co třeba napsat naopak něco v angličtině o Kateřině Jacques ...

40 Zoe Zoe | 5. listopadu 2008 v 16:28 | Reagovat

Souhlasím vcelku s článkem, až na pár věcí...Sukně. Chodím na koncerty zásadně v sukni, v kalhotech jsem byla jednou na  svým prvním koncertě, páč jsem si říkala, že na pogo budou nejideálnější...Blbost!Už bych si ej v životě nevzala, málem jsem padla horkem, jelikož patřím k dost otužilým lidem...A jestli je někdo pohoršený nebo pryč z toho, že mi jsou vidět nohy? Na nohou není nic divného ani necudného, je to prostě část lidského těla stejně jako obličej. Pokud je někdo dotěrnější dá se použít facka nebo pěst a už si to nikdo nedovolí :) Můžem tu taky rozvinout debatu na téma džíny, že jsou strašně necudný a nosí je jenom kurvy, aby jim vyniknul co nejvíc zadek (proč by je jinak nosily, že?) a slušná holka chodí v sukni, protože v sukni se křivka těla skryje :)) Docela stupidní hodnocení nemyslíte? Že někdo nosí síťovky? Co když je nosí, protože se jim líbí a nehodlají an ně balit lidi? A nenosit je jenom proto, že někdo kdysi řekl, že síťované punčochy nosí jenom kurvy? To, že se někdo omezuje a nosí dejme tomu třeba kalhoty, i když se mu líbí sí'tovky a minisukně, se vlastně podřizuje diktátu a je jedno, jestli vám oblečení diktuje růžový časopis nebo nějaká riotka...I mezi riotkama je spousta nemyslících stádních holek, který si přečtou nějaký názory a přijmou je za své, schválně nevkusně používají dost cizích slov, aby si přišly strááášně moc elitářsky...No raději tu nebudu moc filozofovat, návštěvní kniha má omezený prostor..Jenom jsem chtěla říct nosím minisukně, protože se mi za a)líbí za b) jsem hodně otužilá a tudíž mi bývá často v kalhotech horko, nosím punčochy, ať už síťované nebo klasické, se švem apod., maluji se výrazně, protože se mi tolíbí, jestli se někdo myslí, že jsem šlapka, jeho problém, kvůli nikomu se nebudu omezovat...Představa jednonočních zážitků se mi hnusí, nelovím na to, vlastně sex jako takový nemám ráda, přijde mi to dost směšný a nebaví mě. Co se týče vztahů, jedině dlouhodobé...Ale chápu že pro některý pseudoriotky, jsme na první pohled jenom matrace protože mi jsou vidět ty strašně moc necudný a nemravný nohy v sí'tovaných punčochách. Ale co mně je nakonec jedno co si o mně kdo myslí :)

41 K K | 6. listopadu 2008 v 18:50 | Reagovat

Zoe: tvůj přístup je naprosto v pořádku a v pohodě.. já osobně si rozhodně nijak elitářsky nepřipadam- jenom mi vadí představa, že když je holka v punku, tak se musí automaticky snažit oblíkat "co nejvíc sexy", protože tak by to přece mělo bejt - stává se z toho jenom takovej prostředek k tomu, abysme vyjádřili tu svojí sexualitu, tak jak jí jinde ukazovat "nemůžem".. samozřejmě, že se nám to svym způsobem líbí, ale vadí mi ta představa uslintanýho stáda všech těch chlapečků i chlapů, pro který je to přece především určeno, že.... Jak už sem řekla, kdyby tam všichni chodili v teplákách, tak by to nebylo ani zdaleka tak populární, atd, atd, prostě je to všechno povrchní svinstvo, časem vystřízlivíte..

42 KAT KAT | 7. listopadu 2008 v 10:43 | Reagovat

Tyhle holky prostě jenom přejímaj určitej model, kterej byl dřív a dodnes to i pro dost lidí platí a sice: buď co nejvíc sexy, buď tady jako pobavení (matrace chcete-li) pro všechny ty drsný pankáče (=ubohý debílky), vystavuj se a moc se neprojevuj... Tohle už je sice pryč (i když zdaleka ne pro každýho), ale ten model zůstává, neni v tom žádná originalita, jenom papouškujete co vám někdo předložil jako "vzor"..

43 Zoe Zoe | 7. listopadu 2008 v 11:17 | Reagovat

K: Jo jasně to chápu, nemluvím tady o nikom z bloodymary, taky mi vadí holky co si myslí, že jsou nejvíc skins nebo punk podle toho kolik mají zářezů na posteli ...Jenom se mi nelíbí přístup hele ta má sukni=kurva, matrace, přijde mi to dost povrchní...Jak říkám, můžu tu rozvést debatu na téma kalhoty, protože v nich vynikne mnohem víc zadek než v sukni...Naopak třeba já osobně vídávám holky v kalhotech, co na koncertě jenom postávají a vidíš je tam pokaždý s někým jiným...A  taky mi vadí, že hodně holek si myslí, že kalhoty dělají z člověka feministku, riotku apod. Fakt takovýhle omezený holky mám já ve svým okolí...Nemyslím, že by jsem se vystavovala, jelikož na těle nevidím nic divnýho ani sexuálního a lidí kolem sebe si nevšímám, jsem tam kvůli hudbě ne? Taky jsem jenom chtěla říct, že většina lidí přijímá určitý model, i hodně riotek ve skutečnosti nejsou opravdovými riotkami (opět nemluvím o nikom z BM, ale o některých holkách v mým městě) jenom přijmuly určitý model, protože jim přišel zajímavý a tupě bez přemýšlení také papouškují věci  co zde napíšete nebo věci z jiných femzinů, bez vlastní myšlenky, názoru, kritickýho pohledu, filozofování nad světem, společností, vztahy, pochybnosti a hledání pravdy a používání cizích slov, kterým ani nerozumějí (umím latinsky, takže se někdy fakt nasměju co ve skutečnosti řekly)... a pak je vidíš jak se kolem nich nachomejtne nějaký kluk a leží mu u nohou a div ho neuctívají a skáčou tak jak pískají. Nechci tím tady schazovat riotskou kulturu jako takovou jenom chci ukázat druhou stránku, že nejenom v kruzích matrací, diskantek apod. jsou stádní nemyslící holky, ale že jsou všude a někdy je fakt sranda pozorovat jak se z tý zapřísáhlý riotky stala služka chlapa..Ale to ve skutečnosti nejsou pravý riotky (jenom, aby jsme si rozumněly, neschazuju tady myšlenku riotek). A kritizovat stále dokola ostatní není k ničemu, kritizovat by se nejvíce měly vlastní řady, aby pak mohl člověk kritizovat i ty ostatni.

44 Fighter for freedom Fighter for freedom | 11. listopadu 2008 v 19:13 | Reagovat

No rek bych, ze v clanku neni narazka na sexualni svobodu, ale na patriarchalni zpusob jednani, kdy nektere zeny v punk subkulture odvozuji sve postaveni ve spolecnosti/subkulture od postaveni muze, stejne jako v majoritni spolecnosti. Za druhe, ze s nekym spat nemusi znamenat nekoho vlastnit, ale patrne tyto udajne matrace bojuji o muze na trhu partneru a privlastnuji si je/narokuji si je jako svuj soukromy majetek. KOMUNISMUS znamena odstraneni soukromeho vlastnictvi!

45 KAT KAT | 12. listopadu 2008 v 12:02 | Reagovat

Zoe: Já si rozhodně nemyslim, že sukně=kurva, taky občas chodim v sukni a nevidim nic špatnýho na tom, když jí někdo nosí, pokud to ovšem neni za účelem toho zmíněnýho vystavování, kdy si nějaká holka řekne, že bude punkerka a pak si někde přečte nebo nevim jak to zjistí, že punkerky nosej tohle a tohle a chovaj se tak a tak a jak je to super... Dřív sem si toho taky nevšímala, ale pak stačilo jít párkrát na koncert v doprovodu přítele a členů jeho dřívější kapely a začala sem to vidět trochu jinak a všímat si určitejch věcí, po tom, co sem viděla a slyšela ty komentáře, jak tyhle holky vnímaj, docela se mi to všechno zhnusilo..:/

46 idxedorp idxedorp | E-mail | Web | 29. května 2009 v 5:24 | Reagovat

KDe1Of  <a href="http://ebggqejnpbad.com/">ebggqejnpbad</a>, [url=http://vtdsptfokodo.com/]vtdsptfokodo[/url], [link=http://xwjyjxxsjbce.com/]xwjyjxxsjbce[/link], http://dcnytpnaoymy.com/

47 mouxwfxvee mouxwfxvee | E-mail | Web | 3. června 2009 v 0:16 | Reagovat

zZQssY  <a href="http://jsrptmitxlvl.com/">jsrptmitxlvl</a>, [url=http://kzumwbvxzsug.com/]kzumwbvxzsug[/url], [link=http://plrwyioxbzid.com/]plrwyioxbzid[/link], http://nybkrpeqosoc.com/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama