Přirozená krása ženy...

9. ledna 2006 v 20:57 | Klára
Chci milovat ženu skutečnou, divokou a nespoutanou, nedokonalou, protože já sám jsem nedokonalý.
Chci si na ni sáhnout, aniž by se rozplynula a pomačkat její hebké měkké tělo.
Chci ji vidět a vědět, že celá, tak jak je krásná, se zrodila a nikdo ji nedotvářel. I s jejími chybami a drobnými nesouměrnostmi, to je přeci to pravé kouzlo - kouzlo různorodosti.
Chci cítit její vůni. I když zavřu oči, pach jejího těla mi prozradí, že je to ona a žádná jiná. Proč zabíjet vlastní jedinečnou smyslnost prodejným aromatem. Proč se halit do oparu chemického postřiku.

Už jednou jsem řekl, že chci ženu skutečnou.
S oblými plnými tvary a přirozeným půvabem chlupatosti. Bez chlupů není poezie a kdo se znovu naučí milovat ženu i s jemnými pozůstatky minulosti, nalezne novou tvář touhy, nové naplnění a završení zároveň: Opojení ženou a přírodou.
Dnes většinou vládne nutnost mít oholené tělo a standard společnosti není radno prostě ignorovat a těšit se ze zarostlého klína ženy, která se tak stává velmi neatraktivní pro většinu populace.
A sličná krasavice s rukama zdviženýma vzbuzuje nakonec opovržlivé pohledy plné odporu. Zhnusení volbou, volností, nevázaností a chutí po životě.
Je třeba vymítit předsudky.
Není nečistá. Je zdravá a svobodná...a nechce být svazována.
Nežádoucí prostě odstraníme, pozměníme, vylepšíme, upravíme, popřípadě vyměníme ???
Ne. Ne. Ne.
Jakpak by mě mohla vzrušovat loutka z výkladních skříní. Nechci žádnou nalíčenou, navoněnou, naondulovanou manekýnu. Vyzáblou a vyholenou. Oblečenou podle poslední módy...
Ta vyšperkovaná umělá dokonalost, sterilní a mdlá, nevýrazná mezi dalšími a dalšími, v armádě takřka identických figurín.
Tak strojené, tak vyschlé a bezduché...
Kampak se poděla kouzelná rozmanitost ženské krásy?
Nalili jí do formy.
A zdeformovali.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 ER ER | 9. ledna 2006 v 21:03 | Reagovat

už se těším na všechny komentáře všech jistě pečlivě vyholených mužů:)))))))

2 Houdy Houdy | 13. ledna 2006 v 14:05 | Reagovat

Hm, pomerne trapna snaha o vyvolani diskuse samozrejme vysla naprazdno...

3 ER ER | 14. ledna 2006 v 14:01 | Reagovat

:)))

4 ER ER | 14. ledna 2006 v 14:01 | Reagovat

houdy, ty ale zase máš rejpavou náladu. no co, zvedá to návštěvnost:)))

5 Bob Bob | 19. ledna 2006 v 12:15 | Reagovat

Takový článek už jsem četl v jednom nejmenovaném lokálním zinu :o)

Je jasný, že nikdo nemůže nikoho nutit aby dělal to co je ve společnosti standartem. Je každýho věc jak chce vypadat atd. a nikdo mu nemůže nařizovat jak by vypadat měl. Ovšem věc druhá je jak se to komu líbí. Osobně dávám přednost něčemu jinýmu ale proti gustu ......

6 ER ER | 19. ledna 2006 v 21:50 | Reagovat

jasně, každej má svůj názor a svoje libůstky. tohle je Klářin názor

7 Deviler Deviler | 20. ledna 2006 v 14:27 | Reagovat

Hezký článek,beru to jako propagandu na vyrabění jine uniformity ,která se definuje odlišností od té barbí-cooltury ,kterou vlastně nejvíc nenavidí ,ale paradoxně podle ní tvoří sama sebe ,punk-anarcho uniformitu.

Podle mě současnému punk-anarcho hnutí schází originalita a snaha vyjít s teto 2. uniformity. Z které se postupem času stavá jakesi rozbředlé klisché.

8 ER ER | 23. ledna 2006 v 19:26 | Reagovat

já myslim, že za tím článkem je to, že pokud nebudeme  svoje těla nějak uměle dotvářet (čemuž se samozřejmě nikdy nevyhneme), tak ale nikdy nebudeme uniformní, každej je přece úplně jedinečnej.

je pravda, že z punku s epostupem času )i kdyžto možná bylo od začátku vidět na spojení McLaren-Sex Pistols-Westwood) stává uniforma ačkoli původní myšlenak je zcela protoi tomu. koupit si roztrhaný tričko za několik set mi přijde opravdu hrozný, a dycky mě hrozně naserou ty "free" značky jako newyorker, který prodávaj přesně tyhle věci - maskáč, leopardí vzor, lebky, punk - za těžký prachy. k tomu si nageluješ čírko a jedem! mainstream nás hrozně požírá, musíme pořád unikat a hledat nový významy a  symboly, který ještě ten systém nepožral.

9 ER ER | 23. ledna 2006 v 19:27 | Reagovat

já myslim, že za tím článkem je to, že pokud nebudeme  svoje těla nějak uměle dotvářet (čemuž se samozřejmě nikdy nevyhneme), tak ale nikdy nebudeme uniformní, každej je přece úplně jedinečnej.

je pravda, že z punku s epostupem času )i kdyžto možná bylo od začátku vidět na spojení McLaren-Sex Pistols-Westwood) stává uniforma ačkoli původní myšlenak je zcela protoi tomu. koupit si roztrhaný tričko za několik set mi přijde opravdu hrozný, a dycky mě hrozně naserou ty "free" značky jako newyorker, který prodávaj přesně tyhle věci - maskáč, leopardí vzor, lebky, punk - za těžký prachy. k tomu si nageluješ čírko a jedem! mainstream nás hrozně požírá, musíme pořád unikat a hledat nový významy a  symboly, který ještě ten systém nepožral.

10 Klára Klára | 8. března 2006 v 22:51 | Reagovat

Pan Deviler má nejspíš pocit, že chci nahradit jednu uniformitu druhou, navíc ještě takovou, která je opakem té první.

(??? Holíš se, jsi barbína. Neholíš se, jsi punk. ???)

Na anarcho-punk jsem nepomyslela vůbec.

Smysl celého článku je mnohem prozaičtější.

Mýtus krásy.

Společnost má své normy.

Jsou věci, které se prostě dělají určitým způsobem a nikdo se neptá proč.

Já jsem se zeptala sama sebe a odpověď jsem nenalezla.

Není to žádné „natruc“ barbínám, nějaký protest.

Jednoduše nemám tu potřebu, NEMÁM DŮVOD.

Jak už je psáno v tom článku, nechci být omezována, svazována.

K tomu ještě pro mne nesmyslnými normami.

Krása přece není norma. Každý jedinec je neopakovatelná individualita a každý ji tudíž zcela jinak chápe a vnímá. Ve své podstatě ovšem. Pokud právě není nastavena nějaká společenská norma, která je nám vsugerovávaná tzn. v tomto případě co se nám má líbit a co nikoli. Tohle všechno (a to stále mluvím pouze o kráse) je důmyslná psychologická hra. Manipulace. Jsme ovládáni stejně jako ve všech jiných odvětvích průmyslu.

Každý z nás je originál. Přirozenost každého z nás je originál, pokud se jí nesnažíme předělat. Pokud ji nenalejeme do obecné formy.

Jak by tedy mohla být přirozenost uniformitou?

Přestože se neřídím danými normami a neholím své tělo, cítím se stále krásná. A nejen to, cítím se zase o něco svobodnější.

DOKONALOST je PŘIROZENOST daného jednotlivce.

Zdravím ER :-) !!!

11 Klárušenka Klárušenka | 11. prosince 2006 v 19:12 | Reagovat

Perfektně napsané. Přirozenost je krása

12 infinite infinite | 19. března 2007 v 15:58 | Reagovat

Krásná žena je ta která je sama se sebou spokojená a je už POUZE její věcí na kolik podléhá manipulaci ze strany estetických nároků a norem krásy  společnosti. Pak nemá cenu dělit vše na černé a bílé

13 Marod Marod | 13. srpna 2007 v 22:17 | Reagovat

Chodím s holkou, která je tlustá (nechci říkat plnoštíhlá nebo baculka podobné nesmyslné "zdvořilosti") - velmi tlustá - a je nádherná, úžasná! (a to tu samozřejmě mluvím jen o fyzické stránce...). Ti blbci, kteří tlusté holky odmítají, nevědí, o co přicházejí... býval jsem taky takový. Moji kamarádi, ač punkeři, mají tyto předsudky... No, aspoň mi ji nebudou chtít přebrat :-)

14 Adéla Adéla | 23. srpna 2007 v 17:41 | Reagovat

Jo, asi je to společenská estetická norma, ale myslím si, že spousta žen se holí (zejména na místech s menším přístupem vzduchu) z čistě hygienických důvodů... tak je to aspoň u mě. Nerada bych obtěžovala nejen okolí, ale hlavně i SEBE svým pachem.Je to otrava, ale je to praktický.... jo, a vlastně i estetický. Estetický vnímání je taky jedou ze základních dovedností a potřeb člověka. Tak proč se neoholit, když je to příjemné pro tělo i pro oko?  

A navíc si myslím, že proklamovat svoji intimitu a tím se chtít vyvýšit nad "ostatní barbinoidní zformované ženy" a zažehnout svatou válku proti holicím strojkům a epilátorům a objevit pravou podstatu ženství v neoholeném klíně je trošku trapné a nadsazené. Jasně, ať si každý dělá se sebou co je mu příjemné, ale odsuzovat pro pár chloupků ostatní ženy k uniformitě a odlévacím formám mi probouzí úsměv na rtech. (uuuaaaa asi jsem figurína.)

Sorry, jestli jsem se třba někoho nebo dokonce autorky dotkla, ale taky je to názor jedince...

15 Klára Klára | 19. března 2008 v 20:06 | Reagovat

Trošku pozdě, ale přece.

Nedovolila bych si někoho odsuzovat, v žádném případě!!!

Jen poukazuji na to, že každý má volbu.

Problém vidím v tom, že někdy je nějaká ta možnost "zapomenuta", vlastně téměř vymýcena.

Nastaví se určitý standard a podle něho se jede, vyšlapané cestičky, vyjeté koleje...

To je vše.

16 bigfuckman bigfuckman | 18. července 2008 v 10:50 | Reagovat

Ať si každý dělá co chce. Když je někomu příjemné být oholen a cítí se tak ve společnosti dobře, tak proč ne, je to jen ku prospěchu toho jedince. Problém nastívá, ve chvíli, kdy je 99% lidí oholeno a pouze to jediné procento není, potom totiž je tato menšina pokládána za "špatnou" a snad se tak i cítí...ale to je asi přirozenost lidská, odsuzovat rozdílnost druhých od své vlastní.

17 Petra Petra | 29. května 2009 v 10:41 | Reagovat

Ja si myslím, že rozeznat, co je přirozená krása a co ne je velmi těžké. Estetické normy společnosti jsou zde od nepaměti, všichni si čistíme zuby: myslíte, že se to děje v přírodě u zvířat (jsou vyjímky), ale ne neděje: tudiž, když se to neděje v přírodě je to přirozené? Každý den děláme poustu věcí a máme za to, že je to přirozené, neuvědomujeme si, že jsme pohlceni společnosti a pokud nebudeme plnit její estetická pravidla jsme divní, každý den se budeme muset ospraveldŇovat či čelit výsměchu: frustrovaní a nasraní a hrdí, že dodržujeme "svou" přirozenou krásu neuvědomujíc si, kde sahá společenská norma a zákon přírody...Libílo se mi to znění, že máme možnost nejít po vyšlapaných cestičkách, to je pravda nejít po "své" vyjeté koleji, obrátit si "svůj" směr jízdy, avšak nezapomínat, co můžu a co již ne..

18 Helena Helena | 26. října 2011 v 21:44 | Reagovat

Já myslím, že článek je napsán dost dobře a poutavě, přesto nevím, jestli se jím dá inspirovat. Totiž, jak bylo řečeno, pozice krásy dnešní společnosti již je definována a rovněž je známo hodnocení atraktivity jednotlivců, na němž závisí pozice v hierarchii dneška, ale na druhou stranu, pokud někdo dokáže vyzařovat sebejistou krásu bez úprav, bude mít zaručeně úspěch. Taže podle mě, je dost těžké dneska obstát v "přirozenosti" proti "upravenosti", umí-li to někdo, zřejmě autorka (pak ale si nejsem jistá smyslem tohoto článku, jenž má podle mě zdůraznit, že i ženy nemodifikované jsou krásné a nemáme podléhat mainstreamu)  pak ten/ta má můj obdiv. A co se čištění zubů týče, tak to je jen výběrem stravy...

19 Pavel Pavel | 23. listopadu 2011 v 16:56 | Reagovat

Řekl bych, že žena je krásná jak neoholená, tak oholená. Je jasné, že svět(hlavně muži) tlačí ženy do určitých rolí. Daleko důležitější věcí je ale to, co je pácháno na ženě jako takové, již hezkou řadu let. Podřizování a potlačování. Pokud žena věří sama v sebe a nenechá se strhnout davem, pak ať si vybere co jí vyhovuje nejvíce. Neoholenost je jistě přírodní záležitost, ale oholenost má zase svoje výhody praktické.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama