S tímhle se nedá nepodělit

3. ledna 2007 v 12:58 | ER
Nášivka z českých luhů a hájů...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Linki Linki | E-mail | 6. ledna 2007 v 14:01 | Reagovat

Možno podľa niekoho trochu vulgárne, ale pravdivé!

Dúfam, že to nebude večná pravda, ale zatiaľ to stále platí. Kopa chalanov nedokáže prekusnúť, že mám vlastný pohľad na svet. Potom je pár, ktorý sa tvária, že okej, ale akonáhle zistia, že mám iný názor na niečo ako oni, zas je veľký problém. Oni sú tí, čo majú pravdu a ak to neuznám, tak sa urazia a pod. Česť totálnym výnimkám, aj takých je, síce veľmi málo, len dúfam, že to z ich strany, nie je len pretvárka. Ja sa snažím tolerovať odlišné názory, pokiaľ nie sú totálne mimo môjho chápania. A to nielen ženské, ale aj mužské.

Ináč tento zin je fakt klasa, tak prajem kopu ďalších výborných článkov a postrehov.

2 Hroman Hroman | 11. ledna 2007 v 22:59 | Reagovat

Ahoj, já nemám vagínu, ale vlastní názor mám. Chtěl bych taky mít nějakou vagínu, abych byl důležitý, ale nevím, jak to mám udělat? Na operaci se mi nechce. Poradíte mi prosím někdo?

3 Hroman Hroman | 11. ledna 2007 v 23:01 | Reagovat

Ještě jsem zapomněl napsat, že názor je jako díra do prdele (chcete-li, do vagíny) - každý máme nějakou... S tímto Formanovským příslovím se s Vámi loučím a přeji krásou a čistou noc.

4 ER ER | 13. ledna 2007 v 15:10 | Reagovat

pro Hromana: pro některé muže je asi problém si uvědomit, že v téhle kultuře je dost často právě ten fakt, že vagínu nemají, tím, co z nich činí společensky důležité jedince....

a pokud chtějí být zároveň respektovaní, měli by si uvědomit, že "vtipné" poznámky, jako je třeba ta druhá a třetí v téhle diskusi, jim to rozhodně nezaručí

5 :-( :-( | 14. ledna 2007 v 16:43 | Reagovat

Tady na tý adrese měl nějaký člověk vagínu i vlastní názor a oni ho usmažili - http://www.metacafe.com/watch/363743/woman_tazered/

6 šovinista šovinista | 22. ledna 2007 v 9:56 | Reagovat

Ale chudáci, otloukáncí (omlouvám se neznám ženský ekvivalent těchto slov a sem primitiv), vám tak dneska někdo ubližuje... Už jsme ve 20. století, ženský se maj dneska až moc dobře. Upřímě i většině mužům ste volný, a po x letech ste dosáhli akorát toho že stejně jako mě ste většině mužům u prdele, vládněte si klidně světu ale nás si nevšímejte :-) ... Osobně bych tomuhle "pohlaví" oficiálně předal vládu nad vesmírem a rozdělil zeměkouli na dvě půlky (tu větší a hezčí samozdřejmě pro ženy), akorát by jsme si navzájem posílali vajíčka a sperma (nebo my jenom vám sperma, aby ste s tim neměli moc práce) a budeme všichni spokojený. Osobně už se na to moc těšim, představa že za celý den nepotkám jedinou ženu a její naivnost a hloupost mě přivádí do stavu naprosté spokojenosti...

Další prase, řeknete si, ale to není ani zas tak pravda. Dnešnímu muži jde většinjou jenom o jedno (neříkám že je to dobře) a to je sex. Dnešní ženy žijí v naivitě a myslí si že pokud je muž osloví, tak si s nimi chce povídat (jak smutné, řekl bych až primitivní). NIkdo nemá nikomu co vyčítat, proto by bylo asi nejlepší kdyby ř¨ženy nosily na čele třeba nálepku jestli mají zájem o sex nebo ne a muži by upřímě přicházeli s nabídkami, myslím si že by jsme se všichni měli líp, co vy na to, udělal bych s Váma za to klidně nějákou kampaň.

Tak se tu mějte já se jdu utápět v mých komplexech a opíjet se vlastní výjmečností...

Ps.: Nejsem gay, fašista, národní socialista, rasista, xenofob a divili by jste se ani sexista....

7 jarel jarel | 22. ledna 2007 v 15:48 | Reagovat

Taky nejsem nazi, faschos, rasist, communist, ČSSD, ODS, šovinista, feministka, xenofob, homouš, děvka, paranoid, imbecil, sexista, pedofil, homofob ani nosorožec, ale přesto si myslím, že tenhle blog je úplně zbytečný.

Holky budou navždy toužit po klucích i přesto, že existují vibrátory a pár ošklivek z Prahy s tím nic nesvede. Jednou třeba budete s někým chodit a pak vám dojde, jaké kraviny jste tu psaly. A to, že máte mezi nohama něco jiného než my, chlapi, tak to je úplně normální. Tak to má každá ženská. Radši roďte děti, ať náš národ nevymře nebo ať se tu nepřemnoží cigáni. Už teď tu mají lepší podmínky k životu než my=původní obyvatelé naší země. Chci tím říct, aby jste se zabývaly skutečnými problémy a neřešily pořád nějaké blbosti.

8 šovinista šovinista | 22. ledna 2007 v 15:56 | Reagovat

jarel: Já jsem možná šovinista ale ty jsi debil...

9 dyna dyna | 23. ledna 2007 v 12:09 | Reagovat

2 sovinista: my vam este dluzime par tisic let nadvlady, srani se do toho, na co mate pravo a na co ne, odpirani vam seberealizace a zesmesnovani cehokoli, co se vas tyka, takze nevsimat si vas pude asi dost tezko ;o)

btw. neni primitivni, ze zeny hledaji ve vztahu komunikaci, to je totiz jedna z veci, ktera lidi odlisila od opic. redukovat vztah pouze na biologicke potreby je primitivni.

2 jarel: tenhle blog existuje kvuli pakum jako ses ty. zjevene si nepochopil ani zbla. btw. rod si ty deti sam (jo, lekarstvi uz vi jak na to), kdyz ses tak chytrej a nerikej zenskejm, co maj delat.

10 dyna dyna | 23. ledna 2007 v 12:11 | Reagovat

pardon: zjevne misto zjevene (i kdyz to mozna taky ;o))

11 šovinista šovinista | 23. ledna 2007 v 14:25 | Reagovat

dyno, mám to chápat tak ze ted budem platit jo? Když se tady podívám do oblábených stránek, nepříjde mi že by jste byli přívrženkyně nějáké odplaty...

Kdyz chce zena komunikaci at si jde povidat s jinou zenou, kopulace je pro primitivy, voni si holky poradi samy...

btw. Jarel, feministky jsou dnes i pěkný ženy, a ani ne zhrzený, myslej to dobře, ale bohužel žijou z minulosti a z ubohosti pár prasat které si neuměj pomoc bez soulože atd. Nastává nová doba, chlapům dojdou nervy a na ženský budou kašlat úplně, pak se bude jenom koukat na fotbal a kupovat porno, já už se na to moc těšim :-)))

12 dyna dyna | 23. ledna 2007 v 18:58 | Reagovat

sovinisto, to byla narazka, kterou jsem si opravdu nemohla odpustit, jezto jsem stara rejpalka ;o) tvuj pohled na vec je totiz dost povysenecky: uz sme se jich nabazili, tak je nechame bejt, dame jim, co chtej, at mame pokoj (ty strasny vetrelkyne uz nam lezou krkem), ale podminky tu diktujeme my. odplata neni reseni, jenom cesta do budneho kruhu.

13 šovinista šovinista | 23. ledna 2007 v 22:45 | Reagovat

dyno, naháníš mi strach, bude snad nějákej převrat v blízké době? Abych si našel nějáký kamarádky, nechci se houpat na lampě.... :-)

Jaké je podle tebe řešení když ne střelba atd. Počítej s mužskou tvrdohlavostí a s neochotou se měnit. Společnost podle mě už není tolik dělená, určitě mi odpovíš stovkami příkladů které se budou moje tvrzení vyvrátit, ale určo to nebude ZAS tak horký. Muži se kvůli vlastní lenosti dali na cestu přátelství kvůli sexu, lehčí než jí někde znásilňovat v jeskyni. Ženám se to moc líbí a chtěj víc, a to je jednou dostane zase do jeskyně (což navrhuji jako druhou alternativu k absolutní separaci :-) ).

Více už nemůžu naklepat pančto  jsem pozřel konopí a blíží se čas masturbace

14 šovinista šovinista | 23. ledna 2007 v 22:46 | Reagovat

* budou snažit moje tvrzení vyvrátit

15 jarel jarel | 25. ledna 2007 v 18:50 | Reagovat

Tenhle blog nemá smysl. Nahoře je napsáno, ať se všechny mrchy spojí, tak o čem to je? Akorát tady hlásáte nenávist proti chlapům a to je něco jako rasismus. My s váma normálně komunikujeme ve vztahu i mimo něj, chováme se k vám slušně, tak nevím, o co vám jde? Za co se nám chcete mstít a proč? Asi máte nějaké komplexy z toho, že vás někdo nechtěl nebo že začal chodit s vaší kámoškou a tady si tu zlost vylíváte na všech chlapech.

Radši dělejte něco prospěšnějšího, třeba uspořádejte pumový útok na služebnu dopravní policie nebo se snažte o odebrání cigánům jejich sociálních výhod. To by vás mělo trápit, že jednou nebudete mít kde bydlet, protože bydlení stojí miliony, ale jen nás, bílé. Pro cigány je bydlení zadarmo. Nesnáším tenhle rasismus.

16 ER ER | 27. ledna 2007 v 12:01 | Reagovat

jarel. kdo tady mluví o nenávisti k chlapům? to je jenom to, jak ty to interpretuješ - pokud si myslíš, že my chlapy nenávidíme, tak ti ani milion blogů, vět v diskusi a argumentů nedokáže opak.

jestli si myslíš, že tenhle blog je zbytečný, pak nechápu tu vehemenci, s jakou se tady exponuješ

17 Mája Mája | 29. ledna 2007 v 17:32 | Reagovat

tomu kdo se podepisuje jako šovinista.

zaujalo mě jak píšeš o tom, že všem chlapům jde o sex (zřejmě si děd vševěd)

chci tim jen říct, že já nemůžu mluvit za všechny ženský, protože je to různý, dyt to musíš vědět. Ženská sex taky chce, dřív nebo později, ale chce ho. Jsme lidi, v tomhle se chováme jako zvířata, jsme si podobný. To nevyvracim. V popdstatě to je, rozmožit se aby sme nevymřeli.

Spíš co by se mělo řešit- takové nesmysly jako je válka, zbraně a to jak jde zeměkoule do míst kde neni zrovna světlo

18 Mája Mája | 29. ledna 2007 v 17:34 | Reagovat

a ted se těšim jak mě někdo sejme svým názorem, proti mě, nebo urážkou. (raději ne)

19 šovinista šovinista | 30. ledna 2007 v 8:33 | Reagovat

Podle mě, ženská sex nepotřebuje, je to pro ní něco navíc, nemůžu si pomoc. Ano, 98 procentům mužů jde jen o sex. Sem si tím jist, je to ubohé, ale je to tak...

20 Mája Mája | 30. ledna 2007 v 18:21 | Reagovat

já myslim, že to není nic navíc. Je to zkrátka přirozené a to nekecám. ale záleží ne věku, možná náladě... a taky s tims kym ten sex je. hm

21 dyna dyna | 31. ledna 2007 v 0:07 | Reagovat

sovinisto placas kecy, prdy, bedary. asi bys mel vic hulit a min masturbovat anebo obracene.

prevrat bude, kamaradky nehledej, stejnak bys zadny nenasel, uz te par dni sleduju a dala sem echo s podrobnym infem o tobe, takze na lampe se houpat budes a to za kule ;o) jo a budes mit tu cest, ze te tam povesi sama mocna carodejka dyna. uvidis, ze se z toho po*eres, takze ti doporucuju udelat to, co nejrychlejc, protoze v ty visaci poloze to bude asi dost neprijemny ;o)

kazdej se meni, vsechno se vyviji, takze neochota se menit je dost chabej argument. navic, ty privilegia, co si chlapi urvali, sou umele vytvoreny a dost proti prirode (kazdy maco s timhle pojmem operuje, tak ja teda taky zacnu). co se tyce sexu, tak je logicky (tohle slovo ti asi moc nerika, co woe ?) aby to chtela a potrebovala obe pohlavi, prece je nas +/- pul na pul. pro zenskou to nic navic neni, holt ta biologie se mrcha este furt vozejva, zaskoc za detma na zakladku, at ti to vysvetlej, kdyz v tyhle oblasti postradas znalosti ;o) jo a pomoct si muzes, ale dej bacha na ten tenisovej loket.

jinac, nevim, kde si prisel na to, ze se sex. (s)potreba ridila podle chlapu, u primatu, ze kterejch sme se vyvinuli se to ridilo podle obdobi rije samic (tzn. kdy se samici "chtelo"), navic to co zname dneska pod pojmem souloz ma na svedomi vyvoj iniciovanej taky zenskejma. btw. nikam to zensky nedostane, ja nevim, kdo je po tom dycky vyrizenej a okamzite zachrape, to by se vam milankove mohlo jednou pekne vymstit ;o)

docela me fascinuje jaxes si jist, ze chlapi sou takovy a zensky makovy, to ti muselo dat fusku nez si je vsechny vobesel a udelal pruzkum ;o)

co se tyce spolecnosti, tak asi nema cenu argumentovat, kdyz uz sis precet moje myslenky tykajici se tohohle tematu ;o)

to, ze spolecnost uz neni tolik delena neni vysledek chlapsky pasivity, ale zensky aktivity, doufam, ze se s tim srovnas bez ujmy na zdravi ;o)

jo a dobra alternativa ke strelbe je zotroceni vsech sovinistu (pockej, az se urves z ty lampy, parchante ;o))

22 dyna dyna | 31. ledna 2007 v 0:08 | Reagovat

2 Maja: naprostej souhlas, sovinista aka viselec to na lampe pravdenapodobne nepozrel jenom konopi a ted ma pekny halusky ;o)

23 šovinista šovinista | 31. ledna 2007 v 11:00 | Reagovat

Dyno, takhle vypadá přístu moderních feministek? Smutné, tohle mám brát jako váš názor? Teda myslel jsem si o vás víc...

Když všichni muži spáchají sebevraždu, a budou před ní 320 hodin mučeni, bude to pro tebe dosti velké zadostiučinění?

Teda teď si výjmečně připadám jako ten méně zakomplexovaný...

Jinak se teda holky sufr.... éééé feministický pěkně prezentujete...

Vzkaz všem mužům:   "budete viset a trpět..."

Pěkný ten anarchofeminismus... :-(

24 dyna dyna | 31. ledna 2007 v 13:06 | Reagovat

sovinisto, sovinisto, opet si to nepochopil. ja rikala, ze budes viset a trpet TY, pac ty ses zminil o houpani se na lampe a me nedalo se toho chytit, kdyz sis o to tak pekne rek. jo a pak sem zminila zotroceni vsech sovinistu a zatim tady vidim jenom jednoho... btw. zadny zadostiucineni to pro me nebude, jenom jedna velka sranda, pac mam krapet sadisticky sklony.

nechapu proc furt generalizujes, ja tu mluvim za sebe a vsecko je namireny na tebe a tvy kecy, jednim z duvodu jsou tve uctyhodne znalosti vsech lidi na tyhle planete (ironicka poznamka, kdyby ti to nahodou nedoslo).

koukam, ze tva povysenost dostala kopanec, tak se hned prosimte nerozbrec, milasku.

btw. kamos, co sedi vedle me, se se mnou taky desne chlame a prej ti mam dat co proto ;o)))

25 šovinista šovinista | 31. ledna 2007 v 13:35 | Reagovat

Pozdravuj kámoše...

Hm, ty jsi asi zase nepochopila mě, takže se teď uklidni a přečti si celou diskuzi znovu.

Zajímavé je, že pokud by sem napsala nějáká žena prohlášení typu: "Zbavte se chlapů, můžeme žít bez nich bla bla" (V podstatě to co píšu já) , tak by jste jí tady vyzdvihovaly jako uvědomělou ženu která si zasluhuje uznání.

Upřímě řečeno já osobně na ženách už nic tak super neshledávám, takže jdou mimo mě, nenavazuju zbytečný kontaky, dám to jasně vědět, takže jsem prase, ale zbytek těch věcí s penisem to prostě dělá, a stejně jenom kvuli sexu, ale ne ty sou super, ty si povídaj, naslouchaj a prožívají s vámi vaše trápení... Nikdy bych netušil že jste tak naivní.

A doufám že než mě pověsíte že mi dáte alepoň zahulit protože bejt lynčován a zabit bandou amazonek pro mě byla vždycky největší noční můra, takový ponížení (vtip)

26 Mája Mája | 31. ledna 2007 v 16:40 | Reagovat

šovinista.. ty jsi zřejmě toho na světě moc nepobral..

27 Mája Mája | 31. ledna 2007 v 16:45 | Reagovat

šovinista.. ty jsi zřejmě toho na světě moc nepobral.. a věta "že chlapi myslí jen na to jedno" (tzn sex) a pak to druhé (tzn pivo a jídlo, a tv přenosy:-)) ...je tato věta vcelku dost ohraná, učí se to snad už děti ve škole. Je to dost podbízivé. A na co má jako myslet ženská? Já nevim na co myslíte, a průzkumy jsou v tomhle stejmě mimo, protože nikdy to není "přesné". Zkrátka at si každej myslí na co chce tečka

28 dyk dylina dyk dylina | 31. ledna 2007 v 16:46 | Reagovat

Jo, souhlasím s šovinistou, je to rozumnej člověk. Já jsem taky heterosexuál a na ženskejch taky nic zvláštního nevidím, kromě toho že jsou nadopovaný hormonama jak kuřata ve výkrmnách. To, co tady některý z nich píšou jsou pěkný kidy asi v důsledku tý hormonální terapie. Akorát si hrajou na drsný, ale na nic se nevzmůžou. Je to všechno jenom póza jako ty anarchisti ve filmu Anarchist Cookbook. Hráli si na revolucionáře, ale když mezi ně přišel jeden opravdovej áčkař, kterej zorganizoval militantní radikály snad z celý ameriky k přímý akci, tak se ty ostatní pseudoáčkaři vyděsili a napráskali toho opravdovýho FBI.

A ještě jedna věc, kterou nechápu. Viděl jsem dokument Trouble with my vagina a tam nějaký krávy opěvovaly ženskou masturbaci. Když masturbuje ženská tak to je něco božskýho a když to dělá chlap, tak to je hnusnej úchyl. Proč to takhle vy feministky berete?

29 dyk dylina dyk dylina | 31. ledna 2007 v 16:47 | Reagovat

já si myslim, že půjdu na večeři. ať žije jídlo. jídlo je lepší než ženský, protože nemá blbý kecy. třeba párek.

30 šovinista šovinista | 31. ledna 2007 v 16:59 | Reagovat

dyk dylina: Hm zajímavý názor, ale já nesouhasim. Pochybuju že feministky berou hormony...

No ono totiž až chlapi ztratí zájem o sex,  ztratíte svou jedniou zbraň.

Průzkumy? Májo, vzbuď se z tý pohádky !!! To si myslíš že nějákej chlap přizná že mu jde hlavně o sex? NE !!! Pár takovejch co jim o sex nejde možná existuje, ale s tim se nedá pracovat.

Mrzí mě vaše útočné postoje. Myslim si že jsem hrubý ani sprostý nebyl, ale vy jste :-( ... Být holka co chce být něco a ne jenom vojížděná kráva a vidět tenhle blog (potažmo tuhle diskuzi), asi bych se šla hned někam vykurvit.

Navíc, jestli chcete začít měnit společnost, tak začněte u svých. Doporučuju jít se v pátek večer podívbat po klubech, na ty krásky, pak se nedivte že vás má většina chlapů s prominutím "za kurvy" ...

Slovo kurva jsem použil sice nerad, ale po tom co se tady do mě pouštíte to asi nebude zas tak velká hrůza...

31 Igor Igor | 31. ledna 2007 v 17:30 | Reagovat

Je jasné, že průzkumy nic neřeknou. a to tim chtěla říct.

To by byl chlap vážně šovinista kdyby to přiznal.

Nevim co pořád řešíš,

32 Elliot Elliot | 31. ledna 2007 v 18:40 | Reagovat

Chlapi? Vy jste ale pěkní kreténi, co? Tady ze sebe děláte drsňáky, že vlastně žádné ženské k životu nepotřebujete. Jen čistě na "šukání". To všechno jsou jen Vaše trapné provokace vůči autorce toho článku. Naschvál tady píšete takový věci, abyste se mohli hádat!

33 dyna dyna | 31. ledna 2007 v 19:06 | Reagovat

haha, sovinisto, malem mi zaskocila vecere - smazeny koule tvyho predchudce... ok, ted vazne a bez blbejch vtipu.

jak vis, co bysme delaly nebo nedelaly ? jak to muzes vedet ? ctes nam myslenky nebo co ?  bud tak laskav a s tema tvejma domnenkama se bez zahrabat, protoze vo tom, jaky lidi jsou/nejsou vis pekny hovno. mozna bys moh zkusit dokoncit tu ZS, aspon ti to da rozhled. to, ze ses ty jednodussi, neznamena, ze muzes zjednodusovat vsechno. clovek uz davno neni jenom o biologii, zkus si precist neco o vyvoji cloveka, proc se jako norma ustalil monogamni vztah apod., protoze to, co ty tady prosazujes jako ok (a kdo nesouhlasi je primitiv a naivka) bylo zastaraly uz pred neolitickou revoluci. a jestli se ti to nelibi tak se vrat do jeskyne.

hruby a sprosty jsi nebyl, ale povyseny hovado jsi byl a ted, kdyz ti to nekdo vrati, tak fnukas chudacku. jenom proto, ze plkas blbosti a zenska (ooo, jaky podradny to tvor) ti to da najevo a ty to proste neustojis bez emocionalnich vylevu, protoze nemas argumenty, neznamena, ze by nas meli mit chlapi za kurvy.

na vysvetlenou, ja sem celou dobu v klidu a kralovsky se bavim tvou primitivnosti a naivitou ;o) pa puso

34 dyna dyna | 31. ledna 2007 v 19:23 | Reagovat

2 dylina: to samy jako sovinista, taky znalec vsehomira ? jak muzes z internetovy diskuze poznat, co je poza a co neni, kdo je drsnej a kdo neni, ty ses asi hodne dobrej psycholog, smekam klobouk.

s tou masturbaci: raci nadavej na nasi kulturni tradici nez na feministky, brecis na spatnym hrobe.

me je osobne jedno, jestli nekdo masturbuje nebo ne, dela perverzni (slovo perverzni je stejnak asi dost relativni) praktiky apod. dokud do toho nenuti nekoho druhyho nebo to neni zivotu nebezpecny.

35 dyna dyna | 31. ledna 2007 v 19:30 | Reagovat

2 Maja: sovinista nejen, ze nepobral, ale taky asi dost prebral ;o) holt nektery lidi nedokazou pochopit, ze myslet se da na spoustu veci a kombinaci je nepreberne ;o)) a ze lidi nejsou cinovy panacci presne se podobajici jeden druhymu. ja bych osobne byla pro, aby se zaklady psychologie a treba i antropologie ucili uz na zakladce, pak by ze sebe nekteri jedinci prestali delat blbce.

36 šovinista šovinista | 1. února 2007 v 15:38 | Reagovat

Myslíš si že se nechám rozhodit ženskou :-) ? Ale jsem rád že jsem narazil na někoho tak militantního jako jsi ty. Názor si utvářim podle toho co se děje okolo mě a jak se lidé okolo mě chovaj, což mi příjde dost objektivní. Prostě jsem do toho vyrostl. Dělám ze sebe blbce? Já už blbec sem dyno, nemusím ho ze sebe dělat, nechovám se tady povýšeně, nemám to zapotřebí... Akorát se narozdíl od ostatních mužů nebojim určitý věci přiznat. Ale to ze mě pravděpodobně dělá ještě většího blbce než jsem. Nedokážu se přetvařovat, podlejzat ženám apod. Než vytáhneš řeči o tom jak jsem zakomplexovanej protože mě žádná nechce, můžu ti říct rovnou že máš pravdu. Asi to s nima neumim no (a mimo to jsem docela ošklivej), neříkám že je to super, ale možná mi to otevřelo oči.

to Elliot: Kde jsem psal že jsou ženy jenom na "šukání" ? Jestli opravdu něco nemám rád tak je to takovýhle kádrování. Protože si myslim že nepotřebuju nějákou drahou polovičku tak jsou pro mě jenom na sex? blbost.

Dyno, tak sme to shrnuli, sem prostě blbec (souhlas), nemám ZŠ (no skoro) sem prase (naprosto souhlasim). Ale proč neskousneš že prostě někoho serete? Vytváříš si falešný iluze o tom jak Vás potřebujem k životu (myslim tim k osobnímu životu muže). Nikdy bych nechtěl ženu ve společnosti něják podřazovat pod muže. Sice jim to občas (často) tolik nemyslí ale já zas neumim uvařit knedlík. Prostě si myslim že ji nepotrebuje muž, muž který procitne a zahodí všechny zbytečný biologický potřeby (stejně jsou to všechno jenom hormony)!!!

37 dyk dylina dyk dylina | 1. února 2007 v 16:15 | Reagovat

Mája: Všichni chlapi myslej jen na jedno a to na jídlo, protože jídlo nemá feministický názory, vlastně nemá žádný názory a proto je největším miláčkem všech mužů spolu s jejich autem. Všechny ženy zase myslí na novou řasenku 2000 calories od Rimmel.

Dyna: Lidi jsou panáčci a všichni jsou stejný, stačí otevřít atlas anatomie. Jenom ženy mají menší mozek, aby se jim vešel do hlavy. A všechno chování se řídí biologickejma potřebama. Taky nechápu, proč existujou jen Vagina monology? Hned teď jdu napsat Penis monology a celý to bude o kvasinkovejch infekcích!

Šovinista: Přesně-kdyby tady nějaká ženská napsala: zbavme se chlapů, tak jí tady budou chválit - viz. článek o tý svini, co vraždila chlapy. Nevim, proč jí tady vyzdvihujou? Proč radši nenapíšou článek o Jacku Rozparovačovi?

38 dyk dylina dyk dylina | 1. února 2007 v 16:30 | Reagovat

šovinista: To neva, že neumíš udělat knedlík, stačí, že umíš udělat bobík, jsi chlapík! A navíc knedlík se dá koupit v každym obchodě (samozřejmě ne v drogérii nebo v železářství) a stojí asi od 11 do 18.50 korun, takže to není problém. Když seš sám, tak máš z jednoho knedlíku pro sebe 3 porce. Horší to je ale s omáčkou a masem, ale i to se dá sehnat v obchodě. Třeba rajská s mletým masem v zelený paprice, kolem 35 Kč. Ale nejlepší jsou stejně párky! Párky bych zaved jako povinnou stravu už od mateřskejch školek a cpal bych je do těch dětí horem dolem.

39 Mája Mája | 1. února 2007 v 16:36 | Reagovat

proč mám pocit, že Dyk dylina a Šovinista jsou jedna a tatáž osoba?  Tolik toho vědí o cenách knedlíků v obchodech...

40 Mája Mája | 1. února 2007 v 16:38 | Reagovat

a nebo si jsou fakt podobní, zajímavé

41 dyna dyna | 1. února 2007 v 18:40 | Reagovat

sovinisto, ja mam ke vsem militantnimu odpor, to mi ver, protoze to vede jenom k zaslepenosti a neschopnosti se na vec divat z vice stran. Povysene se chovas - viz treba tvuj prvni prispevek. ja te nenarkla z toho, ze ses prase, protoze se nektery veci nebojis priznat, jak uz sem dala najevo v nekolika prispevcich vyse, pustila sem se do tvyho povysenyho tonu a do domnenek a hlouposti, ktery ty povazujes za pravdu. podivej, me je tvuj intimni zivot dost ukradenej a rozhodne bych se nesnizila k tomu, abych ti dala sezrat, ze ses urcite serednej, tlustej a janevimco (to je totiz domena hlupaku, ktery se dostanou do uzkych). znam hodne lidi, ktery by soutez krasy rozhodne nevyhrali, ale u opacnyho pohlavi sou dost oblibeny. Vis, ja sem nikdy netvrdila, ze kazdej ze me musi bejt unesenej, ale duvod, ze nekoho seru nemusi bejt problem jenom mejch nazoru, ale predsudku toho dotycnyho nebo ty dotycny. Me osobne taky dost veci sralo a sere, ale nejdriv sem si udelala inventuru v hlave, jestli to nahodou nebylo nejakym haraburdim, co tam bylo nastradano. Ja si zadny iluze neutvarim, ja sem dost exaktne zalozenej clovek, takze mam tendence pidit se po faktech.

Este dotaz, kde si sebral, ze to zenskejm tolik nemysli ? Moje prameny rikaj neco jinyho, ale koho dneska zajimaj fakta, zejo...

Co se tyce zahazovani biologickejch (a i psychologickej) potreb, rozhodne si nemyslim, ze by to bylo v moci jedince.

42 dyna dyna | 1. února 2007 v 19:12 | Reagovat

dylino, tak taky otevri ucebnici psychologie ;o) psychologicky vazby se zacly vyvijet jeste pred tim, nez po tyhle modry kouli zacal pobihat clovek.

a co ti rika treba slovo kultura ? civilizace ?  kulturu jeden chytrej clovek definoval jako "umelou prirodu", coz dava smysl, protoze kultura se zacla ve vetsim rozvijet ve chvili, kdy clovek ziskal nad prirodou urcitou moc a snazil od pravidel prirody oprostit. kazda kultura ma jiny normy chovani a u snad kazdy kultury existuje nejaka tradice, ktera jde proti zakladnim instinktum, at uz jsou to treba pravidla pro vyber partnera/ky nebo cokoli jinyho. kazdyho mysleni a vnimani ale ovlivnuje mnohem vic faktoru nez jsou kulturni normy. v civilizaci se biologickejma potrebama ridi minimum, uz nepotrebujeme bojovat o zachovani druhu a prirozene se dneska uz ani neuprdnes. kdyby se veskery chovani ridilo jenom biologickejma potrebama, tak jeste zijeme v jeskynich.

btw. kdybysme byli vsichni cinovy panacci, tak se tu tedka nehadame.

asi pro to, ze zensky penis nemaj a tak o nem nemuzou psat ;o) tohle si musite napsat sami, kuciii

43 dyna dyna | 1. února 2007 v 19:41 | Reagovat

dylino, koho autorka v tom clanku vyzdvihuje ? ten clanek neni napsanej stylem, ze to prece byla supr zenska, chudak, ze skoncila takle. a veta "Film je velmi silný, přes všechny vraždy a mizerný život člověk pocítí s Lee účast." je konstatovani o fimovym zpracovani, takze je to spis vyzdvihnuti prace lidi, ktery ten film spachali.

jo a co kdyz znam kupu zenskejch, ktery nemyslej na sminky ? to jsme pak chlapi s kundama nebo co ? tohle, co prezentujes jsou typicky kydy, kteryma nas masirujou masmedia, priblbly zensky a chalpsky magaziny s cilem udelat z nas poslusny a lip manipulovatelny stado.

fakt by me zajimalo, jak to delas, ze vsem ctes myslenky (jinaci zpusob, jak vedet, na co vsichni myslej totiz neexistuje)... nechces se podelit ?

44 dyna dyna | 1. února 2007 v 19:53 | Reagovat

Majo, treba trpi rozdvojenou osobnosti ;o)

mno, jelikoz se jejich/jeho chovani ridi jenom biologickejma potrebama, tak je to pro ne/nej asi dost zasadni informace ;o)

45 šovinista šovinista | 1. února 2007 v 20:53 | Reagovat

Nemám zapotřebí tu bejt pod dvouma nickama, ale jestli pochybujete, admin (předpokládám že tady spíš admina) vám může zjistit že jsme oba z jinejch IP adres. To k tomuhle.

Mám takovej divnej pocit, že sme se dostali do bludnýho kruhu. Tahle diskuze asi nemá smysl, prostě vás budu dál nenávidět a vy budete dál nenávidět takový jako jsem já. Ale nezapomeňte že nás nikdy nezničíte, a jednou ten náš den příjde. Co si kurva myslíš? Že mě sere že nemáš penis? Mě je to u prdele, mě sere že ste blbý a naivní a tenhle názor mi nevnutila žádná media nebo podobně, to vydim okolo sebe, bohužel musim ženský vidět každý den, v práci, ve škole, na ulici, doma no prostě všude, a nejradši bych střílel za tu blbost a naivitu. Je mi z vás blbě.

NENÁVIST !!!

46 dyna dyna | 1. února 2007 v 21:52 | Reagovat

s tim penisem to byla reakce na dylinu a jeho prispevek o vagina monology a penis monology. ja sem jenom nadhodila, ze tvoje nasranost nemusi bejt chyba subjektu, na kterej ses nasranej, ale tvejch predsudku, ktery si sugerujes jako realitu.

neni pravda, ze te nenavidim, me je te lito, sovinisto, hodne lito.

47 šovinista šovinista | 1. února 2007 v 21:53 | Reagovat

Blbost...

Nevidim ve vaší existenci žádnej přínos proto bych vás zrušil... V masovym hrobu.

48 dyk dylina dyk dylina | 2. února 2007 v 10:05 | Reagovat

Mája: Věř tomu že nejsem šovinista. Já nehulím. A navíc umím uvařit knedlík!

Šovinista: Možná seš ošklivej a zakomplexovanej, ale určitě seš odvážnej, když to tu tak veřejně prohlásíš. Krása je dost subjektivní pojem. Holkám se to o kráse hezky kecá, protože u nich stačí když maj kozy a vždycky se najde někdo, kdo je bude chtít jenže u chlapů je to jinak. Když nemáš na hlavě 10 kilo gelu a nevypadáš jako nejteplejší bukvice ve městě, tak se na tebe žádná ani nepodívá. Feministky by v první řadě měly bojovat proti holkám. Proti jejich povrchnosti, povýšenosti a proti tomu, jak se cejtěj nadřazený jenom proto, že maj luxusní oblečení a že jim někdo na jejich ksicht namaloval hezkej obličej. Nebuď tak radikální a neruš feministky, protože oni se zrušej i vzrušej samy.

dyna: já se řídím heslem: no rules!, takže moje chování nemá žádný pravidla. Ženský myslej, ale jinak než chlapi. Ženský jenom papouškujou to, co se nazpaměť naučej, kdežto chlapi myslej konstruktivně. Biologickejma potřebama se řídí všechno a v jeskyni žijeme pořád, akorát už to je jeskyně, kterou jsme si postavili sami a říkáme jí barák nebo panelák. Biologickejma potřebama se řídí nakupování, sociální interakce, návštěva WC, pohyb, prostě naprosto všechno. Psychologové jsou jen zakomplexovaný idioti, kteří při se při studiu na VŠ oddávaj chlastu a po škole tvářej jako vševědové a navíc se cejtěj mocný jako übermenschové, protože za nima choděj lidi, co potřebujou pomoc. Maj ten svůj test s malovánim stromečku a pár psychotestů, který se člověk může doma naučit a pak vypadá chytřejší. A testy osobnosti? Bulšit. Psychologové jsou jen hlupáci a paraziti a nejsou vůbec potřeba.

49 šovinista šovinista | 2. února 2007 v 12:34 | Reagovat

NAPROSTEJ ALE NAPROSTEJ SOUHLAS s Dylinou hlavně s prvnim odstavcem !!!!!!!!!!!!!!!!

50 dyna dyna | 2. února 2007 v 12:39 | Reagovat

dylino nemas pravdu, nejdriv si o problemu neco zjisti, nez zacnes prezentovat sve zcestne domnenky. muzskej zpusob mysleni resi problemy spis analyticky a zenskej spis pomoci kreativity. jinac, zpusob mysleni urcityho cloveka se nemusi shodovat s tim, co ma v kalhotech. zakomplexovanej idiot ses ty, protoze jenom blejes hloupy kecy bez toho, abys vecne a logicky argumentoval, proste dalsi emocionalni vylev predsudku, ktery papouskujes.

btw. biologie je postavena na druhou kolej. co se tyce treba zakladni potreby jmenem jidlo, i ty ses projevil, ze je pro tebe dulezitejsi chut nez ukojeni hladu, coz s biologickejma potrebama moc spolecnyho nema. mel by sis o tom neco precist,  poradne se rozhlizet kolem sebe a analyzovat veci do hloubky (ne tim pokryteckym zpusobem jako to delas ted), pak ze sebe prestanes delat zakomplexovanyho ignoranta.

51 dyna dyna | 2. února 2007 v 12:42 | Reagovat

panove, kde ostatne berete tu nafoukanost a drzost, prohlasit neco nebo nekoho za nepodstatny nebo nepotrebny pro celou spolecnost, kdyz je to jenom vas subjektivni dojem omezenejch hlupaku ? vas asi rodice jako maly hodne rozmazlovali, co ?

52 dyna dyna | 2. února 2007 v 12:47 | Reagovat

zase ste mimo chlapci, feministky uz davno bojujou proti objektivizaci zen, ale byly to muzi, ktery zeny degradovali na objekt a sou tu porad povrchni chlapi, ktery ty zmalovany xichty a silikonovy kozy vyzadujou, takze si laskave zamette pred vlastnim prahem a priznejte si, ze i vy mate chyby a zkuste prevzit zodpovednost za vlastni chovani a ne hazet vinu na nekoho jinyho, kdyz je chyba ve vas.

53 šovinista šovinista | 2. února 2007 v 13:03 | Reagovat

Ty voe stačí přestat šukat a bude na svete klid, jenom k tomu prekecat ty lidi :-))))

54 evelína evelína | 2. února 2007 v 15:20 | Reagovat

Ono to nechce přestat šukat, to che něco jinýho. Chce to změnit přístup k ženám a jejich názorům. Chce tozměnit stereotypy a přestat na ženy nahlížet jen na ty co jsou doma a starají se o děti, na něco méněcenného a tyhle představy v naší společnosti ještě pořád jsou. Nadává se na stále nespokojené feministky a je mi cpáno do havy že už jsou ženy rovnoprávné s muži, ale podle mě to tak pořád není. A není to vina jen mužů, ale i žen.

55 tána tána | 5. února 2007 v 16:38 | Reagovat

... jednotvárné

56 pavla pavla | 6. února 2007 v 11:39 | Reagovat

to teda

57 šovinista šovinista | 6. února 2007 v 15:49 | Reagovat

evi, to už si nikdo nemyslí a o tom tahle diskuze asi neni...

58 dyna dyna | 6. února 2007 v 18:27 | Reagovat

sovinisto, JAK to vis, ze si to NIKDO nemysli ? Ptal ses jich ? Smir se s tim, ze ostatni nejsou tvoji kloni.

Tyhle stereotypy tady porad ksou, napr. kdyz se zena hlasi do prace, i kdyz je to zakazany, zamestnavatele se ptaj na veci kolem rodiny, jak bude mit postarano o nemocny deti apod. muzu se na tohle nikdo nepta !

taky uz jsem slysela nazory, ze zenska prece nesmi vydelavat vic nez chlap, at dela, co dela a muze se treba pretrhnout, jak ten by k tomu, chudak, prisel. jasne vetsinu tehle nazoru maj zakomplexovany idioti, ale ve vetsinovy spolecnosti nejsou odlehceny verze tehle zhuverilosti vyjimkou, spolecnost je porad jeste dost konzervativni. jestli mi neveris, tak az se na nejakym zpravodajskym serveru objevi clanek k tomuto tematu, precti si diskuzi, garantuju ti, ze rychle ztratis iluze.

evelina dobre vidi souvislosti a trefila hrebicek na hlavicku.

59 šovinista šovinista | 7. února 2007 v 14:12 | Reagovat

Kriste

60 šovinista šovinista | 7. února 2007 v 14:12 | Reagovat

Timhle zdůvodňujete i zvetšující se ozonovou díru ne?

61 šovinista šovinista | 7. února 2007 v 14:24 | Reagovat

Něco o významných ženách..

http://www.youtube.com/watch?v=-v4WDTZlpZg&mode=related&search=

Aj slzu jsem utrousil...

62 pavla pavla | 7. února 2007 v 17:50 | Reagovat

2 šovinista... ty jsi vážně vtipálek, s tebou se nikdo nenudí, vid?? přiznej to. jedinný šarmantní týpek, který ví správně jak a sčim. Pro společnost ten pravý vzor všeho bytí. Z tvých názorů se mi hlava netočí, zkouším pochopit jak ty to děláš, že si? no nic, asi se půjdu zahrabat. Je toho tolik, už to zkrátka nemůžu snést.. tolik  (ironic)

63 šovinista šovinista | 7. února 2007 v 18:06 | Reagovat

Pavlo, tvá odpověď mě potěšila, standart.

Vaše představa dialogu se skládá z házení otřepanými frázemi, i když spolu ani zdánlivě nesouvisi, když dojdou fráze, příjdou na řadu urážky. Mě to nevadí, vás mi je líto :-) .

64 pavla pavla | 7. února 2007 v 21:02 | Reagovat

2 šovinista... jsem ráda že jsem tě potěšila. Ty mě tu aspon pobavíš.

Když už jsme u toho co komu vadí nebo nevadí...tak mě to samozřejmě taky nevadí. Jen nechápu, že ti je "nás" líto !!???   to bych potřebovala vysvětlit. hm

urážky, fráue, názory do diskuze............je to jedno, nemyslíš??? zvlášt na internetu.. tady nejde brát přece nic vážně.  

A pokud je pravda ty vaše výměny názorů, TAK MĚ JE DOCELA LÍTO VÁS

zatim se mějte. Já se ještě ozvu. pa

65 šovinista šovinista | 7. února 2007 v 21:54 | Reagovat

Tvůj vzkaz postrádá jakýkoliv smysl, když už sem píšeš opilá, tak alespoň ať to má hlavu a patu.

66 pavla pavla | 7. února 2007 v 23:13 | Reagovat

jasně, já tě chápu, zcela. Smysl samozřejmě má. Opilá nejsem. a stou hlavou a patou.............no nejdřiv se zamysli nad sebou :-)

67 pavla pavla | 7. února 2007 v 23:14 | Reagovat

já vim proč

68 aka aka | E-mail | 11. února 2007 v 0:39 | Reagovat

Hele, co tady všichni blázníte? Proč se tady neustále bojuje? Vosočování chlapů z toho, že si uzurpovali moc, životy holek a žen, jejich svobodu a tak dále je silně podobný tomu, když týpek napíše, ok, ste feministky, tak až budete vládnout světu, klidně to nám chlapům dejte sežrat. Jasně, že je situace v tomhle obecně složitá a složitá předevšim proto, že se odehrává ve vyšších sférách jako je získání a ohodnocení práce a já nevim co všechno. Dejme tomu, že chce víc času se s tímhle vypořádat. Ale co takhle začít u sebe, vysrat se na dogmata a uvědomit si, že chlapi a ženský sou odlišný, vždycky to tak bylo a bude(dokad budou fungovat biologický, sociobiologický věci a tak), ale ani jedno pohlaví neni slabší nebo silnější. Každej máme svý schopnosti a slabosti, každej v jinym duchu, smyslu nebo způsobu, přesto maj ale všechny stejnou váhu. Prosím, fakt nechci na tenhle aždoprdele dobrej blog psát něco vo toleranci. Jenže taky nechci nekonečnou smyčku, díky který všechno skončí.

69 šovinista šovinista | 11. února 2007 v 14:32 | Reagovat

aka: To směřuj tady na soudružky

70 aka aka | E-mail | 11. února 2007 v 14:59 | Reagovat

Však to dělám, dejme tomu, že se dá říct, že sem feministka, ale tenhle pojem používám spíš jako komunikační kód. Tady z tý diskuze mám pocit, že jde vo boj za každou cenu a ne vo princip,což mě děsí

71 aka aka | E-mail | 11. února 2007 v 15:23 | Reagovat

Jo a eště jedna věc. Jestli  tahle skupina lidí takhle šíleně svazuje sama sebe, pak nechci vidět, co se děje ve společnosti, který je to u zadku. Sme zase zpátky ve středověku nebo co?!!

72 torent torent | 11. února 2007 v 18:46 | Reagovat

tahle diskuze je hlavně o ničem, a za tím si stojím

73 soudruzka dyna soudruzka dyna | 21. února 2007 v 4:32 | Reagovat

2 sovinista: zkoumani zvetsujici se ozonovy diry spada do klimatologie, zkoumani jevu, ktery jsem popsala vyse do sociologie, tak bud tak hodnej a nech ty demagogie. Vubec bys mel pockat az aspon trochu dospejes nez vypustis z tlamicky takovy svejzuzu. Nez sem sla studovat, nejakej ten patek jsem pracovala a rekneme, ze to nebyl jenom jeden job, takze jisty zkusenosti mam. Moje vrstevnice jsou ve veku,  kdy je zamestnavatele povazujou za skoro/prakticky tehotny. Viz jeden z prikladu z praxe, kde se jedny kamaradky ptali na veci typu "Mate pritele ?", "Kdy se budete vdavat ?" apod. Pro trumbery jako ty, ktery o tom vedi prd, bych rada podotkla, ze to jsou osobni informace, do kterych nikomu nic neni ! a to nemluvim o presouvani dobre placenejch mist do nizsi platovy kategorie, kdyz se na tu pozici dostane zena (samozrejme, ze se stejnym nebo vyssim vzdelanim jako jeji predchudce, min. stejne dlouhou praxi atd.) - videla jsem na vlastni oci a nebyla to vyjimka.

haha, ty jsi ten pravej, kdo ma ostatni poucovat, aby jejich prispevky mely hlavu a patu. jedinej, kdo tu hyri zcestnejma domnenkama a tisic let zastaralejma predsudkama ses ty. sovinisto, fakt pockej az vyrostes z puberty a prestanes se chovat jako kdybys zkonzumoval Salamounovo lejno.

74 soudruzka dyna soudruzka dyna | 21. února 2007 v 5:15 | Reagovat

2 aka: kdybys precetla vic nez tu jednu vetu, dozvedela by ses, ze to byla reakce na sovinistovu povysenost. pred lety mi kamaradka dala radu: "Cum na obsah a ne na formu" co takle to taky zkusit ?

ne, tahle vec se neodehrava ve vyssich sferach, tahle vec se odehrava v palici kazdyho z nas, v predsudcich, ktery do nas sije spolecnost nebo ve vychove. to, co popisujes ty, je az dusledek.

co se tyce odlisnosti zen a muzu - ja chapu, ze je pro tebe jednoduchy rozseknout to na dva tabory a pausalizovat, ale zadny jenom "muzsky" a jenom "zensky" vlastnosti neexistujou. navic spolecenska "odlisnost" pohlavi je dana kulturne, tzn. v ruznych kulturach se lisi a co je dano kulturne neni nemenne. docela me fascinuje s jakou ladnosti stavis relativni pojem jako "odlisnost" na neco absolutniho. jak vis, co vsechno bylo a co bude ? kulturni pojeti "muzskeho" a "zenskeho" se nelisi jenom v miste, ale i v case. takze na dogmata by ses mela vybodnout ty a vic se vzdelavat.

vidis to a ja uz deset let trpim iluzi, ze feminismus je myslenkovej smer... i kdyz mozna to neni iluze, ale nedostatek pokrytectvi. btw. muj oblibenej komunikacni kod je morseovka.

nekonecnou smyckou nic nekonci, trochu si pletes pojmy

k tve vytce ohledne boje: a)  boj s aroganci, blbosti a ignoranci je na dlouhy lokte. b) jeste jednou opakuju "cum na obsah a ne na formu"

btw. omlouvam se, decka, za opozdenou reakci, ale nak se mi do toho sere zkouskovy

75 dyk dylina dyk dylina | 21. února 2007 v 12:22 | Reagovat

soudruzka dyna: Soudružky už jsou dávno out stejně jako feminismus. Podle mě jsi plná emocí, které neumíš kontrolovat a svou zlobu, která patrně pramení z tvého pocitu nedokonalosti, si tu vybíjíš na ostatních, hlavně na rozumným týpkovi šovinistovi.

Mužský a ženský vlastnosti existujou a vytvořily a zafixovaly se v průběhu filogeneze lidskýho druhu. Je jasný, že v jinejch zemích jsou jiný, často dost fašistický, kultury, v kterejch se lidi chovaj jinak. Pokud se ti to tu nelíbí a mrzí tě, že nemusíš po ulici chodit zahalená a že se tu s tebou zachází slušně, tak se klidně odstěhuj, protože už tu není komunismus a ty máš na odstěhování odsud právo.

Nevim, čeho tu vlastně chceš dosáhnout? Chceš to dotáhnout až do tý fáze jako v USA, kde když chlap ze slušnosti podrží dveře ženský, může za to bejt odsouzenej? Sory, ale to je humus. Jestli chceš tohle, tak to může dopadnout tak, že se my, chlapi, začnem chovat k ženskejm jako by neexistovaly a dveře si budem držet ze slušnosti jenom sami sobě do tý doby, než z toho někdo udělá trestnej čin. Nebudem vám s ničim pomáhat, nebudem na vás koukat, zkrátka se dostanete do pozice, v jaký jsou dnes romové. Že lidi dělaj jako by neexistovali, protože když se na ně někdo odváží podívat, je hned odsouzen za rasismus. A pak už vás třeba vůbec nikdo nezaměstná, protože bude mít strach, že když vás zaměstná, budou mu kvůli vám kdykoliv hrozit problémy se zákonem jako to je v případě romů.

76 dyna dyna | 21. února 2007 v 19:19 | Reagovat

Ba ne, dylino, ja moc emoci nemam, ja sem totiz takovej ten zkurvene prisne logickej typ, kterej zasadne nebere argumentaci "proste to tak je", protoze kazdej jev ma svuj duvod/pricinu a samozrejme z kazdyho jevu plynou i dusledky. Svoje emoce kontroluju velice dobre - u me nevi, na cem je, ani moje vlastni matka. Komplexy taky nemam, vuci vsem blbarnam, ktery perou zenskejm do hlav, jak maj vypadat/mluvit/co maj delat, jsem imunni (mozna proto, ze nezapinam idiot box, mozna proto, ze patnact uz mi kdysi bylo). Nemusim na sebe placat make-up, abych nevypadala jako zombie, IQ genia sice nemam (kazi mi to trochu verbalni inteligence), ale jakakoli vejska s tim de taky dostudovat a az me propustej ze vzdelavaciho ustavu, nebudu mit problem najit vice nez solidne placenej job. Mozna se ptas, proc to tu teda resim. Vis, me vzdycky sralo, kdyz si hloupy zakomplexovany hovada honily svy ega na jinejch (slovo jiny si interpretuj jak chces).

Kdybych si chtela na sovinistovi neco vybit, tak pudu a dam mu do drzky - naprosto logicky, efektivni a konstruktivni (teda spis destruktivni) reseni. "Rozumnej typek sovinista" se chova jak kral Ja I. a povazuje se za absolutni moudrost a to je strasne zhoubna vlastnost.

Ja nemluvim o Blizkym vychodu, ani o zemich. Ja mluvim o kulturach, coz je zjevne nad tve chapani. Jakykoli kulturni rys, ktery se lisi kulturu od kultury nemuze byt dan geneticky. A nemuzes zevseobecnovat zaver ucineny na jedne kulture na vsechny kultury. Zapadni kultura opravdu neni lepsi nez vsechny ostatni, smir se s tim.

Vubec nevim, jestli ma cenu reagovat na ten tvuj demagogickej emocionalni vylev. Tak kratce: Taky bys rek barevnymu, kdyby ti rek, ze mu vadi, ze je vnimanej jako ten druhej a menecennej (vuci belochum), "jestli te mrzi, ze tady nejses otrok a nezijes ve valecny oblasti, tak se klidne odstehuj" ? Asi ne, co.

Proc argumentujes USA ? Navic, to co popisujes neni jev, kterej by se vyskytoval jenom ve vztahu USmuzi-USzeny. Oni jsou Americani krapet hysterickej narod ve vice rovinach. Co takle zkusit analyzovat situaci v severskych evropskych zemich ? To bys ovsem prisel o svy zcestny argumenty.

Co se tyce soudruzky - toto oznaceni jsem pouzila specialne pro "velkeho sovinistu, znalce vsehomira".

77 dyk dylina dyk dylina | 22. února 2007 v 10:14 | Reagovat

Ač nejsem šovinista, tak jsem taky Všehomír, konkrétně Všehomír 1. Nevím, jak jsi na to mohla přijít? Černoši už snad nejsou otroci nikde a to, že se tady nějakej barevnej cítí méněcenně, je jen jeho problém. Barevný tu maj daleko lepší podmínky pro život než vymírající bílá většina, která vymírá právě proto, že ty podmínky k životu má dost špatný. Přál bych si bejt barevnej. Nemusel bych v životě hrábnout na práci, měl bych luxusní barák v centru města, kterej bych dostal zdarma od magistrátu, a ten bych se svou rodinou zdemoloval na důkaz toho, co si o štědrejch gadžech myslim. Pak bych dostal novej nezdemolovanej barák od hloupejch gadžů a z peněz, co by mi gadžové vyplatili jako přídavky na mejch 18 dětí bych si koupil mercedes s černejma okýnkama a smál bych se všem těm hloupejm gadžům, co musej poctivě pracovat od rána do večera, aby zaplatili svou pronajatou garzonku na nejokrajovějším okraji města. Když by mi (čistě teoreticky a jen náhodou) docházely peníze, tak bych šel někam do fabriky uříznout pár železnejch nosníků a nebo bych šmiknul u kolejí nějaký měděný dráty, poněváč ty světla na přejezdech stejně nemusej svítit. A nebo bych prodával padělaný jedovatý parfémy gadžům v centru města, aby měli zdravotní následky za to, že jsou bílí. Zkrátka bych si žil jako král, pardon, baron:-).

O tom, jak se liší kultura v různejch "bílejch" zemích nemám tušení, myslel jsem, že všichni běloši máme dost podobnou kulturu, ale nechám se od tebe poučit, třeba o těch severskejch zemích, o kterejch vim jenom to, že jsou baštou neonacistů a že z nich sem přišla celá ta severská mytologie, kterou dnešní evropský náckové vyznávaj.

78 dyna dyna | 22. února 2007 v 20:20 | Reagovat

Mno, pokud ma nekdo dojem, ze neco pro neho neni prisnosny a hned to vydava za neprinosny pro lidstvo komplet nebo "vi", co si VSICHNI lidi mysli nebo vydava svou pravdu za absolutni a jakejkoli nazor, kterej je vuc jeho nazoru v opozici, prohlasi za blbost bez udani duvodu, je teda co ? Bud namyslenej idiot nebo "znalec vsehomira". Jelikoz se snazim premyslet ason trochu pozitivne, zvolila jsem druhou moznost

Ja nemluvim o kulture v ramci jakykoli rasy. Hele, zkus "zaklady kulturni antropologie" nebo "uvod do kulturni antropologie", to si myslim, ze bude lepsi (vono nabouchat sem vsechno tak, abych to nervala z kontextu by bylo na sakra dlouho, na coz z duvodu zkouskovyho nemam momentalne cas - sorry), publikaci docela slusnejch vyslo nekolik, netroufam si doporucovat nic konkrektniho, jednak z toho duvodu, abys me nenarkl z indoktrinace (coz je sice blbost, ale verim, ze jisty jedinci jsou toho schopny), za druhy, protoze nejsem doma, abych informaci o autorech mohla poskytnout.

Od kdy plati, ze barevny jsou jenom Romove ??? Ty vzdycky popisujes extrem nebo jenom jednu cast celku a vydavas ho za obecny pravidlo, umis argumentovat jinak nez demagogicky ? Ani nema cenu reagovat na ten kec o severskejch zemich... Btw. Jak muze mytologie, ktera vznikla hafo let pred jakoukoli politickou ideologii, za to, ze ji vyznavaj dnesni nackove ? Hinduisti taky pouzivali svastiku "nakej ten patek" pred Hitlerem.

Dylino, nauc se argumentovat bez hysterie, demagogie, logicky a zkus premejslet v souvislostech, ty mas totiz fakt dost.

79 aka aka | 23. února 2007 v 0:06 | Reagovat

2 dyna: hele, furt mi něco na tvym projevu nesedělo, ale dala sem si 3 cíga a myslim, že to mám.

Podivej se, je pravda, že nejsem našláplá informacema, at už s tim něco udělám nebo ne je na mě, že jo, ale kdybys fakt trvala na mym diletanství, pošli mi třeba nákej seznam literatury a já to nastuduju,ok.

Jinak se bojim, že kámoška ti sice poradila dobře, je vidět, že tušíš, co tim i myslela a srdnatě to propaguješ, ale brouku, sama se toho nedržíš. Celej tvůj komunikační kreš spočívá právě v tom, že všechno co je k tobě vyslaný bereš jako stroj a kousek po kousku analyzuješ. Je sice moc hezký, že na každej výraz máš adekvátní odpověd, přesto by bylo vhodnější vidět to víc v globálu. Nechci ti tady nic kázat, ale ty to děláš skoro ve všech svejch příspěvcích, tak proč ne.

80 šovinista šovinista | 5. března 2007 v 18:29 | Reagovat

Nemuzu se pomoc.Dyno, nechtěl jsem zajít tak daleko, ale jsi kráva :-)

81 dyk dylina dyk dylina | 6. března 2007 v 22:30 | Reagovat

Dyno, někdo by ti měl uhasit tu koudel u prdele:-)

82 aka aka | 8. března 2007 v 2:38 | Reagovat

2 šovinista: nechtěla sem zajít tak daleko, ale ....... ty kluku jeden ušatá, máš tak trochu recht... =)

83 šovinista šovinista | 8. března 2007 v 12:04 | Reagovat

Vona je nějáká agresivní, asi má krámy...

Na to už se nedá reagovat jinak...

84 eva eva | E-mail | 8. března 2007 v 12:59 | Reagovat

sorry, nemám žaludek na to, abych to tady po pánech musela číst celý. Nejsem feministka, ale vim, že jakákoliv fyzická rozdílnost neni důvodem pro diskriminaci. No a z toho plyne, že se toho feminismu, chlapci, bát nemusíte. Ono se to totiž týká i vás. Co takle diskriminace fotrů po rozvodu, hé?

85 aka aka | 8. března 2007 v 17:46 | Reagovat

2 eva: helet, rači si to v tom případě přečti, protože "pánové"(resp. šovinista) tady sou asi jediný, kterejm říká něco výraz rovnost a děvčatům (resp. dyně) se snaží vysvětlit, že se malinko sekaj. Nechtěj bejt další v řadě, prosim(jakože tou poslední větou k tomu dost inklinuješ)

86 šovinista šovinista | 10. března 2007 v 1:06 | Reagovat

Jaká diskriminace?

Já se považuju za dost tolerantního. Zdejší ženy si ale bohužel moje příspěvky ani nepřečtou... :-(

Jenom tady poukazuju na to, že některým bojovnicím to přerostlo přes hlavu.

87 šovinista šovinista | 11. března 2007 v 21:43 | Reagovat

Treba takhle

http://new.anarchismus.org/?q=node/201

88 ER ER | 27. března 2007 v 12:16 | Reagovat

co se týče kampaně Quo vadis, femina? tak ta je dost hrozná. přesně tak, sexismus na opačnou stranu je stále ještě sexismus. já osobně mám s některými esencialistickými proudy feminismu, jako je radikální feminismus, nebo (některý) ekofeminismus, dost problém, a v podstatě je ani za feministické nepovažuju.

89 torent torent | 5. dubna 2007 v 11:39 | Reagovat

bored

90 Blekota Blekota | 13. července 2007 v 0:00 | Reagovat

to dik dylina co pak bili prestali soustat ? co to tady meles za picoviny, co ja vim a jsem clovek stredniho veku, tak romove meli odjak ziva 3,4, nebo 5 deti. Nevim proc tady jako naznacujes zamerne ze ceska verejnost vymira, tak at vymre )))))))) nebo jim nakaz at vic soustaj, rikas ze romove jsou na tom lepe a v cem ? ano berou socialky teda ne vsichni ale vetsina, uz si nekdy byla na socialce ? jestli ano tak potom vis jak se na davkach zije. Cesi se prestali mnozit proc ? ja delam s manzelkou ve fabrice a mam 17 cisteho a ona 15 citeho, je snad tato castka tak uboha ze bychom si nemohli dovolit treba 5 deti ? jeste neco platy v ceske republice jsou dost vysoke podivej se do evropy a porovnej. Jeste neco CSSD zvisila porodne myslim na 18 tisic materskou na 7 tisic mesicne, proc jste volili ODS ? ktera vlastne jeste zpomali porodnost tim, ze vsechno toto navyseni snizi na polovinu, tak kdo je tady blbec ano my cesi. Romove a pristehovalci se jenom smejou co sme to za debyly a maji pravdu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama