Volte Miss Mokré tričko!

1. února 2006 v 17:24 | ER |  Číslo 11 - Móda
Už poněkolikáté vyhlašuje jistý mobilní operátor soutěž o Miss mokré tričko. Dlouho jsem si myslela, že tahle disciplína zemřela a byla pohřbena už někdy v osumdesátých. Ale ukázalo se, že některé nápady se života drží jako hovno košile.
Je to veliká věc: můžeš se dívat na prosvítající prsa pod bílou mokrou látkou připlácnutou na tělo, a to jak na netu, tak ve svém mobilu, a aby toho nebylo málo, můžeš tento motiv mít na tričku. Ještě lákavější je výhra mobilu či party s finalistkami, kde se možná budeš moct přesvědčit, jestli ty bradavky jsou pravé.
Znova a stále nemůžu pochopit, proč ještě nezačli vystavovat chlapy. "Zvolte Mistra mokré trenky! Celkem 13 modelků a 15 amatérů soutěží o vaše hlasy. Sledujte kandidáty ve svém mobilu a hlasujte pro svého favorita." Taky jste se zasnily?
Hm. Teď mě ale napadá, proč tohle asi neprojde. Pod studeným mokrým tričkem se holkám postaví bradavky, což je docela sexy. Co se ale stane chlapovi v mokrých studených trenkách, všichni víme...
Hlavní výhrou v soutěži by proto možná mohl být mikroskop.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Deviler Deviler | 1. února 2006 v 19:16 | Reagovat

Nechápu proč tento článek byl napsán , snad aby ozřejmil nám "machum" ,že žena je esteticky hodnotnější než muž (na to stačí se podívat na dějiny umění a spočítat si poměr vyobrazení žen a můžu).

Nebo je to lobbovaní ,za to aby výše zmíněný mobilní operátor byl genderově( ve slovníku cizích slov ,co mám ,je že gender je druh afrického bubnu) korektní a vymyslel podobný magnet pro hetero ženy - třeba soutěž o nejlepšího mužského striptéra

2 tatranka tatranka | 1. února 2006 v 20:16 | Reagovat

:)))

3 Lilith Lilith | 1. února 2006 v 21:15 | Reagovat

for Deviler:zkus se prosim jeste jednou zamyslet nad otazkou,kterou klades ve svem komentari....clanek byl nejspis napsan proto,abychom si uvedomili/y,jak stupidni a nesmyslene jsou podobne "souteze"....je celkem smutne,ze nekteri/nektere z nas jsou schopni si tento fakt uvedomit az po tom,co si predstavi,ze by se takove chovani ocekavalo i od opacneho pohlavi (v tomto konkretnim pripade od muzu)...i kdyz priznavam,ze je clanek napsan tak,ze spis nez aby upozornil na tuto problematiku,svym zaverem  zesmesnuje muzskou cast populace....absolutne nechapu,podle ceho usuzujes,ze zensky ztoporeny bradavky by    mely byt esteticky hodnotnejsi nez penis,jehoz obrys prosvyta pod mokryma trenkama......ze by vliv medii a spolecnosti????....na dalsi odstavec tveho prispevku je lepe ani nereagovat.....snad jen.obraceny sexismus neni reseni,takze si dovoluji tvrdit,s ohledem na to na jakych strankach se nachazime,ze to neni zamer autorky clanku.

4 ER ER | 2. února 2006 v 13:43 | Reagovat

mým záměrem bylo zaprvé dloubnout si do tý dementní soutěže, za druhé poukázat na to, že tím, kdo je v převážné většině případů vystavován pohledu (hodnotícímu), jsou ženy, a ne muži (proč, sakra proč???), a za třetí že u chlapů se hodnotí penis ve smyslu čím větší, tím lepší, což je jistě stejně hrozný jako u žen velikost prsou, takže proto asi mužská analogie této soutěže neprojde.

myslím, že tahle pozice se pořád ještě dá zařadit do kolonky feminismus, jenom možná neumím srozumitelně psát:)))

5 ER ER | 2. února 2006 v 13:45 | Reagovat

a ještě: nevím, jestli statistický poměr vyobrazení mužů a žen něco vypovídá o tom, které pohlaví je esteticky hodnotnější (odkazuju na feministickou skupinu Guerilla Girls, která s e tím hodně zabývá http://www.guerillagirls.org/)

6 Deviler Deviler | 2. února 2006 v 17:54 | Reagovat

Jasně pohlaví rozhodně ne, spíš vyobrazení pohlaví

7 Deviler Deviler | 2. února 2006 v 18:02 | Reagovat

Sorry - to my nějak ujelo

8 Zdendule Zdendule | E-mail | 3. února 2006 v 9:25 | Reagovat

Mrzí mě, že jsou stále takové ženy, které si neuvědomují jaké následky mohou mít podobné akce a vrhají se do nich. A proč to dělají? Že by chtěly upotat pozornost svým bujným poprsím....nebo pro prachy....Přijde mi to ubohý. Nejvíc mě na tom sere, že si ty pipky neuvědomují, že tím vlastně špiní další ženy-např. nás, které by byly rády aby tu byla solidarita. Těmito akcemi Mokré tričko....se jistě nevybuduje.

A když už...tak měly být miss i missáci.

Deviler- nejsem sice heterosexuálka, ale pro recesi bych se šla podívat na ,,striptéra v mokrejch trenkách" a pořádně si to vychutnala. Samozřejmě myslím ten pocit, že jsou konečně taky v postavení ženy které hodnotí.

9 Rattle Rattle | 3. února 2006 v 10:41 | Reagovat

Zdendule jako jediná upozornila na prostý fakt, že v "soutěži" nefigurují jakési otrokyně, ale svobodné ženy a dívky, které se celého podniku dobrovolně účastní. Analogie s mokrými trenkami nesedí: muselo by jít o mokré kalhotky vs. mokré trenky, a to již není obecně společensky přijatelné - zatímco odhalená ňadra ano, ta vesměs u nás nepohoršují (ani na koupališti ne). Mj. zatímco nahá žena v decentní póze je považována za "soft" (i před zákonem o RRTV, etickou komisí pro reklamu apod.), muž se ztopořeným údem patří do kategorie pornografie a jeho zobrazování by mohlo být v určitých situacích trestným činem.

10 Zdendule Zdendule | E-mail | 5. února 2006 v 17:52 | Reagovat

Možná že se najdou i ženy, které musí tyto podobné akce podstoupit z finanční tísně (aniž by rády toto podstupovaly) protože v tomto drsném světě někdy nemáme hned jen tak na vybranou. Ale chtěla jsem upozornit na ty, které to dělají s potěšení...

11 ER ER | 6. února 2006 v 17:54 | Reagovat

no, to je pravda, že to ty ženský dělají ze svojí svobodný vůle. řekla bych ale, že to dělají, protože NĚKDO vytvořil příležitost. prostě to všechno do sebe hrozně zapadá. jestli ta soutěž bude mít úspěch, není důvod, proč by ji nezopakovali, žejo, a tak to jde furt dokola. "tak se to přece dělá".

je taky pravda, že naalogie, pro ženský prsa se u chlapů těžko hledá:)))

mě to prostě jenom celý sere, jak se ta sexualita prodává, a jak se ta ženská prodává lacině.

12 Zdendule Zdendule | E-mail | 7. února 2006 v 3:06 | Reagovat

ER-to mě sere taky

13 Arcturus Arcturus | E-mail | 9. února 2006 v 10:16 | Reagovat

A co ženám brání zorganizovat podobnou soutěž pro mužské protějšky? Muži by si taky chtěli vydělat nějaký penízky za deset minut poskakování pod sprchou. Když bych si měl vybrat mezi šichtou ve slévárně a sprchou tak hádejte kam bych šel. V tom je mezi muži a ženami rozdíl - chlap svoje peníze rád investuje aby se podíval na odhalenou ženu, ale žena je schopna investovat prachy pouze za svoje hadříky (to je osobní zkušenost, ale neříkám, že to tak platí vždycky).

14 bos. bos. | Web | 9. února 2006 v 10:59 | Reagovat

tohle je jasnej favorit ;)

http://www.kyra-maralt.com/Saudekhtm/13.html

15 ER ER | 9. února 2006 v 19:48 | Reagovat

wau! tak takhle nějak to má vypadat:)))))

(kam na ty odkazy chodíš?)

16 ER ER | 9. února 2006 v 19:56 | Reagovat

když dovolíš, tak si bych si troufla oponovat. co ženám brání zorganizovat podobnou soutěž? napřed bych s epodívala, kdo je ten, kdo organizuje tu ženskou. nejsou to jen tak nějaký chlapi, co si včera u piva řekli, tak to zorganizujeme, je to mobilní operátor, kterej má na tyhle věci spoustu peněz a lidí, mají web, kde můžou dělat promo, mají prachy na ceny pro ty soutěžící, a konecnkonců, mají spoustu zákazníků, ke kterým to můžou protlačit. holky, co se chtěj předvést, tady mají skvělou příležitost. řekni mi, kolik chlapů se mi přihlásí, když to tady vyhlásim ted: jo, děláme soutěž mistr (Asi..) mokré ( a ted tričko nebo trenky???))). můžu vám nabídnout, že vaše (nepříliš profesionálně udělaný) fotky dám na bladymeří web. žádný ceny ani popularita. ještě by ses přihlásil?

já bych taky uvítala nějaký sexy obrázky, ale popravdě řečeno, ví někdo, jak se něco takovýho pro ženy dělá? prostě to není institucionalizovaný...

jo, máš pravdu, ženy utrácej svý prachy za hadříky - zrovna si jdu koupit 14-ti dírkový vegetariánský "gladiátory":)))

17 Arcturus Arcturus | E-mail | 13. února 2006 v 8:34 | Reagovat

Do určité míry máš pravdu, ale u toho mobilního operátora tyto soutěže vymýšlejí taky jenom lidé a to konkrétně marketigoví pracovníci a podobná verbež a ti vymýšlejí jenom to co se jim oplatí, zaplatí a vyplatí. Z čehož plyne, že pokud jako zakákazníci projevíte zájem o miss mokré trenky nebo jakýkoliv jiný kus mokrého oblečení co chcete vidět, tak mobilní operátor rád vyhoví. A zas jsme u toho, že si to v podstatě musíte zaplatit, protože chlapů co se chcou předvézt je ještě možná víc než holek.

Ehm... a když už jsi nakousla ty sexy obrázky co bys tak uvítala -  to by snad měly vědět ženy jak se dělají takové aby se jim líbily.

18 Zuza Zuza | E-mail | 13. února 2006 v 21:47 | Reagovat

Jakákoliv soutěž miss je naprosto odporná... Prostě to jsou "dívky číslo..."  (objekty bez jména), co mají hezkou postavu a někteří chlapi jsou z toho úplně posraný a některý holky taky, ale z toho důvodu, že nejsou tak krásné, hubené...a bla bla.... bleeeee btw: je fakt, ze ženský rády utracej za hadry a tak, ale jakmile jsou z nich mámy, tak na sobě šetří, kde se dá nebo prostě počkají, až co v rozpočtu domácnosti zbude...

19 ER ER | 13. února 2006 v 21:51 | Reagovat

tak to je určitě pravda, že to vymýšlejí lidi - ale ti samozřejmě pracujou s nějakýma představama, o kterých si myslí, že se ve většinový společnosti vyskytujou. (občas sice přijou s něčím šokujícím, ale stejně to musí tak či onak pracovat s tím, co lidi znají) a tak se to furt upevňuje. myslim si, že se asi shodneme na tom, že "víc sexy jsou ženský" (a proto jsou taky v tý soutěži) - ale podle mě jsou víc sexy protože jsou jako takový tematizovaný, taky se o nich říká, že jsou slabší a krásnější. což je bulšit. ale nevím, jestli s emi podařilo to vyjádřit přesně.

jo, a k tomu, že by měly ženy vědět, co s ejim líbí. no, je to logický. ale - nestalo se ti někdy, že bys nevěděl, co chceš, protože jsi o tom nikdy pořádně nepřemýšlel? já neříkám, že ženy nepřemýšlej o tom, co se jim líbí - určit jo, ale přijde mi, že u žen jakožto objektů je mnohem jasněji daný, co je sexy (třeba jehlový podpatky, krátký sukně, velký výstřihy atd...), kdežto chlapi prostě primárně jako objekty vnímaný nejsou, a proto u nich vlastně není tolik jasný, co je na nich sexy.... nějak s edo toho zamotávám. spíš jen tak přemýšlím a hned to zapisuju, takže to není můj pevnej názor, je to myšlenka, kterou je možno dál rozvíjet nebo vyvrátit....

20 Arcturus Arcturus | E-mail | 14. února 2006 v 8:15 | Reagovat

Já si třeba vůbec nemyslím, že z objektivního hlediska jsou ženy jsou víc sexy (viz v přírodě jsou samičky většinou ty nenápadné a právě sameček je ten krásný - tím nechci urazit lidské samičky:-)), ale jakožto chlapovi mi samozřemě přijdou velmi hodně moc sexy právě ženy.

21 Arcturus Arcturus | E-mail | 14. února 2006 v 8:48 | Reagovat

Jehlový podpatky nejsou sexy, ale zato jsou srandovní. Hlavně teď v zimě, když vidím dívčinu, jak se snaží jít po namrzlém chodníku na jehlových podpatkách - lepší než Mr. Bean.

Na chlapech je sexy všechno:-) ...a nebo nic:-(

22 ER ER | 15. února 2006 v 10:56 | Reagovat

hahahaha, diky, pobavils me. ale je pravda, ze na chlapech se neco sexy taky najde.

23 ER ER | 15. února 2006 v 10:58 | Reagovat

tim vyjmenovanim, co je sexy na zenach - jako ty podpatky, jsme myslela takovy to obecne povazovany za sexy - kdyz s etreba kouknes na nejaky porno, tak tam ty botky prece jenom trosku podpatky maji

24 Arcturus Arcturus | E-mail | 16. února 2006 v 12:38 | Reagovat

...když se dívám na porno tak botky je to poslední na co zírám...

25 mishaka5 mishaka5 | E-mail | 18. února 2006 v 20:18 | Reagovat

kazdopadne miss cehokoli jsou proste ujety. nechapu proc se tim ty holky tak snizujou. je to jak jatka - a pak prohlidka stehynek, kridylek ...hrozny!muzska i zenska tela jsou sexy, jabkla a hrusky se taky neporovnavaj, ktery jsou sladsi, ale chutnaj, stejne jako se kazdymu z nas libi to prave pohlavi pro nej. btw pro kazdeho je sexy neco jineho, co takova uchylka na laloky Richarda Fische  v  Ally Mc Beal? :-)))

jinak takovahle soutez v muzskem pojeti proste nezaujme, protoze je zenami brana temer vzdy jako recese. stejne jako se neujaly pokusy o muzske bordely, chodily tam pry nejcastejc prostitutky, aby si uzily to ponizeni chlapu.jeste by se dalo pridat muzske pojeti sexuality vizualni a zenske spise pocitove.

26 ER ER | 19. února 2006 v 22:15 | Reagovat

no, to si taky myslim, ze takova soutez v muzskym pojeti neprojde, mozna ze by zenam bylo proti srsti prohlizet si yt chlapi jako ve vitrine (ja to teda nedelam). a s tema bordelama je to zajimavy. vis o tom neco vic? nejaky priklady, jmena a mista tech bordelu, vysledky, medialni pokryti atd.? to by me orpavdu zajimalo!!! uz delsi dobu o tom chci napsat clanek, ale nejak jsme na nic nenarazila...

27 mishaka5 mishaka5 | E-mail | 20. února 2006 v 22:29 | Reagovat

no asi te moc nepotesim , zrovna jsem cetla  Beauvoir - Druhe pohlavi a to tam zminila ona. nekde v kapitole o sexualite, takze vim o zdroji trochu starsim...trochu vic:-) kdyz neco zjistim, dam ti vedet

28 Bob Bob | 21. února 2006 v 22:18 | Reagovat

Tohle je fakt složitý. Je pravda, že soutěže takovýho typu vymezují ženu na sexuální objekt a podráží to jejich důstojnost, na druhou stranu jak to bylo řečeno nikdo je do toho nenutí.

Soutěž s opačným pohlavím by se asi moc neuchytila z důvodů malého zájmu no a jak tu bylo řečeno tak podobné soutěže se braly spíš jako recese.

Osobně tadytu zábavu moc nevyhledávám, co se mi na ženách líbí tam stejně neuvidim a všeobecná norma krásy mě taky moc nepřitahuje.

29 ER ER | 23. února 2006 v 16:02 | Reagovat

Bobe, ty seš boží! nevim teda, co přesně se ti na ženách líbí, ale na webu onoho zlořečeného operátora je vidět skoro všechno - teda, vnitřnosti ne.

30 Bob Bob | 25. února 2006 v 14:26 | Reagovat

Emča

Na holkách se mi líbí třeba vlastní názor, nekonformnost, inteligence a paličatost ...... Teda netvrdim, že  mi holka nemusí být sympatická aspoň trochu i vzhledově ale mrtvoly z časáků fakt ne ...... tenhle společenskej model krásy se mi fakt příčí.

31 ER ER | 28. února 2006 v 12:14 | Reagovat

aha, tak to jo, osobnost, a jeste ke vsemu nezavislou, ty fotografie opravdu nevyzarujou, i kdyz nekdy je ten slecnam (ted nemyslim jen v ty soutezi) videt az do morku kosti.

mrtvoly z casaku jsou opravdu hnusny - asexualni, neni v nich zivot.

32 Andílek Andílek | 3. dubna 2006 v 15:13 | Reagovat

těšil sem se na nějakou sexy babu a ono nic

33 ER ER | 11. dubna 2006 v 18:56 | Reagovat

hm, k porno fotkám jsme se ještě nedopracovaly. ale můžeš si aspoň přečíst článek o Suicide Girls a přemýšlet o tom, co všechno se může dít, než se nějaká taková sexy baba vyprsí na tvým monitoru. někdy je to pěkně k zblití, andílku.

34 nereknu nereknu | 23. ledna 2007 v 15:52 | Reagovat

trapny

35 kdo to cte je mrtka kdo to cte je mrtka | 9. února 2007 v 16:29 | Reagovat

tohle jenom pro trpaky

36 kelly kelly | 16. dubna 2007 v 17:40 | Reagovat

jjste wsichni sastly, to je uplne normalni miss a takowe souteze, wam se to asi nelibi protoze na to nemate no hold smula!!!!TAK nezawidte wy PIPINY jedny!!!!!!!!!

37 Pandalf Pandalf | 4. května 2007 v 7:42 | Reagovat

Heh, teď jsem četla na Super.cz diskusi ke článku o vítězi soutěže Muž roku (mužská obdoba Miss). V článku samotným bylo neustále zdůrazňovaný, že jde o metrosexuála, a v diskusi se až moc často objevoval názor, že jsou účastníci téhle soutěže buzny. Tady máte ten dvojí metr v praxi:P

Hážu odkaz: http://www.super.cz/exkluzivne/14532-metrosexual-roku-petr-rouha-oholeny-a-nezadany.html

38 elly elly | Web | 5. července 2007 v 19:40 | Reagovat

chlapy totiž nejsou obecně braný jako zboží nebo ozdoba. proto soutěžej holky který si asi něco dokazujou

39 Onufrius Onufrius | 18. srpna 2007 v 0:41 | Reagovat

Nechápu, jak někdo může  brát vážně soutěže miss - natož pak nějaké mokré tričko... Ale ty holky tam asi jdou dobrovolně - nebo ne? Asi jim to dělá dobře - proč? Jsem chlap, a snažím se to pochopit... Když mám nějakou holku rád, chci se dívat jenom na ni, na všechny ostatní seru. A, i když jsem žádnou neměl, připadalo mi ponižující, dívat se na tyhle věci, jako striptýzy atd. kde se holka prezenzuje pomocí svého těla, aby i největší primitiv ji nějak ocenil... Jsem možná divnej -  na tohle ohodnocení seru z vysoka - leč já si vážím dívky cudné. Emancipovaná žena je hrdá, to jest cudná. Své půvaby poskytne jen tomu, komu je opravdu poskytnout chce. Stejně tak chlap - rytíř - nejde s každou holčičkou  svolnou (o, jak náročné, v rámci generace, vychované Bravem...).

Soutěže, jako Miss (i se suchým tričkem), deformují pohled na ženu, i na člověka vůbec. Takových fenoménů je samozřejmě více. Chodím s holkou, která nezapadá do toho všeobecně přijímaného kánonu krásy - sám s tím problém nemám, ale narážím na předsudky svého okolí... (á propos, líbí se vám Kobzanová? Mně je z ní špatně... Kdo to vymyslel, že ona je Miss???)

40 M M | 15. listopadu 2008 v 3:22 | Reagovat

Imho klasicke pojeti

Muz je obvykle ten, kdo ma vedet co chce a jde si za tim, kdo dava svou pozornost zene. Pokud pritahuje pozornost zeny (predvadi se) pak obvykle spis nejakou svoji cinnosti - neco dokaze, postavi, bojuje... Chlap, ktery se snazi pozornost zeny pritahovat na svuj vzhled tak bude mit problem vyhnout se tomu, aby nebyl vniman tak nejak zensky - protoze tohle je proste klasicky zensky zpusob ziskavani pozornosti.

Muz se obvykle prezentuje tim, ze neco dela.

Zena je obvykle ta, kdo pritahuje pozornost. Je obdivovana pro svou krasu. Muze to byt na tehle poklesle urovni, kdy je vystavena jako sexualni vabnicka pro masy nebo na trochu kultivovanejsi, treba na nejakych umeleckych fotografiich, svym vzhledem za pouziti liceni, rafinovaneho obleceni, tim ze ovlada vsechny ty jemnustky svudneho pohybu koncetin, tela, usmevu a pohledu...

Zena se obvykle prezentuje tim, ze nejaka je.

Jsou samozrejme mozne i opacne pripady (silna drazdiva zena, ktera si lacne prohlizi muze jako svou korist) - muze to byt drazdive, zabavne, skvele zpestreni nebo recese. Pro nektere lidi to muze byt i lepsi nez klasicke pojeti. Postupem casu se to muze vyskytovat stale casteji...

Neco podobneho v sobe myslim ma vetsina z nas a proto je proste miss mokre tricko popularnejsi, nez mistr mokre tricko/trenky. A neni to o tom, ze by muzske telo nebylo krasne. Je a to jsem muz. Ale zkratka muz nepritahuje tolik pozornosti tim ze je, ale tim, co udela.

Mozna by mela vetsi uspech nejaka soutez, ve ktere by polonazi ci nazi muzi dokazovali svou sikovnost, zdatnost, vytrvalost.... aha... sport. :o)))

41 M M | 15. listopadu 2008 v 3:29 | Reagovat

Dodatek:

Pokud nejsem vedle, tak polonahy, tvrde pracujici muz stipajici drivi, ... by mel pusobit minimalne stejne sexy, jako zena pri podobne cinnosti.

Jak to na vas pusobi? Ten rozdil mezi predstavou makajiciho muzskeho tela pri nejake praci a toho sameho muze, ktery proste jen stoji v nejake radoby svudne pozici?

A co obracene - u zeny? Je zpocena zena stipajici drivi stejne svudna jako kdyz jen tak svudne stoji?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama