Queer Parade - Nevím

30. června 2008 v 20:45 | ER
Tahle sobota se zařadí k těm méně uvěřitelným zážitkům mého života. Moje dojmy z Queer Parade jsou rozporuplné a nekonzistentní. A tak to radši napíšu jako Nevím.
Nevím
  • proč sponzoři Roberta Rosenberga kážou o morálce
  • kde někdo bere odvahu a drzost kafrat druhým do života a vztahů
Vím
  • že politickou polívčičku lze ohřívat všude možně, i když
Nevím,
  • jestli zrovna práva gayů a leseb jsou v tomto ohledu nejvýhřevnější
Vím,
  • že podezřele oblečených lidí na náměstí Svobody a v přilehlých ulicích bylo hodně, ale chlápek v kožených kšírách tam byl jen jeden

Nevím,
  • zda davem procházející hákoši chtěli svou účastí podpořit akci
Až vůbec nevím,
  • proč je tam policajti pustili, když z pochodu Protestfestu dva týdny předtím nemohla proklouznout ani myš
  • proč Svoboďák "chránilo" pár čepičářů, když na náckovských webech dost dlouho dopředu bylo volání po napadení akce
Vím,
  • že "volnost" akce v policejním žargonu znamená "necháme hákoše vlítnout doprostřed Svoboďáku a pak se uvidí"
  • že náckové patří k té sortě náruživých pyromanů, co bez dělobuchů, světlic a granátů se slzákem nedá ani ránu
  • taky, že takové vybavení se někdy může krutě vymstít, když vám bouchne na zahrádce uprostřed party kameraden (ale když mají kukly, tolik se nenadýchají!)
Nevím,
  • kde byla Antifa
  • a proč mi její prohlášení svým alibismem nápadně připomíná kecy policejní mluvčí
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 nic nic | 30. června 2008 v 21:36 | Reagovat

NEVÍM, co měl nějakej zasranej Rosenberg společnýho s Queer Parade a zdali jeho sponzoři financují dětské domovy či zastupují dětské pornohvězdy...

VÍM, že jeden můj známej, poté, co si za prachy na stará kolena zabodal a vydělal víc, než já za celej rok, postoupil v RR agentuře do dalšího levelu a jako všehoschopný herec byl vyzván k životní roli za sponzoringu viagry a kondomů v gay pornu (je přece všehoschopnej herec) - to mě tuze pobavilo:-))))!

NEVÍM, proč tak rychle změnil názor na volnost hereckého projevu a svobodného vyjádření:-((

VÍM, že ranní káva se mi teď sakra prodraží, protože slzný granáty mi začínaj lízt do peněz víc, než manažerský štangle koksu a jak si člověk jednou zvykne na pohodlí....

NEVÍM, proč jsem kdysi breptal, že jsem lesba v mužským těle, ale sotva mě to pustilo, mohl jsem si to zcela veřejně bez zábran užít a možná to i zlegalizovat:-)

VÍM, co se odehřává v myslích neposkvrněných a asketických čistokrevných chlapců, když spatří v novinách portrét G.Bushe jr. nebo je v base konečně pígluje nějakej nadrženej a cigárama uplacenej cikorka, I LOVE YOU:-)))), ale žerty stranou!!!,

NEVÏM, co si mám počít, když do BRna už tolik nejezdím,

VÍM, že popravit manžele Rosenbergovy bylo pro nás moc ohleduplné a hezké, ale obávám že, nabudřelá pověst opět předběhla dobu a odsral to jako vždy kdosi nevinný....

2 Zoe Zoe | 1. července 2008 v 21:20 | Reagovat

Nic: Nemluví o Rosenbergovi, ale o jeho sponzorech...A sponzory Rosenberga jsou Thor Steinar a jeho dovozci...

3 nic nic | 3. července 2008 v 20:37 | Reagovat

Zoe: Děkuji, já to tak pochopil, jen jsem neměl tušení, že majitel porno agentury potřebuje někým sponzorovat, to jsou mi věci... A on v těch svejch osvětovejch filmech nějak propaguje ty jejich hadry nebo dokonce točí nazi-porno (když už ho tento esteticky vysterilizovaný a nadčlověčí módní salon sponzoruje)? To by asi měl, ne? Já teda na porno moc nekoukám, protože si po pěti minutách dokážu představit zbytek celého bijáku a dolehne na mě nuda, ale neměla Národní strana těma kecama o výchově dětí na mysli právě to, že tohle je to pravé ořechové, co naše vyšinutá výchova postrádá?? Že by Rosenbergovo koketování s dětským pornem byl jen humanitární vzdělávací program sponzorovaný Thorem Steinarem??? Aha:-)))))!

ER: Nevím-vím je nejzáživnější rubrikou BM:-)) V grafomanské euforii jsem se pokusil o svou vlastní variaci, ale musím uznat, že jsem si na ní vylámal všechny zuby. Jeví se to být snadné, odlehčené a nepříliš náročné, ale nedejte zmást - "Nevím-vím" bych zařadil mezi povinná slohová cvičení do ZŠ (nebo raději ne? - byla by škoda vypěstovat vůči tomuto vděčnému literárnímu útvaru v komkoli zbytečnou averzi...).

4 nic: nic: | 3. července 2008 v 22:40 | Reagovat

P.S.: Ti amíci jsou fakt unáhlení a vypatlaní - když dostali tip na manžele Rosenbergovy, vůbec jim nedocvaklo, že byl příliš vizionářský a dotyční se ani nestihli narodit. Další přehmat dějin:-((

5 Lenka Lenka | 4. července 2008 v 13:48 | Reagovat

Myslim, ze jsi to krasne vystihla. Stejny pocity jsem mela i ja (vcetne super hlidanyho protestfestu). Mozna bych dodala, ze by me zajimalo, odkud to sledovali novinari/ky, kdyz pak vsude bylo, ze queer parade hlidaly stovky policajtu a stehlikova do kamery rekla, ze to policie zvladla na vybornou

6 B.A.D.ayDies B.A.D.ayDies | Web | 5. července 2008 v 14:13 | Reagovat

Těch cajtů tam bylo poměrně dost, jedinou újmu, kterou jsem na Queer Parade utrpěla, bylo sprostý pořvávání šesti nácků na mě, ale jinak se mně ani mým blízkým nic nestalo. A večer nepustili bandu nácků na Flédu na Duhovou párty, takže sme byli všichni moc rádi a mohli si večer pěkně užít :-)

7 nic: nic: | 5. července 2008 v 14:51 | Reagovat

B.A.D.ayDies: ...to bylo od ochránců pořádku moc hezké. Že by si uvědomili, že jsou placeni z našich daní bez ohledu na naši sexuální orientaci? Na to se daně díkybohu neptají:-)) Na druhou stranu nemohli přehlédnout, že jsou placeni i z daní nácků, takže budiž jim to přičteno k dobru:-)))

Ale tvoje formulace "sprostý pořvávání šesti nácků na mě, ale jinak se mně ani mým blízkým nic nestalo" mě trochu děsí. Proč by se vám něco mělo stát? Proč se ti ulevilo způsobem, jakoby se ti dostalo nějakého zvláštního privilegia? A proč se vůbec až tak moc nestalo těm zkurvenejm náckům???

8 B.A.D.ayDies B.A.D.ayDies | Web | 10. července 2008 v 21:54 | Reagovat

nic: Proč Tě to děsí? Stát se mohlo, a hodně. Nechci ani domejšlet, co všecko... Tak třeba mohl nějakej debil někoho trefit skleněnou láhví do hlavy /od čehož jedna moje kamarádka uhnula asi o 5cm/, nebo nás mohli zkopat a vymlátit zuby. Náckové sou vylízaný hovada, takže žádný ublížení teploušům jim nedělá nejmenší problém. Ale to přece víš, ne?

9 nic nic | 11. července 2008 v 19:02 | Reagovat

B.A.D.ayDies: Náckové mě neděsí, jsou to jen vylízaný palice a kdyby neexistoval fašismus, nacismus a jiné iracionální a zjednodušující modly pro lůzu, našli by si tyhle rádobysilácké typy jinou záminku:-(( Je mi jich v podstatě líto, i ta špetka nezvládnutého testosteronu jim umí pěkně zatopit... Děsila mě tvoje (mnou citovaná) formulace, kterou jsem si vyložil "co všechno se mohlo stát (viz tvá odpověď), naštěstí to dopadlo jen takhle". Proč by se mělo vůbec něco stát? Proč se kurva NS má co srát do pokojného a obveselejícího pochodu gayů a lesbiček? Kde to do prdele žijem, že to dopadlo "aspoň takhle"? Slzný granát mezi lidmi popíjejícími kafe, pivko a co hrdlo ráčí je málo? Samozřejmě není těžké pochopit filosofii nácků: buzny jsou slaboši a měkoty, tak jim to jako nadlidi bez obav nandáme, nemůžou nám zkřivit ani vlas. Mezi našimi soukmenovci pak poputují a budou bobtnat o nás hrdinské báje (a anarchisti jsou většinou anorektičtí intoši, takže rovněž směle hrrr do spravedlivého boje!) :-)) Je tohle přístup skutečných hrdinů, v nichž se germánská a postgermánská mytologie vzhlíží? Ti se obracejí v hrobech, protože se s nimi teď identifikují jen naprosté a o to zákeřnější sračky, což je dle jejich vlastních slov na tom tak SKVĚLÉ:-))) Žijeme zkrátka v době netušených možností - "ze sračky NADčlověkem snadno a rychle", dokonce i bez TV shopingu:-))))! Není do skvělé?

10 B.A.D.ayDies B.A.D.ayDies | Web | 11. července 2008 v 23:34 | Reagovat

nic: "Není to skvělé?" "Je to skvělé!" A nekupte to za takovou cenu. Takže v konečném důsledku Tě ani tak nevyděsila moje formulace jako ta skutečnost. O tu se samozřejmě opírám a dávám za pravu. Zkurvysyni! Jsem lesba a sem taková ráda, nepotřebuju, aby mě nějací buzeranti srali na náměstí, dyž si v klídku zevlujem s kámoškama...

11 nic nic | 12. července 2008 v 12:03 | Reagovat

B.A.D.ayDies: Škoda, že nemůžu být taky lesba:-)), dost ti to závidím. Teď si fakt nedělám prdel..., což má být kompliment.

Jen mě tak napadá, že kdejakej gay bývá namakanější, než nějakej vylitej nácek, takže představa homosexuálního superhrdiny, kterej bez problémů kostí všechny tyhle hovada, mi přijde velmi zábavná:-))) Že bych s vrátil ke komiksům???

P.S.: Vzhledem ke kontextu používání slova "buzerant" zcela souhlasím - náckové jsou pravověrné buzny, toto slovo totiž nemá s homosexualitou v podstatě nic společného:-)) To jsou mi paradoxy:-)))))!

12 nic nic | 13. července 2008 v 18:26 | Reagovat

Neuvažuje queer komunita o čestném titulu "Taky lesba"? Něco jako každoroční Oskaři, Glóby, Týtý, podvazkové pásy?? Získání právě tohoto titulu by pro mě znamenalo tu nejvymazlenější poctu:-)))) Bez prdele!

13 Václav Václav | E-mail | Web | 15. července 2008 v 21:35 | Reagovat

Zaprvé granát byl hozen do hospody, kde seděli v rámci tzv. Normal Parade nacionalisté z organizací Lipový kříž, Národní sjednocení apod. Nešlo tedy o útok proti Queer Parade.

Popravdě, ono se to musí brát v celé šíři a ne vytržené z kontextu. Zaprvé jsou neonacisti (náckové) a nacionalisti. O ty první nestojí celkem nikdo, ale najdou se lidi, kterým se hodí na špinavou práci. Ti druzí mají sami o sobě taky minimální politickou podporu, navíc se na jejich demonstracích schází ještě méně lidí, ale zato bývá jejich program využívám "běžnou" pravicí a co víc, z jejich hudební jedničky se stal jeden z nejhranějších hudebníků.

Sám jsem "Pokojný protest proti Queer Parade" zrušil ve chvíli, kdy nepomohlo ani jasné prohlášení, že odmítám spolupráci s neonacisty. Cílem mé akce nebylo napadat lidi, nýbrž otevřeně dát najevo, že jsem proti adopcím dětí homosexuály.

Předtím jsem se dočkal zajímavých reakcí, mj. od člověka, který je sice homosexuál, avšak považuje se za konzervativce. Hodně lidí v ČR to považuje za naprosto neslučitelné, ale oči mi otevřelo, když jsem si vzpoměl na Pima Fortuyna (doufám, že jsem to napsal správně), tento muž byl také homosexuál, ale se svými konzervativně-vlasteneckými názory dokázal získat více voličů, než kterýkoli politik podobných názorů a heterosexuální orientace, s výjimkou bratří Kaczyńských.

Za velice nešťastné jsem již v minulosti považoval chápání světa v duchu kritika cikánů/židů/přistěhovalců = rasismus = neonacismus. Dnes se k tomu přidává kritika homosexuálů. Některým přitom uniká, že také Ernst Röhm byl homosexuál, a přitom jej všichni (dokonce i většina neonacistů) považují za zločince.

Člověk může být kritický vůči cikánům, židům, přistěhovalcům nebo nesouhlasit s požadavky Queer Parade, a přitom považovat nacistický režim za nejhorší v dějinách střední Evropy. Ostatně, v odboji proti Hitlerovi přišly o život stovky českých fašistů a také názory většiny ostatních odbojářů by dnešní pozorovatel mohl zařadit mezi nacionalistické.

Stejně tak řeči, že kdo je proti pochodům homosexuálů, je sám homosexuál mají k realitě dost daleko. Je to stejné, jako prohlásit, že Petr Uhl a Ondřejové Cakl a Slačálek doma před zrcadlem heilují.

14 Václav Václav | E-mail | Web | 16. července 2008 v 21:45 | Reagovat

Jinak zde je link na video od Mariánského sloupu, to jasně ukazuje, že náboženští aktivisté nikoho nenapadali, naopak byli napadáni. A také, že naši "homosexuální intelektuálové" zvolili těžce normalizační hudbu: http://www.gloria.tv/?video=ikblgqxrqeafzxxwietd

15 nic nic | 17. července 2008 v 22:53 | Reagovat

Václav: Ačkoli nejsem homosexuál, bisexuál a (z praktického hlediska) vlastně ani heterosexuál:-)), proč bych proti komukoli měl cokoli mít jen pro jeho jinou sexuální orientaci a nechat se tím omezovat? Možná na první pohled je adopce dětí homosexuálními páry proti přírodě, ale bohužel je v kojeňákách a děcákách stále tolik nechtěných dětí, že zájem homosexuálů o ně JEN vítám:-)))! ...možná, kdyby šla katolická církev oním jí touženým příkladem a každý katolík si adoptoval pouze jedno takové dítě, nebylo by zapotřebí spekulativně řešit zákonitý zájem homosexuálů a bylo by možná na místě vářně uvažovat o tom, je v tomto ohledu omezovat, protože by pro ně žádné děti již nezbyly, ouha... Kolik z odpůrců adopce homosexuálními páry si dátě samo adoptovalo, ač třeba technicky nemuseli??? Lol? Budiž za to homosexuálům prozatím pouze děkováno, nebož i ten největší blb ví, že výchova v domácím prostředí je nenahraditelná a pokud je zažitý model poněkud odlišný, zadělá jen na větší pluralitu a názorovou toleranci pěstouna (ono "prozatím" znamená jen tolik, že pokud jsou homosexuálové jedněmi z těch, kdo mají zájem tahat tyhle děcka ze svrabu, nemělo by jim toto být právo upíráno ani v budoucnu, byť nastanou - jakože nenastanou - zcela jiné okolnosti...)!

16 nic nic | 17. července 2008 v 22:56 | Reagovat

OPRAVA: "pěstoun" je ten, kdo vychovává, takže opravuji na "svěřence/kyni".

17 Václav Václav | E-mail | Web | 17. července 2008 v 23:36 | Reagovat

nic: Zájem o zdravé bělošské děti je dost velký. A homosexuálové by se nesmířili se stavem, kdy by měli heterosexuální páry přednost a oni mohli vybírat až z dětí, o které heterosexuální páry nemají zájem. Tím celý argument o dětech v ústavech padá.

Vedle toho znám hodně věřících katolíků, kteří si adoptovali romské děti (např. Alžběta a Josef Janečkovi, těžcí bojovníci proti tabakismu a pornografii), ale uznávám, nejsou to všichni, ani většina.

18 nic nic | 17. července 2008 v 23:42 | Reagovat

A jen tak mezi námi - chronická úzkost odpůrců adopce je dána především utkvělou představou, že dítě vychovávané v takovém svazku nemůže vyrůst v nic jiného, než "ty druhé". "zvrhlé, úchylné", "perverzní" apod., jakoby výchova sexuální orientaci podmiňovala. Vzdávám se - máte naprostou pravdu, je to nemoc, je to mor, musíme to všechno přece vyvraždit!!! Odkud se vůbec berou homosexuálové (myslím bilologicky) - z homosexuálních svazků bohužel ne..., v úvahu připadají pouze heterosexuální páry. Neměli bychom vyvraždit nejprve preventivně je? To ony jsou za to zodpovědné! A pokud vůbec někdo živý zbyde, jak se bude dál svět vyvíjet? Rozdělí se na praváky a leváky, kteří si spolu konečně vyřídí za staletí nahromaděné účty??? A proč homosexuálové nic nenamítají proti tomu, že v heterosexuální rodině je nuceno být vychováváno lecjaké homosexuální dítě? Nic jiného jim nezbývá?? Kdo přijde na řadu po levácích? Blondýni a bruneti??? Všechno je naruby:-)))...

19 Václav Václav | E-mail | Web | 17. července 2008 v 23:45 | Reagovat

Odkud se berou nacisti? Z blonďatých modrookých rodičů výlučně germánského původu? Ne. Rodí se v etnicky namíchaných rodinách, a většinou lze u nich v rodokmenu nalézt i židy nebo cikány. Jak bychom předešli tomu, aby se rodili další neonacisti?

20 hehe hehe | 18. července 2008 v 12:57 | Reagovat

vaclav: takze ty zde neonacizmus prakticky vazes na romsky ci zidovsky puvod, velmi pekne ale dej si pozor aby te nezavreli za rasizmus a antisemitismus

21 Václav Václav | E-mail | Web | 18. července 2008 v 15:53 | Reagovat

hehe: Já nepíšu že nutně musí být romského či židovského původu, ale pokud vím, tak ze všech extrémistů odpovídá nacistickému rasovému ideálu nejlépe Jan Cemper, a naopak Jiří Fous nebo Tomáš Kebza k němu mají skutečně daleko ...

22 Václav Václav | E-mail | Web | 18. července 2008 v 15:53 | Reagovat

hehe: Já nepíšu že nutně musí být romského či židovského původu, ale pokud vím, tak ze všech extrémistů odpovídá nacistickému rasovému ideálu nejlépe Jan Cemper, a naopak Jiří Fous nebo Tomáš Kebza k němu mají skutečně daleko ...

23 nic nic | 19. července 2008 v 1:42 | Reagovat

Václav: Evidentně jsi velmi vzdělaný, celkem inteligentní a jak jsem si všiml, i velmi poctivý člověk, který se to snaží myslet dobře a využít svých vědomostí. Ač ti mnohdy oponuji se záměrně provokativní a zveličenou nadsázkou, nemyslím to s tebou špatně, resp. neber to jako projev nepřátelství či neúcty, ač to tak na první pohled nevypadá:-)) Na druhou stranu jsi názorným příkladem nepsaného pravidla, že největší slabiny má člověk v místech, která naopak považuje za svá nejsilnější a na nichž si nejvíce zakládá:-(( Jinými slovy - tvé argumenty nechápu, neboť nejdou po podstatě, ale pouze se chytají okrajových a zaměnitelných poznámek, které mají jen cosi jiného ilustrovat, znázornit. Kapišto???

A mezi námi - homosexuálem se člověk nestává, ale rodí, zatímco náckem se dosud nikdo nenarodil. V tom je dost podstatný rozdíl............................., lol.

hehe: Co kdybys místo blbejch keců raději dělal něco užitečnýho a zkontroloval třeba svou kudličku, zdali neotupěla? Nebo můžeš zapátrat ve svým rodokmenu nakolik je nekompromisně árijský, což je evidentně nad tvé síly:-)), brouku.

24 Václav Václav | E-mail | Web | 19. července 2008 v 23:59 | Reagovat

nic: Rodokmen, kam až jej znám, je "árijský", ale možná právě proto neonacista nejsem. Není jasně definováno, co je to homosexuál, nebo bisexuál, protože nemůžeme jasně říct, že se jím člověk nestává. A totéž platí v případě "nácků". Ono pokud se člověk narodí v poměrně chudé "bílé" rodině v oblasti, kde žije velké množštví "nebílých", které rodiče pustí večer do bytu jen, když předtím dost nakradou, je téměř jisté, že bude z člověka rasista, a to i kdyby takto "vychovávala" děti méně než polovina "nebílých".

25 nic nic | 20. července 2008 v 0:22 | Reagovat

Václav: Lépe jsi mi potvrdit mou dobrou radu nemohl - zmínka o rodokmenu nebyla určena vůbec tobě, příště se lépe podívej:-)) No comment.

26 nic nic | 20. července 2008 v 1:13 | Reagovat

Jak můžeš srovnávat jakoukoli ideologii s rasovou příslušností, sexuální orientací (rozdíl mezi homosexualitou a bisexualitou ti není jasný???), praváky leváky, pohlavím, věkovým zařazením etc. etc.??? Ideologie je na rozdíl od ostatního věcí osobní volby, byť je podmíněna výchovou, okolím, zkušenostmi - s tím ostatním nikdo z nás nic nenadělá, je mu to dané. Méně čti a více uvažuj!

27 Václav Václav | E-mail | Web | 20. července 2008 v 21:47 | Reagovat

nic: Homosexualita či bisexualita má více vrstev. Něco jiného je mít homosexuální sklony, něco jiného je mít je převládající či rovnocenné s heterosexuálními a něco jiného je prosazovat "queer" ideologii. Taktéž, jak jsem psal, většina lidí zaměřených proti rasismu má jinou životní zkušenost s mezirasovým soužitím, než většina rasistů. Například v Mladé Boleslavi se postupně vytváří jakési protislovenské hnutí. Češi mimo některé části Mladé Boleslavi to nemohou pochopit, kde se to v těch lidech bere. (Sám se k protislovenskému hnutí nehlásím, je to věc lidí bez vyznání, my katolíci bychom si podřezávali větev sami pod sebou, tvoří totiž také většinu nově příchozích věřících. Hrozí však obdoba toho, co je na Ostravsku, kde hodně zvláště staršíší lidí považuje věřící katolíky za ty, co to táhnou s Polskem a Německem ....)

28 Václav Václav | E-mail | Web | 20. července 2008 v 21:49 | Reagovat

Mj. protislovenské hnutí v Mladé Boleslavi ukazuje nesmyslnost řečí, že lidé bez vyznání mají nulové nebo alespoň menší sklony k národnostní nenávisti.

29 nic nic | 21. července 2008 v 21:30 | Reagovat

Václav: ...čímž jsi opět můj (zapáleně argumentující a sečtělejší) kámo neodpověděl na mou otázku. Byla velmi jednoduchá:-(( V Mladé Boleslavi je zřejmě dostatek věřících, které popichuje nějaký intolerantní blb, což zřejmě odvádí (bohudík) jejich pozornost od jejich intimní sexuální orientace, neboť jinak by vypukl zcela jiný skandál o "Mladoboleslavské pedofilii" (např.). Podpásovka:-)), nemyslím, že by pedofilie byla vrozená, na druhou stranu straním queer ideologii, ač jsem asexuál (de facto) či heterosexuál (de jure). Copak si pomyslet?

náckové: Ticho po pěšině? Brousíte a leštíte své kudličky?? Připravujete se:-)))? To je od vás hezké - hláška: "Budeme kecat nebo konat?" mi vždy byla nadmíru sympatická:-))

30 Václav Václav | E-mail | Web | 21. července 2008 v 21:56 | Reagovat

nic: V MB není žádný intolerantní blb, který by popichoval k protislovenské nenávisti konkrétně věřící katolíky. Je tam dost lidí naštvaných na určité Slováky, kteří to nevydrželi, a začali nenávidět Slováky obecně.

Dále nechápu, proč by homosexualita měla být vrozená a pedofilie získaná. Queer ideologie rozhodně není vrozená, ale stejně jako v případě jiných ideologií, na člověka působí jak jeho osobní vlastnosti, tak okolí.

31 nic nic | 22. července 2008 v 18:10 | Reagovat

Václav: Zřejmě si nejsme souzeni:-(( - pokud je někdo bisexuál či homosexuál, má bisexuální/homosexuální ORIENTACI nikoli IDEOLOGII, což stručně a jasně znamená pouze to, že mu to bylo dáno do vínku potměšilými sudičkami, nikoli, že se k tomu nějak během dospívání dostal a zhlédl (se v tom:)). Kapišto? Pedofilie sice není ideologie, ale není ani sexuální orientací, která je dána zájmem o určité pohlaví, může být i vrozená, nicméně zůstává sexuální poruchou - nikoli orientací!!! Je to zájem o osoby nezralé k aktivnímu sexuálnímu životu. Zřejmě mě utneš nějakým výrokem Caliguly či ........ (byl to jen nejapný a laciný vtip, nemůžu za to, že ti stál za oponenturu), nicméně queer (hnutí? idelogie?) je jen snahou o legimitizaci něčeho, co mezi námi zcela přirozené a zákonitě je, patří to k životu, a co většina bohužel stále ještě považuje za exotické, úchylné, nenormální, zvrhlé či dokonce nebezpečné, ač vám kdejaký pejskař či biolog potvrdí, že bisexualita je zřejmě vrozená, jen si jí nepřipouštíme... A mezi námi - gayové ani lesbičky mi nevadí, serou mě lidi, co díky ideologickému pokrytectví a dobrovolně přijatým normám šukají v závětří ministranty:-((

32 B.A.D.ayDies B.A.D.ayDies | Web | 22. července 2008 v 23:28 | Reagovat

nic> Byl bys dobrá lesba ;-P

Btw.-asi s holkama začnem chodit na ozařování... třeba se uzdravíme :-D :-D :-D

www.stejnarodina.cz

33 nic nic | 23. července 2008 v 22:41 | Reagovat

Václav: Jinými slovy opět mícháš jabka a hrušky - sexuální orientaci (hetero, bi, homo) a sexuální úchylky (např. pedofilie), nicméně ani jedno nemá nic společného s ideologií, je mi líto:-(((, zvláště těch ministrantů a taky jistých sboristek... A mezi námi - dle mého zcela stejně, jako je feminismus nikoli ideologií, ale vrozenou, zákonitou a konečně nepotlačovanou přirozeností ženské části populace, je queer jen přirozeným vyústěním potřeb a práv homosexuální části populace, která díky své sexuální orientaci není nijak méněcenná, kuriózní či dokonce jakkoli postižená, ale je pouze JINÁ, nežli ta většinová (která o své bisexualitě možná ZATÍM jen neví a tak se k ní bigotně odmítá hlásit). Možná jsou homosexuálové s určitého úhlu pohledu bohudík "jen" vůči sobě upřímnější, nežli my všichni dohromady... Každopádně feminismus i queer nejsou pro mě ideologiemi, ale pouze konečně formulovanými vrozenými potřebami. Není tomu totiž tak dávno, kdy lidé jiné, nežli bílé rasy, byli obecně považováni za zvířata (nikoli lidi) a tento navýsost trapný omyl byl podkládán a zdůvodňován (jak jinak?), nežli VĚDECKY!!!

B.A.D.ayDies: Tak tohle je to nejvyšší ocenění, jehož se mi v tomto celičkém roce mohlo vůbec dostat:-)))))))))) A opravdu teď nežertuji (což je u mě neobvyklé), není v tom ani špetka ironie a upřímně si toho vážím. DĚKUJI:-) a nepřestávám sympatizovat.

34 nic nic | 23. července 2008 v 22:43 | Reagovat

Václav: V MB to koukám žije:-((, a nasraní na Slováky jsou jen katolíci? A já hloupý myslel, že víra má vést především k odpuštění a toleranci......................, oooops!

35 Vizitátor Vizitátor | 21. srpna 2008 v 12:49 | Reagovat

Víra vede k odpuštění těm, kteří svých hříchů litují. Tolerance je neřest, slabost.

36 Helena Helena | Web | 24. srpna 2008 v 2:33 | Reagovat

Nehandrkujte se, Václav je katolický pošuk, který argument proti jeho náboženským blitkám nikdy neuzná.

37 Václav Václav | 1. září 2008 v 23:20 | Reagovat

nic: Přečti si to pořádně, je to přesně naopak. Katolíci MB narození se snaží se Slováky vyjít, protože také mezi Slováky je také mnoho katolíků.

Když někdo nečte pozorně ...

Jinak mi vysvětlete, zda pokud má být feminismus přirozeným stavem, zda to lze říct i o machismu. Já jsem proti obojímu, jsem tedy proti přirozenosti?

Jinak nemám žádné hodnověrné informace o tom, že pedofilie mezi kněžími je méně rozšířená, než u jiných osob (nejen sbormistrů).

38 Václav Václav | 1. září 2008 v 23:27 | Reagovat

Ale ani o tom, že by byla mezi kněžími rozšířená více ...

39 mjmeyq mjmeyq | E-mail | Web | 29. května 2009 v 4:30 | Reagovat

ltkmqW  <a href="http://culuveucfhgn.com/">culuveucfhgn</a>, [url=http://xvdpelaypedk.com/]xvdpelaypedk[/url], [link=http://fuqwtpqzyqeb.com/]fuqwtpqzyqeb[/link], http://abdgmzckhpgy.com/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama