Servírujeme prsíčka

9. července 2008 v 9:45 | ER
"Obsluha nahoře bez - Pěkná 40ka 4ky prsíčka - Nedá se odolat!!!!" Tahle cedule visela na dveřích jedné litoměřické hospody. Ble. No, už tam nevisí.
Obsluhování nahoře bez mě pěkně štve, stejně jako argumenty "dělá to dobrovolně a dostane za to zaplaceno, tak kde je problém". Problém je v tom, že u pásu ve fabrice dostane mnohem míň peněz. Taky je problém, že někdo nemá zábrany kupovat si cizí tělo nebo pohled na něj. Stejně jako v tom, že někdo podpoří síť téhle "soft prostituce" jen proto, aby měl v hospodě narváno.
Obsluha nahoře bez je prostě klasický případ kombinace sexistického a kapitalistického vykořisťování, který se ovšem maskuje tvrzením: "svlíká se dobrovolně, dostává za to peníze". A tak považuju za důležité se nějak proti tomu ohradit.
Nehledě na to, že "dobrovolně" a "za peníze" jsou obvykle protikladné pojmy.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (134)
Zobrazit starší komentáře

101 Václav Václav | 21. července 2008 v 14:54 | Reagovat

Kathleen: A samozřejmě se najdou i lidé, kteří chtějí paternalistický stát rozbít úplně, a většinu z břemena péče o staré, nemocné, postižené a nezaměstnané vrátit zpět rodině, za současné rapidního snížení daní a dalších peněžních odvodů pro nižší a střední vrstvy. S tím, že lidé žijící samostatně by v takovém případě investovali do vlastního zabezpečení skrze pojištění nebo spoření. K zastáncům této myšlenky patří právě Milton Friedman a Ron Paul.

102 Václav Václav | 21. července 2008 v 15:37 | Reagovat

Kathleen: Myšlenkový systém Rona Paula a Miltona Friedmana má však několik děr, které se já snažím ve své práci na skloubení liberalismu a sociálního učení církve zacelit. Zaprvé, vede nutně k existenci chudiny. Ta sice v zemích, kde je jeho učení prosazováno bude tvořit vždy menšinu, na druhé straně však bude stále existovat, a bude pro společnost zátěží a to i ve chvíli, kdyby vůči ní byla uplatňována pouze represe (a to by už vůbec bylo v rozporu s učením církve). Zadruhé vede k přepracovanosti lidí, kteří chtějí co nejrychleji legálně zbohatnout. Zatřetí vede k růstu kriminality.

Pro řešení těchto problémů však existují cesty, z nichž některé jsou uvedeny již v encyklice papeže Lva XIII. Prvním je institut minimální mzdy. Druhým je omezení maximální možné délky pracovní doby (lze jej obejít tím, že člověk pracuje na ŽL, avšak přinejmenším se tím takové případy dost redukují), které vede ke zvyšování produktivity práce a technologickému pokroku. Třetím je výchova občanů k dobrovolné solidaritě. Čtvrtým potom podpora zaměstnávání lidí, kteří mají horší pozici na trhu práce ne vlastní vinou (není možné preferovat lenochy nebo alkoholiky). Pátým trest pro ty, kdo se snaží jednotlivce či skupiny osob od práce demotivovat, například lidi, kteří se posmívají cikánům, kteří pracují.

Do určité míry se mou vizi daří prosazovat v oblasti vězeňství. Podíl zaměstnaných vězňů je dnes nejvyšší za posledních patnáct let. Vězňové dobře vědí, že jim bude lépe v práci, než sedět na cele a mít před sebou perspektivu "svobody" po ukončení trestu zatíženou zadlužením.

103 Dorotka Dorotka | 21. července 2008 v 16:25 | Reagovat

pampa... zase nestíhám... Možná, že to Aristoteles řekl, ale je to PLATÓNSKÁ, nikoli ARISTOTELOVSKÁ filozofická škola, ze které si brala poznatky co se týče věcí tělesných katolická církev... Názor, že žena pouze nosí 'mužovo sémě' a nepřispívá dítěti svou schopností, byl ve středověku prosazován církví... no....

A co se týče řeckých filozofů, Sókratés byl zase pro to pustiot dívky do škol, a tvrdil, že mezi dívkami a chlapci a ženami a muži nejsou rozumové rozdíly, že jsou z téže formy....

104 Václav Václav | E-mail | Web | 21. července 2008 v 20:51 | Reagovat

Dorotka: Kterou církví? Pravda, může to být pozdější nález, ale co vím, tak katolická církev už několik staletí (více než tři) neučí, že by děti měly vlastnosti jen po otci. Celkově bych to viděl spíš na nestoriány, tedy heretiky, kteří byli pronásledováni, než na katolickou nebo pravoslavnou církev. Také, když vezmeme např. dobu Cyrila a Metoděje, nevím nic o tom, že by se v jejich době tvrdilo, že dítě má vlastnosti pouze po otci. Ale můžu se mýlit, tak skvělé znalosti o raně středověké církvi nemám.

105 nic nic | 21. července 2008 v 21:06 | Reagovat

Helena: Lásko, já byl u psychiatra už několikrát a žádný z nich mi nepomohl:-((, po několika mých návštěvách se ti otrlejší zbláznili a ti méně odolní spáchali sebevraždu:-(((, už takhle mám problémy s usínáním a nemíním své svědomí více zatěžovat:-)))) Nechápu proč pořád meleš o tom, že před každým zašukáním má samec řešit, zda chce BÝT či NEBÝT případným otcem a dát to jasně najevo. Nestačil ti Hamlet? Buď je biologický otec nebo není a pokud je, měl by buď převzít za své sperma zodpovědnost nebo se nechat raději preventivně vykastrovat! P.S.: Ačkoli u Aristotela je zcela evidentní příklon k materialismu a má díky tomu své občasné úlety, nemůže za to, že se ho nastupující a stále konzumější generace chytaly jako hovno košile. Měl to v hlavě srovnané líp, než ty, o Platónovi nemluvě...

Václav: "A hlavně, lidi jako Pinochet, Franco, Salazar nebo Klaus byli a jsou pro své země lepšími alternativami, než socialismus." Tak tak, už chápu, proč si v posledních měsících připadám jako chovanec blázince, kde relativně střízlivě uvažující lidé jsou vydáni na pospas či nepospas do libovůle zcela evidentních, arogantních a v historickém nadhledu i velmi komických CVOKů:-((( Bohužel i zde platí pravidlo: Oč komičtější je to zvenčí, o to brutálnější je to zevnitř:-(((................ Měli jsme tu rudé nebezpečí, žluté nebezpečí, teď je cool islámské nebezpečí (už dost dlouho, ale zřejmě jste s ještě nedohodli na transparentní barvě). Nepřipadá ti to poněkud jednoduché? Islám i křesťanství jsou dnes jen svými tragikomickými parodiemi původního poslání, čímž chci říci, že to, co je nám prezentováno jako zrůdný islám, je ve skutečnosti jen jeho extrémní a okrajová  (bohužel nejvíce viditelná a mediálně zviditelňovaná) podoba, stejně  jako všechno to svinstvo, jímž se musíš přebrodit, nežli za parných dnů vlezeš do kterékoli jinak osvěžující stojaté vody.

Dorotka: Buď v klidu, taky nestíhám, tedy, nee že bych nevěděl, co říct, ale díky té průtrži emocionálních mračen (jasně jsou zde servírována jen NAPROSTÁ fakta, ale bez ladu a skladu, dle založení řečníka), je to už dost opožděné a TEDY mimo mísu:-))) A to nevíš, že Platon nebyl víc, než tiskový mluvčí Sokrata? Vlastně jen celý život sepisoval to, co pochytil od Sokrata (který se psaním příliš nezdržoval:)), takže než se dostal konečně k tomu, co si myslí i on, bylo po něm? Tak tak:-) Pak to znovu zkusil jako Plotin, ale než si vybavil a především vzpomněl, co chtěl vlastně okolí říct, bylo zase po něm. Ale tím jsi mě nevyděsila - vážně se katolická církev tak upínala na Platona? Mě nepřijde, že by byl tak urputně nekrofilní... (P.S.: Koukám, že tě fascinace Factory bohudík zatím nesejmula, takže budeš-li mít na srdci něco soukromého, klidně napiš. Víš, kde mě najdeš:)))

Kathleen: Navzdory výhradám držím palce, kupodivu přece jen zůstáváš nad věcí. Takže si udrž soudnost a polemizuj v rámci zdravého rozumu:-)), mě tu už bylo víc než dost, takže se držím zpátky a uvažuji o založení tvého fan-klubu, zřejmě stařecká demence:-))

Other: Jak to kurva všechno souvisí s tím, že holka, co vám podá pivo, si z lukrativních důvodů zapomněla doma podprsenku?

106 Kathleen Kathleen | 21. července 2008 v 22:52 | Reagovat

Václav: Klaus, že má být lepší alternativa než socialismus? Arogantní chlap, který navzdory faktům prohlásí, že globální oteplování neexistuje (prostě jen další mezinárodní ostuda, no co, už jich bylo tolik, že) a ještě měl/má bokem milenky a zároveň má plná ústa o důležitosti rodinných hodnot...To nemůžu brát vážně (ono by se toho na něm našlo více, vypíchla jsem to, co mě na něm irituje nejvíc).

nic: K islámu - reprezentuje ho zelená barva, prý byla Mohamedova oblíbená (přesný odstín mi není znám:D). Ovšem "zelené" nebezpečí by někteří mohli vnímat v souvislosti s ekologií, bude to chtít ještě domyslet.

A jak to souvisí s těmi, co obsluhují nahoře bez? Přiznám se, že nemám ponětí. Nepřijde mi to divné, málokterá debata se "udrží" na svém původním tématu na dlouhou dobu (velké množství příspěvků).

107 Václav Václav | E-mail | Web | 21. července 2008 v 22:55 | Reagovat

Kathleen: Mám přátele ekology (nikoli ekologisty), a těm je Klaus bližší, než Bursík a Jacques.

108 Dorotka Dorotka | 22. července 2008 v 16:09 | Reagovat

Jedoduše - církví byla myšlena ta katolická, o které se bavíme... Mluvila jsem rovněž o , jak jste si nejspíše neráčil všimnout, středověku, což je rozhodně o něco dříve než před třemi stoletími. Možná by stálo za to si příspěvek přečíst, než na něj začnete reagovat. Klaus je idiot a vaši přátelé nejspíš houby ekologové... Pokud to není volba: kdybys měl umřít, kdo by ti byl bližší.... Toť vše.

109 nic nic | 22. července 2008 v 17:33 | Reagovat

Kathleen: Ale proč se to bát jasně pojmenovat? Takže "zelené nebezpečí"?? Tahle barva tu ještě nebyla, což je fajn:-)), díky za tip. ...nějak mě přestává srát, že jsem minule volil zelené, kdo by to byl řek´, že podpořím i islám:-)))), ačkoli Bursíka moc nemusím. Hm, pro příznice zelených a odpůrce islámu bude zřejmě přijatelnější výraz "brčálové nebezpečí".........

Václav: Mám přátele satanistky (nikoli satanisty) a těm je Příroda bližší, nežli těm tvým fans Václava Klause, ač se s nimi shodnou na tom, že recyklace je bezva vynález, zvlášť máš-li umřít:-)) Bohužel se rozcházejí v bodu, že jí nevynalezl Václav Klaus, ale ta netržní Příroda... Ouha!

110 nic nic | 22. července 2008 v 19:16 | Reagovat

Kathleen: Jasně, každá debata sklouzne přesně tam, resp. dle založení hlavních řečníků... Což není nic divného, vezmeme-li v úvahu, že se dle stejného modelu většina z nás i vzdělává - nejde totiž vůbec o to ROZŠÍŘIT si obzory a případně skousnout překvapivá (možná i dosud tabuizovaná) fakta, ale najít právě ty argumenty, které můj předpojatý (a přiznejme si to - zcela nevědoucí) názor prohlubují a zaštiťují, že? Přesně tímto způsobem se kdekdo samovzdělává, takže není divu, že vzdělání jako takové je zcela o ničem:-(((..... nebo ne?  Náckové přece také studují a berou vážně ty, které nelze brát vážně ani pod vlivem psychotropních látek:-(((((((((((, OUHA! Proč?

Ale vraťme se k tématu - ty bys do obsluhy nahoře bez šla? Teď jsi možná za vodou, ale kdyby nebylo na chleba? Já jsem už za sebe odpověděl/a:-))

111 Kathleen Kathleen | 22. července 2008 v 19:50 | Reagovat

nic: Takže k tématu - nešla bych do obsluhy nahoře bez, neustále bych měla chuť těm chlapům fyzicky ublížit a cítila bych se jako kus masa na krámě. Pokud by nebylo na chleba, jsou i jiné cesty jak si vydělat, i když to bude méně, než kdybych se odhalovala.

112 nic nic | 22. července 2008 v 21:14 | Reagovat

Kathleen: Výborně:-)), aspoň ušetřím za zelený svetr, který bych ti přines´.... Kus masa na krámě? Hmmm, chápu - i muži mají své dny (čímž není míněno pouze astma:))

113 nic nic | 23. července 2008 v 22:16 | Reagovat

Kathleen: On je zřejmě dost propastný rozdíl vystavit slunci své poprsí na přelidněném koupališti, kde je to samý skoronaháč a poměr kluků a holek je 50:50, a pobíhat nahoře bez mezi nadrženými (motivovanými kozami bez závoje) ožraly po hospodě, zvlášť když jinak bez zábran obtěžují i zcela obyčejnou servírku, byť by měla rolák:-((

ER: Pro tento způsob obsluhy bych nevolil výrazy jako "soft porno" ani "soft private porno", ale zcela lakonický "hospodské porno".

114 Kathleen Kathleen | 23. července 2008 v 22:57 | Reagovat

nic: Je to sakra rozdíl. Co se mě týče, na koupaliště nechodím a nemám to v nejbližších letech v plánu.

115 nic nic | 23. července 2008 v 23:02 | Reagovat

Hm, já letos taky ještě nebyl, nemám na vstupné, ale co ty? Je ti tam zima?

116 Kathleen Kathleen | 23. července 2008 v 23:05 | Reagovat

Ne, mě tam nic neláká. Přeplněnej bazén, ve kterém je zázrak když uděláš dvě tempa a na nikoho nenarazíš, řvoucí děcka, partičky "gangstas" pouštějící nahlas svojí "hudbu"....teď bych tam ani ze zdravotních důvodů nemohla, což mě naštěstí netrápí.

117 nic nic | 23. července 2008 v 23:37 | Reagovat

Aha:-)), jen jsem si uvědomil, proč mě to letos zatím nějak nenapadlo "jít si zaplavat". Dalo by se to vysvětlit tím, že mi zteřela guma u plavek a na nové dosud nemám, ale je to spíš o tom, že si vstup bleskově přepočítáš na ta dvě tempa:-((( či šlapání vody, což moc neláká.

118 nic nic | 24. července 2008 v 18:21 | Reagovat

..tak jsem si vzpomněl na jednu kámošku, která se zabouchla do jednoho h/c hudebníka a zdrhla za ním do Prahy. A jelikož dělal IT na pornochatu, nechala si nakecat, že je to bezva job a nastoupila tam. Vystajlovala svou image, mj. proto, aby jí někdo nepoznal, takže si pořídila prudce barbínovskou paruku a mezi masturbacemilovnými týpky a internetovými úchyly slavila nemalý úspěch. Mezitím se s přítelem rozešla, jenomže v práci ho měla pořád za zadkem a navíc jí po vystřízlivění začalo docházet, že to nebyl tak úplně úžasnej nápad, jenomže nevěděla, jak z toho ven. Zvykla si na svejch 40-50 litrů měsíčně (byť s přesčasama a příplatkem za nejpočetnější klientelu) a do řidičky tramvaje se jí dvakrát nechtělo:-((  50% její práce zabíralo plkání o ničem ve spodním prádle s tím, že 1-2x za šichtu ukázala na chvíli prsa, druhých 50% byla masturbace před webovou kamerou, byť na utajeném místě a bez týpků, kteří by na ní došáhli svými prackami. Pořád hledala nějakou bezbolestnou cestu ven, takže nakonec pro start klofla nějakého týpka z Holandska a zdrhla tam za ním, protože chtěla začít znovu někde, kde jí pokud možno nikdo nezná a nebude jí to připomínat... Co si o tom myslet? Každopádně se za ten rok na internetovém pornu naučila z nuly velice slušně anglicky:-)) Všechno špatné je k něčemu dobré, nebo ne?

119 zewlprincess zewlprincess | Web | 26. července 2008 v 17:01 | Reagovat

nechápu jak se tady můžete takovou dobu zabejvat nějakejma feministickejma žvástama, že vás to baví...

120 nic nic | 26. července 2008 v 22:18 | Reagovat

zewlpricess: Možná proto, že je to feministický blog, ty blbe. Pokud tě to nebaví, tak sem nelez:-))

121 Václav Václav | 19. srpna 2008 v 2:30 | Reagovat

nic: Příroda je, pokud nestojí na začátku věty, s malý p. Nebo to byl pan/soudruh/bratr Příroda?

122 Helena Helena | Web | 20. srpna 2008 v 0:05 | Reagovat

Tenhle blog hlásá protikřesťanskou nenávist? Nějak jsem si nevšimla... zdá se mi, že hlásá toleranci. Ale pravděpodobně je "gró" křesťanství teror, a kdokoli je proti němu, je hned protikřesťanský.

Here:

http://img373.imageshack.us/my.php?image=wtf2fk6.png

Z jedné rozkošné katolické sajty.

Jinak mě zaujalo, že dotyčný mlží a tají své skutečné motivace, aby získal širší podporu. Kdysi mi taky radil, abych lhala, že tím získám širší podporu. Hm. Desatero, říká nám to něco? Asi ne.

Jinak mě dojalo, že na webu určeném "ochráncům nenarozeného života" dovede někdo konstatovat, že do mateřství nikoho nenutí:-D

A mimochodem: ano, právo na potrat je nadřazené právu na život.

123 Vizitátor Vizitátor | 21. srpna 2008 v 12:55 | Reagovat

Není - li Boha, pak je dovoleno všechno...

124 Helena Helena | Web | 25. srpna 2008 v 13:03 | Reagovat

Takže přiznáváš, že Bůh je jen váš nástroj, jak lidi donutit k poslušnosti, co?

Bůh je výmysl pro slabochy.

Člověk se silnými morálními zásadami nepotřebuje Boha, aby nepáchal Zlo (vraždění, terorismus, protipotratovost, rasová diskriminace); Bůh naopak umožňuje určitým skupinám lidí, aby přesvědčily tupou masu, že Zlo je nejen že správné, ale i nutné k posmrtné spáse.

125 Kathleen Kathleen | 25. srpna 2008 v 21:14 | Reagovat

Souhlasím, ty pobožné ovce ti uvěří cokoli, když řekneš, že něco byl/je "boží záměr". Dá se to použít na všechno - přírodními katastrofami začínaje (lidstvo hřeší, proto Bůh zeslal záplavy/tornádo/zemětřesení...) smrtí jedinců nebo skupin konče (na věku nezáleží, ať už je to kojenec nebo důchodce, prostě to Bůh chtěl).

126 zewlprincess zewlprincess | Web | 27. srpna 2008 v 14:40 | Reagovat

to NIC: to asi newim ty dilino...

127 Václav Václav | 1. září 2008 v 23:09 | Reagovat

Helena: To je opravdu husté. Zlo je "vraždění, terorismus, protipotratovost, rasová diskriminace" ... Jen mi nějak uniká, proč jste sama vyzývala k vraždění a terorismu proti lidem, kteří jsou proti potratům. Vaše texty vypovídají, že protipotratovost Vám vadí více, než cokoli jiného, a že tím, že pokud je obět proti potratům jste ochotna omluvit vraždění a terorismus. Možná i rasovou diskriminaci, pokud by se přišlo na to, že některé rasy mají ve svých řadách více odpůrců potratů, než jiné ...

128 Václav Václav | 1. září 2008 v 23:10 | Reagovat

A ještě mi uniká, co že je proti potratům i Idnes. Že by byl řízený přímo z Vatikánu, nebo z centrály Opus Dei, či snad z Lo Piana ...?

http://zpravy.idnes.cz/kazde-ctvrte-tehotenstvi-v-cesku-skoncilo-loni-potratem-peo-/domaci.asp?c=A080901_140424_domaci_ban

129 Václav Václav | 1. září 2008 v 23:11 | Reagovat

http://zpravy.idnes.cz/kazde-ctvrte-tehotenstvi-v-cesku-skoncilo-loni-potratem

-peo-/domaci.asp?c=A080901_140424_domaci_ban

130 Helena Helena | Web | 3. září 2008 v 21:31 | Reagovat

Václav:

Je rozdíl mezi vraždou a popravou.

Lidé, kteří jsou proti potratům, jsou vrazi a teroristi - boj proti vrahům a teroristům se jmenuje poprava a válka.

Ne, rozhodně bych takto neomluvila rasovou diskriminaci, ani např. vyhlazení všech lidí, kteří se přihlásili ke katolicismu, prostě nic.

Proč by musel být řízený z Vatikánu? Protipotratovost není nějaká centrálně šířená protispolečenská nenávist (pokud někdo nevěří na Satana nebo podobné "ultimate evil"), ale pochází z mnoha rozličných zdrojů.

131 Já | 5. září 2008 v 12:46 | Reagovat

Nic:ačkoliv jde o blog "nahoře bez" a ne seznamka-máš už někoho? (o:

132 Václav Václav | 11. září 2008 v 17:52 | Reagovat

Helena: Kdo je katolík, je proti potratům. Jednotlivci se rozchází v názorech, jak proti potratům bojovat, každý katolík je však přesvědčen, že potrat je špatný. Je to důvod k jeho likvidaci?

Dále odkud se protipotratovost bere, pokud ji nevytvořil Vatikán? Kde se bere např. u takové Sarah Palin (kandidátka na viceprezidentku USA za republikány), která své sedmnáctileté dceři doporučila nechat si neplánované dítě, když dotyčná není katolička, nýbrž protestantka židovského původu? Kde se tatáž tendence bere u mých ateistických rodičů, nebo u mé ateistické babičky? Moje hypotéza je, že ve zdravotních problémech, které prababička (ateistka, socialistka) po třech potratech měla.

133 Václav Václav | 11. září 2008 v 17:52 | Reagovat

Helena: Kdo je katolík, je proti potratům. Jednotlivci se rozchází v názorech, jak proti potratům bojovat, každý katolík je však přesvědčen, že potrat je špatný. Je to důvod k jeho likvidaci?

Dále odkud se protipotratovost bere, pokud ji nevytvořil Vatikán? Kde se bere např. u takové Sarah Palin (kandidátka na viceprezidentku USA za republikány), která své sedmnáctileté dceři doporučila nechat si neplánované dítě, když dotyčná není katolička, nýbrž protestantka židovského původu? Kde se tatáž tendence bere u mých ateistických rodičů, nebo u mé ateistické babičky? Moje hypotéza je, že ve zdravotních problémech, které prababička (ateistka, socialistka) po třech potratech měla.

134 Jirka Jirka | 26. srpna 2009 v 19:47 | Reagovat

,,...protože přes 90% lidí je bisexuálních, jen to mají společensky potlačené.''Na tohle přišel kdo a jak prosím vás?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama