Už žádnou další křišťálovou noc!

2. října 2007 v 20:30
Letos se opět náckové chystají na pochod s pochodněmi pražským židovským městem u výročí křišťálové noci. V roce 1938 se v noci z 9. na 10. listopadu v nacistickém Německu a k němu připojenému Rakousku odehrál masakr Židů, stovky útoků na synagogy a další objekty.
Dnešní neonacisté si letos chtějí připomenout krvavou demonstraci síly, která byla předzvěstí holocaustu.
Úřady tuhle akci povolily. Přijďte ukázat, že vám mašírování nácků v ulicích lhostejné není.
Více info zde a časem snad bude i další:).
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Martin Martin | 21. října 2007 v 17:08 | Reagovat

Jo s feťakama nám to pojďte nandat. Bez těžkooděnců by jste si ani neškrtly a to v jakemkoli počtu!

2 fungus fungus | E-mail | 23. října 2007 v 16:25 | Reagovat

akce povolena neni...nic takoveho neexistuje! akci muze magistrat jedine zakazat, ale jelikoz NO oznamilo, ze se jedna o protest proti účasti českých vojáků v Iráku, tak mesto akci nezakalo, ackoli je vsem jasne o co nackum de..... zidovske mesto ubranime...musime - je to nase povinnost.

3 Osoba Osoba | Web | 26. října 2007 v 10:10 | Reagovat

Tohle je fakt nehorázný... Ale můžeme se v tomhle světě debilů ještě něčemu divit?

4 Guenhwyvar Guenhwyvar | E-mail | 28. října 2007 v 13:56 | Reagovat

Martin:fetky fetujou a nechoděj na demo, tak se prober! A pokud se dobře pamatuju, tak na 1.Máje jste dokonce fízlům lezli do prdele!

Jinak super web :-)

5 Hogín Jeník Hogín Jeník | 29. října 2007 v 21:00 | Reagovat

my židovský město ubráníme náckové usnou zmrdi fašistický

6 horst horst | E-mail | Web | 30. října 2007 v 14:25 | Reagovat

Zdar. 1) Trochu po tom pátrám, ale nikde neni nijak prokázáno, že se jedná o neonacisty. 2) Není to na výročí křišťálové noc, ale o den později. Z tohoto mi logicky vyplývá, že není důvod průvod zakazovat.

7 Guenhwyvar Guenhwyvar | 2. listopadu 2007 v 11:05 | Reagovat

Horst:svolavatel je neonacista...., A pokud ti je fotky z NO akci nestaci.....tak seš asi dost zaujatej :-)

8 luks luks | Web | 5. listopadu 2007 v 13:22 | Reagovat

ses fakt divnej nen prokazany ze jde o nacky???? se koukni na naky fotky...     proste  dem na ne...!

9 Romi88 Romi88 | 6. listopadu 2007 v 11:12 | Reagovat

White Revolution

10 Guenhwyvar Guenhwyvar | E-mail | 9. listopadu 2007 v 10:36 | Reagovat

Romi/blb:pokud si myslíš, že tim někoho přesvědčíš, tak seš dost vedle :-)

11 Deviler Deviler | 10. listopadu 2007 v 0:36 | Reagovat

Nechápu proč, každej než začne něco kecat o křišťálové noci ,tak si o tom něco nepřečte a začne šablonovitě (wikipedicky,učebnicově) opakovat podivné vývody o následcích kříšťálové noci (např. to ,že to byla předzvěst, tak to je omyl, spíš to ukázalo A.H. jak svůj plán prostě neuskuteční)..doporučuji něco od Raula hilberga.

12 ph ph | 10. listopadu 2007 v 9:13 | Reagovat

Když už se náckové chtějí předvést a udělat dojem, nechápu, proč se všichni nenacpou třeba do Terezína a neřeknou: "Co jsme zaseli, tak rádi sklidíme, přece o nic nešlo, byla to jen legrace, tak se do nás pusťte frajeři, my jsme ta vyvolená modrooká blonďatá rasa, takže cokoli ustojíme, bude to pro nás hračka." Akorát hřeší na lidskou toleranci, slušnost a nechuť hrotit něco s nějakým agresivním kriplem. A pokud se do nich policajti nepustěj, jako jim to jde třeba vůči anarchistům, tak začnu dost vážně uvažovat o tom, jestli náhodou nežiju v "demokracii", která skrytě podporuje fašismus.

Ale ten nápad s Terezínem by mohla být dost záživná reality show:-))), akorát nevím, kdo by měl žaludek na to, dělat tam dozorce...

13 ph ph | 10. listopadu 2007 v 9:51 | Reagovat

...parrdooon, málem bych zapomněl - má-li někdo potřebu mi "vysvětlit" svůj "vyvolený světonázor", nechť mi napíše na zelvaatuin@seznam.cz a třeba si s ním dát rande:-)). Jen bych rád upozornil všechny slušné hochy, že budou mít co do činění s kriminálním živlem. Ano, klidně to na sebe prásknu, byl jsem stíhán za ohrožování na životě. Nějakej bílej třicetiletej fyzicky vytuningovanej zmrd totiž uprostřed noci zmlátil v naprosté tmě mou tehdy třináctiletou "barevnou" dceru a vyhrožoval jí, že pokud něco kecne, tak jí zabije. Našel jsem si ho, trochu s ním pokecal a co se nestalo? Stal se ze mě kriminálník. Ale za tu legraci z jeho podělanejch kaťat a to, že se od mý dcery drží hodně daleko, mi to prostě stálo:-))))

14 ph ph | 10. listopadu 2007 v 9:54 | Reagovat

P.S.: A to jsem mu nevrazil ani facku. Jen jsem mu oznámil přesné datum a čas, kdy ho konečně zabiju.

15 ph ph | 11. listopadu 2007 v 0:54 | Reagovat

777 290 944, pokud chcete slyšet totéž. Samozřejmě velmi příjemným a přátelským tónem. Nastal totiž čas na předvánočnbí úklid:-))))

16 anarchie anarchie | 11. listopadu 2007 v 12:29 | Reagovat

antifa anti

17 SIEG HEIL SIEG HEIL | 14. listopadu 2007 v 23:06 | Reagovat

Smrt špatným lidem!!!!!!!!!!!!!!

18 88 88 | 14. listopadu 2007 v 23:11 | Reagovat

ph

ty si magor!!!!!!!!!!!!

19 RUMcajs RUMcajs | 15. listopadu 2007 v 15:51 | Reagovat

Heil Durruti

smrt všem dobrým lidem!!!!!!!!!!!!!!!!!

ph:podezdřívám tě,že jsi génius....

20 Bramon Bramon | 15. listopadu 2007 v 19:51 | Reagovat

Kdo má šanci poznat skinheda? leda na zastávce před fabrikou, kde stojí a drží v ruce kus chleba za 20,-Kč! V posalneckým křesle za časů dr.Sládka zasedali jedině skini - kališníci, a dneska se bojej chodit po ulici! Nosí čepice, bo se stydí za holou hlavu! Já vím, že kalich už nikomu nic neříká, ale oi se ozývá tovární halou i dnes, když anarchisti tlučou děti!!!

21 ph ph | 16. listopadu 2007 v 22:34 | Reagovat

Kalich mi opravdu nic neříká. A pokud jde o husity, byla to lůza, která nadělala víc škody než užitku. S Janem Husem měli společné leda to, že jeho učení obrátili na ruby... No comment:-)

22 ph ph | 17. listopadu 2007 v 0:26 | Reagovat

RUMcajs: Co blbneš, kámo? Je sice pravda, že mi změřili IQ 156, ale to mi bylo teprve patnáct. Naposledy bylo jen 138, což by mentálně odpovídalo jedenáctileté holce:-)) Na svou obhajobu mohu pronést pouze to, že pár hodin předtím se mi zničehonic pokusil můj kolega z práce roztříštit hlavu kladivem, neboť mu těžce hráblo, takže jsem byl při testech zřejmě trochu nesoustředěný. Ale to je fuk. Stárneš, blbneš a nic s tím nenaděláš:-) Proč se tomu bránit... Ostatně IQ je velmi zavádějící, za mnohem podstatnější se teď považuje EQ, které se dost blbě měří. A ani to není konečná. Psychologie je teprve v plenkách:-))) A ty nebuď tak podezíravý:-), nejsem o nic chytřejší, než třeba ty.

23 ph ph | 17. listopadu 2007 v 1:09 | Reagovat

P.S.: Každopádně zbroják jsem udělal na 96 bodů, což byl v té době dvojnásobek maxima:-((( Na to, že některé střelné zbraně jsem držel při jeho absolvování poprvé v ruce (když už jsem ho dělal, zaškrtal jsem skoro všechny kategorie) a musel si bleskově odvodit, jak se s nimi vůbec zachází (bál jsem se, že mi ho jinak nedaj...), jsem to snad nastřílel docela dobře, ne? Vždycky mě fascinovala intuitivní střelba. Mohl jsem se živit třeba jako nějaký Leon. A proč by se vůbec Leon nemohl věnovat, kromě komerčních zakázek, třeba i charitě? Dobročinnost se přece nosí, no ne?

24 Bramon Bramon | 19. listopadu 2007 v 12:51 | Reagovat

Husíti byli a budou v poslanecké sněmovně navždy, přestože anarchidická lobby zabnraňuje jejich hojnějšímu rozhojnění, vlivu v médiách a na ulici. Na ulici dneska vedle hiphoperů choděj skíní, alr zakuklení, bo se bojí těch černých kamarádů... je to bída, skin dneska jí housku za 20,-korun a tře bídu... doktor Sládek nám dal aspoň naději na jakés takés investční fondy a podíl na vládě...  Ale v továrnách už to vře, jedna holá hlava vedle druhé... až jim dojde prpělivost, vyřinou se z fabrik a zaplaví ulice jako všeočišťující hnis...

25 Guenhwyvar Guenhwyvar | E-mail | 19. listopadu 2007 v 18:23 | Reagovat

Btw, nechápu zálibu českejch fašos dávat si do nicku 88 nebo 18, to jsou mi teda vlastenci :-) A takový ty zajímavý věci jako antifa=fetky... Mimochodem cigarety a alkohol jsou také drogy, takže všichni co nejsou sXe jsou vlastně fetky, že jo :) A myslim, že by "fetky" z německa měly dost prostředků a přijeli sem 10.11.

P.S. ph:husty kecy :-)

26 Bramon Bramon | 21. listopadu 2007 v 11:09 | Reagovat

přesně tak, anarchisti fetujou jeden jako druhej, kouřej, píchaji si... gancha, herák, pervitýn, toulen a další svinstva. A navíc to šířej na netu, takže si to můžou přečíst děti!!! Nehoráznost!!!

27 RUMcajs RUMcajs | 22. listopadu 2007 v 22:38 | Reagovat

Bramon:máš pravdu dneska jsem byl rozdat dětem svoje starý stříkačky.

28 ph ph | 24. listopadu 2007 v 23:14 | Reagovat

Hustý kecy další fetky:-)), kouřím, piju kafe, příležitostně alkohol a jsem si vědom toho, že to jsou drogy jako každé jiné. A co třeba čokoláda nebo bonbóny - to nejsou drogy? A cpeme je dětem jedna radost... O mentálních drogách, v nichž nás jak koťata topí masmédia, raději pomlčím.

Ale teď vážněji - jen jsem si trochu pohrával se svými představami:-)) Mám toho dost za sebou, takže dokážu odhadnout, jak se zachovám, když dojde na lámání chleba:-(( Ale jinak nejsem zlý člověk a jakékoli násilí se mi hnusí, což bude asi ten důvod, proč se mu snažím předcházet. Tedy doufám, že nejsem zlý člověk....

Bramon: Doktor Sládek byl populistickej kravaťák. A pokud by se dostal do politické špičky, divili byste se, jak by s váma vyjebal:-))

29 Bramon Bramon | 27. listopadu 2007 v 11:18 | Reagovat

Kdyby ovládl tuto zemi doktpr Sládek, nemusili by skinkeadi žmoulat v dělnický mozolnatý dlani kus housky za 20,- korun, ale byli by na špičce! Nikdo by nepovolil v této zemi internet, kterým se šíří tolik annarchidistického svinstva a feťáckých návodů, jak si ukrátit život. Nikdo by nedovolil, aby fiťáci zapichovali jehly nakažený ajcem a morem do pískovišť a do sedadel v autobuse!

30 Bramon Bramon | 27. listopadu 2007 v 11:23 | Reagovat

Kdyby ovládl tuto zemi doktpr Sládek, nemusili by skinkeadi žmoulat v dělnický mozolnatý dlani kus housky za 20,- korun, ale byli by na špičce! Nikdo by nepovolil v této zemi internet, kterým se šíří tolik annarchidistického svinstva a feťáckých návodů, jak si ukrátit život. Nikdo by nedovolil, aby fiťáci zapichovali jehly nakažený ajcem a morem do pískovišť a do sedadel v autobuse!!!

31 ph ph | 30. listopadu 2007 v 21:45 | Reagovat

Bramon zavírá samon. Pokračuj:-))

32 ph ph | 2. prosince 2007 v 15:44 | Reagovat

Bramon: Tak dělej, vole:-)) Už tu předraženou housku svíráš ve svý pivem opuchlý dlani dost dlouho, takže ti zřejmě ztvrdla. Zajímá mě to:-)))

33 ph ph | 7. prosince 2007 v 20:45 | Reagovat

Bramon: Ty už nemáš, co říct?????????????????????

34 Gerhard Gerhard | 8. prosince 2007 v 19:58 | Reagovat

Kdyš doktor Sládek nadával na náměstích na cikány a důchodce Kremlička snědl živého švába na vlastní oči, to byly doby a taky chleb i hosuka i rohlíky stály 0,90 Kč! Vy svině, to si ani nedovedete předstravit! Teď jen všichni svalujou vinu za globální oteplování na skinheady, skinhedi můžou za válku v Iráku i za skleníkový efekt, ale já vám řeknu co! Hovno! Jsou to jenom kecy vyfetovanejch mozků, co nevědi kam píchnout, tak píchaj skinheady! Jste zasraně nechutný a nevíte, co to je bejt zavřenej ve fabrice jak v bolševickym kriminále. Dr. Sládek nám dal aspoň jistotu, ale teď ani on sám neví, kde je! Ale až se léčivý hnis vyvalí z továren, to teprve poznáte, co to jsou wafle za 3,50 Kč! Budete je mít totiž z ksichtů!

35 ph ph | 8. prosince 2007 v 22:11 | Reagovat

Gerhard: Výborně:-)), zatleskejme Gerhardovi:-))), kdo má rád wafle? A kdo má raději válku v Iráku?? A co byste raději - být obyčejný Iráčan nebo otrok v České fabrice??? Kdo odpoví správně, vyhraje zaručeně čerstvou a horkou wafli:-))) Tak, čas nám běží, kdopak má další příspěvek?

36 Guenhwyvar Guenhwyvar | E-mail | 10. prosince 2007 v 17:58 | Reagovat

Ach jo, zase nějakej chytrolín, kterej ani neví, co je to skinhead...

37 Gerhard Gerhard | 10. prosince 2007 v 18:18 | Reagovat

Guanohnisavydra: Souhlasím s tebou, že ph je jen další pitralón, co netuší, kdo to jsme my, skinheadi! Ale až si dotáhneme na demontranci trkatory, to teprve pozná náš hněv na vlastní kůži. Přestříhneme mu internetovou linku a on z toho zgebne!

ph: Nevšímejte si toho malého neškodného mentálka ph, je to totiž bratříček mentálky Aničky z jiného článku. On jí jen závidí, že vyhrála paralympiádu a on nedostal ani štangli lovečáku, ani dvě hosuky za 20 Kč/kus! Je to ubožák s černou dcérkou, tož tfuj! A nepochopil jsi, že wafli udělá každý právoplatný skinhead zaregistrovaný u tohoto hnutí, platící pravidelné členské příspěvky, z tvého ksichtu svou vyleštěnou botou Dr. Martens! Jsi hnida bez vlastní hlavy a názoru, proto ti teče do krku, když venku prší.

38 ph ph | 12. prosince 2007 v 23:21 | Reagovat

Gerhard: Skvělé:-)), rozjíždíš se dobře. Ale Bramon je nějaký zamlklý, copak copak?

39 ph ph | 13. prosince 2007 v 11:38 | Reagovat

P.S.: Já to vím, to jen vy jste NEPOCHOPILI, že vím dobře, co je wafle, ale pokud se vyjadřuji dvojsmyslně, zřejmě od vás očekávám příliš:-(( Tak kdopak chce vypustit páru a poučit mě, co je to skinhead a hlavně PROČ být skinheadem????? A kdo by šel rád bojovat za lidská práva do Iráku?

40 Gerhard Gerhard | 13. prosince 2007 v 20:58 | Reagovat

Nic si nepochopil. Wafle je zástupný symbol za Waffen ZZ! Jsi jen pitralón a hraješ si tu na OldSpice, ale do krku ti zatejká! Skinhead je cesta životem. A proč bejt skinheadem? Je to zkrátka skvělej pocit, když černý a bílý spojej síly proti fašismu, nacismu, rasismu, anarchismu, komunismu atd. Navíc je to originální subkultura s jedinečnou módou a muzikou založená na kamarádství a rytířskejch ideálech. A není to jen trendová mainstreamová záležitost jako hip hop. Zaregistruj se u své lokální pobočky skinheads, plať členské poplatky a jednou ten převrat nakonec stejně uděláme! Oi! A chlastej Budvar 12°!

41 ph ph | 14. prosince 2007 v 0:31 | Reagovat

Gerhard: Dost abstraktní a demagogické kecy, nic konkrétního, ale budiž:-)) K čemu převrat? A dál???

42 Guenhwyvar Guenhwyvar | E-mail | 14. prosince 2007 v 10:58 | Reagovat

jo, a co bude po tom převratu?když jdete vlastně proti všem alternativám dnešního světa?

43 Gerhard Gerhard | 14. prosince 2007 v 15:55 | Reagovat

Skinheads jsou sami alternativou. Jaký jiný dobrovolný hnutí mládeže znáte, který vzniklo v 50. letech 20. století a přetrvalo dodnes v takový míře po celym světě? Navíc se k němu hlásej lidi všech barev pleti.

Po převratu by tu zavládnul pořádek a po šedesáti letech bezvládí v naší zemi by se začaly dávat věci znova dopořádku. Určitě by stálo za to nejdřív potrestat zločince komunismu (i fašismu pokud ještě žijou) a sesadit je z jejich vysokejch funkcí. Tím pádem by se uvolnily místa skoro na všech policejních ředitelstvích a o práci by přišla dobrá polovina našich soudců. Na volný místa by se dosadili lidi bez špatný minulosti a začalo by se po 60 letech bojovat proti zlodějům, nejen těm, co kradou miliony ve vládě, ale i proti těm, co kradou "pod 5000". Samozřejmě by se kvůli tomu musely předělat zákony, ale to u nás není problém. A potom by se dál pokračovalo v transformaci současnýho "státu proti lidem" ve "stát pro lidi".

44 pITRALON (PO) hOLENÍ pITRALON (PO) hOLENÍ | 15. prosince 2007 v 14:26 | Reagovat

Gerhard: Já vím, že jsem hloupej, ale jaks to myslel s těmi rytířskými ideály? Ty jsi landovec??? Mě to přijde spíš jako vybraný ze Tří mušketýrů: "Jeden za všechny. Všichni NA jednoho"...

45 Koala Koala | 17. prosince 2007 v 9:59 | Reagovat

pITRALON (PO) hOLENÍ: Nic si z toho nedělej,  že jsi hloupej. Já jsem taky protože mi estébé vytrhla mozek z hlavy jako tobě, ale stálo to za to a neměnil bych. A s těmi anarchisti to vidím stejně: že se vrhají v přesile na jednoho jako to bylo v televizi ve zprávách a udělali mu z hlavy krvavý vodní meloun to by se Alexandru Dumasovi nelíbilo, protože on to chtěl opačně.

46 ph ph | 18. prosince 2007 v 1:22 | Reagovat

Gerhard: Jen opakuji otázku, rád bych se někam posunul:-)

47 Gerhard Gerhard | 18. prosince 2007 v 16:35 | Reagovat

ph: Tobě nemá cenu nic vysvětlovat. Seš moc velkej ego-onanista. Žij si dál ve svejch snech o tom, jak po tobě jde StB jak to píšeš v jinejch diskuzích. Ta tvoje taktika "všichni NA jednoho" je opravdu jen výsada anarchistů jak to trefně vystih Koala. Taky jsem to viděl v televizních novinách. Jsou to hrdinové. Když byl ten nácek na zemi tak do něj ještě statečně kopali. Ale nechci se zastávat nácků protože to je stejná verbež jako anarchisti. P.S.: Směr Landismus neznám. Pouč mě prosím.

48 ph ph | 21. prosince 2007 v 2:35 | Reagovat

Gerhard: Nenene, já jsem tady přece ten hloupej, takže bych se rád poučil. Třeba bych rád věděl, jak "černý a bílý (skinheadi) spojej síly proti fašismu, nacismu, rasismu"??? A pak mi ta "originální subkultura s jedinečnou módou a muzikou založená na kamarádství a rytířskejch ideálech" přijde více uniformní, nežli jedinečná. Samozřejmě, že žádnej landismus neexistuje, jen jsem v souvislosti s těmi rytířskými ideály, které jsi mi zatím nevysvětlil, narážel na jistý pseudotemplářský řád...

P.S.: StB po mě už dávno nejde, takže můžeš klidně spát:-))

49 ph ph | 23. prosince 2007 v 17:05 | Reagovat

Gerhard: Ležím ti natolik v žaludku, že chceš vidět mou krev? Přeješ si mě k Ježíšku vidět s rozmlácenou hubou??? Ježíšek je hodný a splní ti každé přání, ty dětinský zmetku. Stačí mu, když mi zcela upřímně odpovíš na mé otázky a pak mi smíš napsat na můj e-mail a domluvit si chlapské rande. Nějak to zvládneme:-)) a pokud přijdeš sám, slibuji ti, že nezapojím své fešné botky, které jsem si pořídil poté, kdy mě uprostřed noci na Smíchově napadl jakýsi ochlasta s kudlou. Byl jsem zadlužený až po uši a měl u sebe firemních 50.000, které by mu padly do rukou. Musel jsem se bránit a pak jsem utekl. Vyčítal jsem si, že jsem srab, že jsem ho měl spoutat, předat na policii, ale vážně se mi nechtělo riskovat a pokud by to nevyšlo, takové prachy splácet:-(( Když jsem to po letech vyprávěl při natáčení jednomu kaskadérovi, vynadal mi, že jsem naprostej idiot, že jsem měl zkrátka zdrhnout a dál to neřešit. Že to za to nestojí. Zaskočil mě. A především na rozdíl ode mě nevěděl, že toho chlápka našli ráno tuhýho:-(( Je to jeden z mejch kostlivců ve skříni... Lituji toho, takže pokud mě zabiješ, není důvod k výčitkám:-))

50 Koala Koala | 24. prosince 2007 v 0:48 | Reagovat

Gerhard: Ty jedno dítě nevycválaný takhle si dělat legraci z nás, kdo jsme prošli Jáchymovem! Ty vůbec nevíš co to je život natož smrt. Nevíš co to je mít raka. Já jsem jednou v létě vstoupil do strany a tam jsem ho chytil. Byla to strana řeky Úhlavy a on čekal pod kamenem a zakousl se mi do hnáty až mi vytryskly slzy na všecky strany, ale nedal jsem se a setřásl jsem ho speciálním hmatem na břiše lechtáním. A už dost o tom. Změníme témata. Kdysi to dělal naposledy? Hm?

51 Koala Koala | 24. prosince 2007 v 0:49 | Reagovat

Gerhard: Ty jedno dítě nevycválaný takhle si dělat legraci z nás, kdo jsme prošli Jáchymovem! Ty vůbec nevíš co to je život natož smrt. Nevíš co to je mít raka. Já jsem jednou v létě vstoupil do strany a tam jsem ho chytil. Byla to strana řeky Úhlavy a on čekal pod kamenem a zakousl se mi do hnáty až mi vytryskly slzy na všecky strany, ale nedal jsem se a setřásl jsem ho speciálním hmatem na břiše lechtáním. A už dost o tom. Změníme témata. Kdysi to dělal naposledy? Hm?

52 Gerhard Gerhard | 24. prosince 2007 v 22:41 | Reagovat

ph: Co to prosímtě meleš za blbosti? Jakou tvojí krev? To jsem nikde nepsal a ani nemám zájem jí vidět. Kdo myslíš, že ti tehdy na Smíchově zachránil prdel, kdyžs zbaběle prchal před tím ochlastou? Byl jsem tam a v rukách jsem měl 2 kufříky s 80 000 Kč firemních peněz. Když útočník přiběh až ke mně a chtěl moje kufříky, který mi blokovaly ruce, kterejma bych mu za normálních okolností udělal z ksichtu fašírku jak je mým zvykem, napadla mě jen jediná věc: vzpomněl jsem si na hmat "připažit" z rozcviček ze základní školy a oběma kufříkama jsem ochlastovi splácnul hlavu. Ráno ho našli bez známek života. Mně to ale netrápí, protože on zaútočil a já se jen bránil.

Mezi rytířský ideály počítám kupříkladu nezištně pomoc bližnímu v nouzi (jako já tobě tenkrát), bejt statečnej, čestnej a svůj. Skinheads nejsou uniformní. Jsou založený na dobrovolnosti. Každej si může nosit co chce, ale je faktem, že snad každá subkultura si sebou nese i svou módu. Skinheadi vypadaj jako chlapi a ne jako buzničky z hip hopu, proto ležej všem v žaludku. Nejsou trendoví, nosej si svoje oblečení bez ohledu na to, co je právě in a cool. Podobně je to s jejich názorama, který neovlivňuje televize nebo denní tisk a proto jsou ze strachu často označovaný za extrémisty nebo nacisty, aby byli odstraněný na okraj společnosti. Kdyby se totiž skinheads stali většinovou záležitostí, mohlo by to bejt pro naše mocipány dost nebezpečný.

Koala: Jo, je to asi fakt krutý chytnout raka:-)))

53 ph ph | 25. prosince 2007 v 9:57 | Reagovat

Gerhard: On k tobě přiběh? Tak to jsem mu ty koule nakopal asi málo nebo třeba už vůbec žádný neměl... Hm, tak mě napadá, že to měl dost vychytaný, asi si je taky nechám odstranit a budu neporazitelnej:-))) Ale teď vážně - ono prej když chlápka nakopneš blbě do koulí, můžeš ho i zabít (což jsem tehdy nevěděl), takže jsem se nejdřív dost divil, pak mi bylo pár měsíců z toho blbě a dodneška, když si na to vzpomenu, mě napadají takové věci jako: "Co když mě jen strašil (hm, to asi ne, když se mi rozpřáh přímo na břicho...), třeba by mě jen pobodal, ale nezabil by mě... Třeba by to střízlivej nikdy neudělal..." Já vím, byla to nešťastná náhoda a mohl si za to sám, ale stejně je mi z toho pořád mizerně...

Ale dost hustejch keců - jsou Vánoce, takže se do tebe přestanu navážet, užij si je jako každej jinej, ať se ti v příštím roce daří a je to k užitku i jinejm lidem. Ale pokud na sebe někdy někde narazíme a já tě načapu, jak haljuješ (což teda tvrdíš, že neděláš), tak si dáme spolu pořádně po hubě - nic ve zlým. Tak už to na světě chodí:-((

54 Gerhard Gerhard | 25. prosince 2007 v 19:18 | Reagovat

Skinheadi zásadně nehajlujou. To dělaj policejní provokatéři nebo neonacistický provokatéři.

55 ph ph | 25. prosince 2007 v 20:26 | Reagovat

Tak to je dobře, Gerhard:-)) Jen nějak nemůžu vymazat z paměti vzpomínky na to, kdy jsem u nás zaznamenal první skiny... Vídal jsem je v partičkách s pankáčema, vypadalo to, že žijou v symbióze. Pak jsem na pár fesťácích, kde hrál mj. čerstvý Orlík, zaznamenal, že jakmile se ta největší vyholená hovada dostala do euforie, vybrala si nejbližšího pankáče (kteří tehdy na Orlík pogovali stejně nadšeně) a pustila se do něj ve zcela mušketýrském duchu. A to mi fakt hodně zkazilo náladu:-(((! Takže se mi nediv...

Ale jelikož jsem se rozhodl, že se do tebe nebudu navážet, přihodím jinou veselou příhodu z retro dob. Na ustavující schůzi Artfora, což byl pokus o pokračování Jazzové sekce, jsem dorazil s vyholenou palicí (tehdy tak chodili jen propuštění kriminálníci nebo začínající skinheadi, ale s tím to nemělo nic společného - realizoval jsem tehdy svůj výtvarný projekt, v němž jsem potřeboval zcela obnažený obličej, vlastně lidskou hlavu, a jelikož jsem nenašel nikoho, kdo by se nechal dobrovolně zbavit vlasů, musel jsem to podstoupit sám:)). Hm, pak mi to ukrad jeden profi výtvarník, před kterým jsem o tom kecal na Dialogu Praha - Los Angeles, což mě nesere, jde o to, že ten můj nápad zprofanoval a slavil s tím mediální úspěch ve Valdštejnské jízdárně (či kde), kde to bombasticky rozjel, suchar jeden... Ale zpět k věci:-), dorazil jsem tam s palicí bez chloupku. A všechny ty undergroundové a alternativní celebrity tím byly zděšeny, protože mě měly za skinheada a bylo to na ně fakt už moc:-)) Jen Mikoláš na mě pobaveně pořvával, protože ho ta situace, stejně jako mě, dost rozesmála:-)) A protože ho někteří estéti podezírali z fašounství jen proto, že tehdy vystartoval s německými texty. Užil jsem si to:-))

Podívej, není problém pro kdejakého filutu zjistit mou totožnost, ale já jí neschovávám. To bych sem nanacpal svůj e-mail a telefon. Pokud někdo proti mě cokoli má a má potřebu mi dát najevo fyzicky svůj nesouhlas, nebráním se tomu. Ustál jsem věci, které bych dopředu nemyslel, že ustojím. Naštěstí se to vždycky seběhlo dost rychle a pak jsem se divil a byl vděčnej, že se za sebe nemusím stydět... Nejsem agresivní, jen jsem měl zatím kliku, že jsem se ubránil. A víš proč? Vypnul jsem mozek a odevzdal se osudu:-((( Věřil jsem vždycky tomu, že v tuhle chvíli opravdu končím, což bylo velmi pohodlné:-) Ale mé podvědomí to pokaždě zařídilo tak, že jsem ty lidi, co se mě pokusili sejmout, pak opravdu upřímně litoval... Nikdo je k tomu nenutil.

Co máš vůbec proti feministkám? Proč je to v rozporu s tvými rytířskými ideály? ...protože já s těma holkama souhlasím, myslí si jen to, co jsem si já myslel dávno předtím, než jsem na ně narazil. A mé rytířské ideály mi nedovolují je nepodpořit a pokud dojde na lámání chleba, tak se nepostavit každýmu, kdo by jim chtěl ublížit:-)) Ženy nemusí nutně potřebovat právě to, co jim ve svých zidealizovaných představách jako muži diktujeme....

56 ph ph | 26. prosince 2007 v 3:38 | Reagovat

...což může bejt i můj případ:-(( Jenomže právě proto sem lezu, abych se o tom něco dozvěděl. A abych zjistil, že se v lecčem třeba pletu a právě proto se ptám: Proč se tu ozývá tak málo holek? Proč se tu nevyjádřej samy za sebe? Vždyť ani já nevím, jestli tu třeba nemelu úplný hovadiny... A navíc to vypadá, že tu prezentuju především sám sebe, jenomže pokud nemám vést akademické kecy o ničem, musím to ilustrovat a podkládat vlastními zkušenostmi. Opravdu se snažím ubrat, ale mnohem víc by mě potěšilo, kdyby se tu rozkecalo mnohem víc lidí a některé věci řekly/i třeba i za mě. Nebo mi oponovaly/i:-))) Jako třeba Gerhard, čehož si cením.

57 Mirka Mirka | 26. prosince 2007 v 14:16 | Reagovat

ph: Já Ti tu oponuji za děvčata ale Ty to asi nepochopíš a dál tu budeš psát nekonečné nic neříkající výlevy o sobě a svém dětství, mládí, dospívání, nitroděložním vývoji a tak... Možná se pletu ale tohle tady opravdu nikoho nezajímá a Tvoje názory vychlastané palice jsou taky mimo. My nestojíme abys nás chránil. Jsme emancipované a chodíme posilovat ty sexistické prase! Všude tu jenom píšeš, že jsi mohl být politik ale nejsi, že jsi mohl být umělec, ale nejsi, že jsi mohl být spisovatel, ale nejsi. Tak co vůbec jsi? Troska? Psychopatický maniak s bipolární poruchou? Co tedy?

58 ph ph | 29. prosince 2007 v 0:14 | Reagovat

Mirka: Ale já přece ničeho neltuji - naopak:-)) A pokud nestojíte o mou pozornost a ochranu, protože si vystačíte samy, DĚKUJI MNOHOKRÁT, mám jen o starost míň (bejt v mý kůži, pochopila bys, proč tak strašně děkuju - denně se na mě lepí desítky mých podřízených, kteří mě tlačí do toho, abych za ně rozhodnul, protože si nechtějí pálit prsty a být těmi, koho vyrazí jen proto, že odporovali nějakému prachatému vykukovi, který je zapsán jako náš dobrý zákazník, jemuž se nesmí  v ničem odporovat, ale mě to baví, takže PF2008:-)) Až mě vykopnou, budu konečně FREE:-)))))))))))))))))), ty blbá náno.

59 ph ph | 29. prosince 2007 v 0:16 | Reagovat

To vyznělo jako sexismus? To mě baví:-)))

60 ph ph | 3. ledna 2008 v 22:14 | Reagovat

Mirka: Zřejmě jsem se špatně vyjádřil - já nejsem politik, výtvarník, spisovatel a kdovíco ještějsemtunestihlosoběnapsatiagentBISnejsemděvče nikoli proto, že bych nemohl, ale protože jsem NECHTĚL:-))), ty blbá náno... A možná právě proto si nestěžuju a jsem docela spokojenej:-)))) Měl jsem zatím kliku.

61 Bramon Bramon | 4. ledna 2008 v 18:15 | Reagovat

Já, já jsem výtvarník, kreslím hákovýkříž na vrata na varlata na kravatu na kus loje na kovboje na kečup na kliku od podprsenky na koblihu na vrata od chlíva na kuchyňskou sůl na oči nemluvňat na vlastní kalhotky na krupici z vašeho počítače. To vše černou tuší za dvacet korun, zlatem za stovku.

62 Mirka Mirka | 4. ledna 2008 v 21:49 | Reagovat

ph: Já vím, že to nejsi protože všechno jsi jen mohl být, ale nevyšlo Ti to chudáčku. Vždyť si musíš sám odepisovat když Ti nikdo ani neodepisuje kromě mě. Budeš asi veliký šéfíček, když máš pod sebou podřízené ale ne dost velký, když máš nad sebou nadřízené. Cožpak Tě neučili, že náš zákazník je náš páneššššek?

63 ph ph | E-mail | 7. ledna 2008 v 11:14 | Reagovat

Ty malá svině, já jsem ph a ty jsi hovno! Tohle ti doma neřekli, co? Já jsem z nejkomunističtější rodiny, ale ty nejsi nic. Když sem v roce 1968 přijeli Rusové, byl jsem první, kdo je vítal. Oni si mě vzali do tanku a tam mě zaučili lásce muže a malého muže. Táta mě za to doma pochválil, ale já jsem začnul poslouchal Plastic People OTU jako důkaz mé rebélie a to mi vydrželo dodnes. Každý kdo má pleš je fašista a já mu rozbiju hubu a je mi jedno, jestli je to holka nebo ne. Jestli je tu nějaká feministka nebo undergroundová hudebnice, které se líbí moje názory, ať mi napíše na mail.

64 ph ph | E-mail | 7. ledna 2008 v 11:14 | Reagovat

Ty malá svině, já jsem ph a ty jsi hovno! Tohle ti doma neřekli, co? Já jsem z nejkomunističtější rodiny, ale ty nejsi nic. Když sem v roce 1968 přijeli Rusové, byl jsem první, kdo je vítal. Oni si mě vzali do tanku a tam mě zaučili lásce muže a malého muže. Táta mě za to doma pochválil, ale já jsem začnul poslouchal Plastic People OTU jako důkaz mé rebélie a to mi vydrželo dodnes. Každý kdo má pleš je fašista a já mu rozbiju hubu a je mi jedno, jestli je to holka nebo ne. Jestli je tu nějaká feministka nebo undergroundová hudebnice, které se líbí moje názory, ať mi napíše na mail.

65 ph ph | E-mail | 7. ledna 2008 v 11:14 | Reagovat

Ty malá svině, já jsem ph a ty jsi hovno! Tohle ti doma neřekli, co? Já jsem z nejkomunističtější rodiny, ale ty nejsi nic. Když sem v roce 1968 přijeli Rusové, byl jsem první, kdo je vítal. Oni si mě vzali do tanku a tam mě zaučili lásce muže a malého muže. Táta mě za to doma pochválil, ale já jsem začnul poslouchal Plastic People OTU jako důkaz mé rebélie a to mi vydrželo dodnes. Každý kdo má pleš je fašista a já mu rozbiju hubu a je mi jedno, jestli je to holka nebo ne. Jestli je tu nějaká feministka nebo undergroundová hudebnice, které se líbí moje názory, ať mi napíše na mail.

66 Plavovlas Plavovlas | 28. dubna 2008 v 20:31 | Reagovat

Mlať antifu do hlavy!!!!!!!!!!!!!!!!

Mlať antifu do hlavy!!!!!!!!!!!!!!!!

Mlať antifu do hlavy!!!!!!!!!!!!!!!!

Mlať antifu do hlavy!!!!!!!!!!!!!!!!

Kladivem!!!!!!!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama