Leden 2006

Vivienne Westwood

23. ledna 2006 v 20:04 | ER |  Číslo 11 - Móda
V módě jsem z jediného důvodu: zničit slovo "konformita"
Vivienne Westwood je ztělesněním ostrých protikladů. Ze středostavovské manželky a matky se stala sebevědomá a uznávaná návrhářka. Vymanila se z vlivu svého partnera Malcoma McLarena a svým úspěchem ho dalece překonala. Jednou navrhovala oblečení pro nově se rodící subkultury, jindy se inspirovala módou ze 17. století. Vyšla z ulice a dnes na její počest pořádá londýnské královské muzeum retrospektivní výstavu její tvorby. Patří jí obrovské módní impérium, a přesto je v jistém smyslu politickou aktivistkou.

Barbie Rap

10. ledna 2006 v 12:43 | ER |  Hudba - grrrls
Žeby revolta uvnitř super macho subkultury? Poslechněte si tohle: dětské hlásky rapují o nadržených čůrácích, a o tom, že si už nechtějí nechat líbit být považována za šukací pannu. Poslechněte si Barbie rap!
Řekla bych, že je co zlepšovat jak po hudební, tak po textové stránce, ale každopádně jásám: vystrkujte růžky, keep rioting! 0+ 0+ 0+

Přirozená krása ženy...

9. ledna 2006 v 20:57 | Klára
Chci milovat ženu skutečnou, divokou a nespoutanou, nedokonalou, protože já sám jsem nedokonalý.
Chci si na ni sáhnout, aniž by se rozplynula a pomačkat její hebké měkké tělo.
Chci ji vidět a vědět, že celá, tak jak je krásná, se zrodila a nikdo ji nedotvářel. I s jejími chybami a drobnými nesouměrnostmi, to je přeci to pravé kouzlo - kouzlo různorodosti.
Chci cítit její vůni. I když zavřu oči, pach jejího těla mi prozradí, že je to ona a žádná jiná. Proč zabíjet vlastní jedinečnou smyslnost prodejným aromatem. Proč se halit do oparu chemického postřiku.

Santa barbie mezi námi aneb kopnout si do mýtu

9. ledna 2006 v 20:43 | cosey.mo |  Číslo 11 - Móda
O Silvestru skončila propagační akce firmy Eurotel týkající se levného volání, konkrétně, mám dojem, volání zdarma po třetí minutě. Myslím, že v tom bude určitě nějaký ten háček, jak tak znám monster-super-výhodné nabídky velkých společností, zvláště mobilních operátorů. To je ale vedlejší.
Co mě zrovna na této reklamní kampani uvedlo v úžas a vytržení, byla její hlavní "hrdinka". Santa barbie, jak jsem si jí pro sebe nazvala, naděluje dárky a dopouští se násilí - totiž rozbíjí hodiny, což má zřejmě znamenat, že jsou volající díky santa barbie od času osvobozeni.
To je první věc, která mě zarazila, že na slogan "Zastavili jsme čas" se dá vymyslet tisíc a jeden způsob reklamního zpracování. Dotyčná agentura se ale vztáhla, přes trochu složitě vykonstruovaný oslí můstek, k tomu, co prodá cokoli - k sexy slečně.